vtuttaa olla sairaalassa!!!

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttää!!
  • Ensimmäinen viesti
ärsyttää!!
Mut tänään aamulla leikattu ja sitä ennenen ole saanut syödä mitään eilisen puolen yön jälkeen. No tänään olen sitten nukkunut koko päivän heräsin iltapalalle kasin aikaan joka li yksi halkaistu sämpylä ja jugurttia, kinnkusiivu ja juustosiivu. Jatkoin unia ja heräsin kymmeneltä. Nyt kävi yksi hoitaja katsomassa minua ja kysyi onko nälkä. No onhan mulla! Se toi puolikkaan sämpylän jossa siivu kinkkua ja ohuen ruisleipäpalan jossa siivu juustoa ja vesilasi!! Mä en tajua millä ne pitänyt unessa koko päivän en ole ennen nukkunut tälleen! Ja prkl mulla on nälkä!!! Heti kun aamulla kahvio aukeaa mä meen ostaa jotain kunnon ruokaa, tai edes voileivän jossa on täytteet! Ja kiva valvoa täällä ku on nukkunut koko päivän. Vittu antaisivat samoja hevosenkaatajia jota antoivat päivällä
 
vakiovieras ei mustu
Voi, mä uskon että vtuttaa. Kiva valvoa yö paikassa jossa ei oikein voi tehdä mitään eikä todellakaan olla kuin kotona :(

Toivottavasti läppäristä on iloa pitkään :hug:
 
vieras
Soita kelloa ja pyydä yököiltä leipää lisää ja sano, että tarvit monta ja lisäksi mehua ja jogurttia tms. Itse töissä sairaalassa ja todellakin kannan leipää potilaille yöllä niin paljon kuin pyytävät.
 

Yhteistyössä