Vuodoista/menkoista synnytyksen jälkeen

Mulla on nyt sellanen tilanne, ett synnytyksestä on reilut kolme kuukautta. Jälkivuoto mulla kesti lähemmäs kahdeksaa viikkoa. Sen jälkeen on tullut veristä vuotoa aina parin kolmen viikon välein. Vuotoa tulee todella vähän ja kestää ihan hetkisen....siteeseen asti vuotoa ei ehdi tulemaan. Muutenkin tuntuu, että valkovuotoa tulee normaalia enemmän ja on sellaista kellertävää.

Olin jälitarkastuksessa silloin kun ensimmäisen kerran tätä vuotoa tuli ja silloin lääkäri veikkasi kuukautisten alkeneen. Mutta jotenkin tuntuu hassulta, ett menkat tulis melkeen parin viikon välein ja kestää alla päivän . Ja täysimetän edelleen. Jossain välissä tässä kävin labarassa jossa katsottiin tulehdusarvot kohtutulehduksen varalta, mutta arvot oli ihan hyvät.

Soittelin just taas terveydenhoitajalle ja hän käski odottaa siihen kunnes kuukautiset alkaa ja jos sitten tulee näitä vuotoja, niin sitte lääkäriin. Mutta mä kun olen mestari diagnoisoimaan itselleni kaikkia tauteja, ni tuntuu ett vaan ahdistun koko tilanteesta.

Onko täällä kellään kokemusta mistään samanlaisesta?
 

Yhteistyössä