vuodosta

oli just tuollasta samallaista. joskus viikon 6 paikkeilla.mutta ne loppu sit kokonaan. nyt viikkoja 10 ja kaikki pitäs ainaki olla hyvin.
millä viikolla itse olet? melkovarmasti se on sitä ihan normaalia vuotoa.
 
noku en itseasias tiedä. :\| ku oon tehny rfsu:n testeillä haamuja mut en tiedä ku niihin ei vissii voi luottaa. Mut tosiaan tota vuotoa on ollu epäsäännöllisesti. ihme klimppejä just ja tota ruskeeta... kävin ostamassa aconin testin ja meen kohta kotiin tekemään sen. Saa nähä mitä se sit näyttää. Mut tosiaan. Tiiä nyt tosta rfsu:sta.
 
Mullakin alkas rv 5+1 muutaman päivän vuoto, aluksi tuli hieman punaista ja sitten limaista vaaleanruskeaa. Tuhrua tuli muutaman päivän ajan pyyhkiessä. Ultrassa kuitenkin eilen varmistettu että kaikki hyvin vuodosta huolimatta, ja huomenna alkaa yhdeksäs rv, eli 8+0.

Kaikkea hyvää sulle ja toivon että olisi vaan harmitonta vuotoo!
 
Minulla vuoto ei ollut harmitonta.. ensin ruskeaa tuhrua vain pyyhkiessä ja sitten limaista ruskeaa jossa klönttejä mukana. Ja karu totuus paljastui ultrassa, keskenmeno. Viikkoja mulla oli 12+ 3.

Toivon ettei sinulla käy yhtä huonosti.
 
acon
tein testin eilen päiväpissasta. Eli olin siis käyny monta kertaa pissalla ennen sitä. Eli siis en tiedä onko toi nyt luotettava vai mitä. Ku ensin sen 5min jälkee siinä näky sellanen viiva et jos jossain oikeessa kulmassa katto ni sit näky ehkä jotain. mut sit myöhemmin oli tullu selkee viiva mut sitähän ei vissii lasketa. Ja noissa aconeissa on tapana tulla tummiakin selkeitä viivanpaikkojako?! Onkohan jollain tarkottanu raskautta seki et on tullu myöhemmin vasta toi viiva.. Nyttekki kattelen tota... :whistle:
 
aconi
hei!

siis onko se viiva yhtään punertava? Viivanpaikka niissä kyllä on, mutta sellainen harmahtava. Kaikkiin testeihin noita ei tule, mutta nyt kun sain plussan niin selvästi oli vaaleanpunertava kun muisteli sitä acon10 viivanpaikkaa. Rfsu:n testissä se viivanpaikka näkyy tosi selvästi. Jos siihen en sais selkeää punaista viivaa niin en luottais.
 
on siinä punertavaa, varsinki ku kauempaa kattoo ni näyttää vaaleanpunaiselta. ja myös läheltä, viistottain ku kattoo. ja myös muutenki vähän. En tiedä. Joo noi rfsu:n testit täysin surkeita. Tai siis mun mielestä. Täytyy huomenna käydä ostamassa pari uutta testiä ja tehä vaikka yks lauantaina. Piinaavaa tää odotteleminen. Mutta mun silmissä siis se viiva on kyllä ihan viiva. Ku se on niin selkeä. Se vaan että miks se tuli niin myöhään? Ja mä kans ku oon ennen tehny joskus aconin huom. kasettitestin, ni siinä ei oo ollu mitään viivanpaikkaa, tai sit sellanen haaleen harmaa missä väriä on miten sattuu. Mut tossa on TASASESTI sitä väriä ja ei tarvii yhtään siristellä tai mitään muuta. Kylläpäs mä nyt selitän! Pakko purkautuu! Apua! :)
 

Yhteistyössä