Vuokralla asuvat perheelliset

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 17:19 mii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 16:45 Mellu kirjoitti:
ku ei saada lainaa...
vaikka maksetaan vuokraa yli 600e/kk
niin meillä ei kuulemma ole maksukykyä lainaan samaa vertaa...
näin toimii pohjois-suomen pankit :headwall: :headwall:
Sama kohtalo. mekin pohjois suomesta. 850e menee vuokraan joka kuukausi. asumis tukia ei saada ollenkaan,silti ei olla pankin mukaan maksukykysiä maksamaan tuota 850euroa lainaa takasin vuokran sijasta.. joka pankista ollaan kysytty..
Sen lainan päälle kun tulee kasa muitakin asumiskuluja...
 
Me asumme vuokralla, jos asuisimme omistusasunnossa mulla ei olis kuuna päivänä varaa jäädä äikkärin jälkeen hoitovapaalle. Oman osto on haaveissa, mutta päätettiin miehen kanssa siirtää sitä siihen asti, että itse palaan työelämään joskus hamassa tulevaisuudessa. sitä ennen haluan tehdä lapset ja olla heidän kanssa kotona!
 
En pysty asumaan tämän tasoisessa keskustan läheisyydessa olevassa asunnossa jos ostaisin oman. Yksinhuoltajana palkkani ei riitä kuin maks. noin 80000 euron lainaan ja sillä hinnalla joutuisi muuttamaan todella järkyttäviin ja huonomaineisiin lähiöihin. Kaksio on meille liian pieni vaikka mulla ei ole kuin yksi lapsi, mut hänkin tarvii oman huoneen.

Eli syy on se, että ei ole toista puoliskoa ottamassa puolta suurempaa lainaa,jota tarvitsisin...
 

Yhteistyössä