vuoro-työ

moikka,kumpaa kokemuksen mukaan kannatatte -hyvä palkkainen 5-vuoro työ,tehdas hommaa ja maksetaan hiton hyvin vai normaali kauppamyyjä homma ei ainakaan yövuoroja mutta palkassa ei hurraamista!lapsi on 1 vee ja olis kiva tietää käykä 5-vuoro raskaaksi,vaikka onhan siinä tosin 3 viikon välein n.viikon vapaa!!mitä tekisitte??
 
kikka75
Moi! Ite oon vaihtanut nimenomaan kaupasta tehtaaseen 5-vuoroon enkä oo kyll päivääkään katunut.Palkka on todellakin ihan eri luokkaa eikä tarvii olla asiakkaiden sylkykuppina.Meillä on 3 ja 5-vuotiaat lapset ja ollaan samassa työpaikassa,mutta eri vuorossa,joten melkein aina on jompi kumpi kotona.Eli ei oo lapsetkaan vuorotyöstä kärsineet.Ja vapaa-aikaa on tosiaankin ihan erilailla,kahden viikon välein viikko vapaata plus muut vapaat.Siis kannattaa ehdottomasti!!!
 
Piankka harmaana
Minä kans olen ollut kaupassa töissä. Nyt pääsin 5-vuorotyöhön tehtaaseen ja kyllä maistuu ihan eriltä kuin aikaisempi työ! Harmi vaan, kun työ ei kestä kuin kolme kuukautta.. Pitää sitten varmaan taas yrittää johonkin kauppaan töihin. Plääh!!!

 

Yhteistyössä