vuoto kierukan poiston jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja Mirena pois
  • Ensimmäinen viesti
Mulla alkoi pari päivää kierukan (Mirena) poiston jälkeen vuoto, joka oli TODELLA RUNSASTA ja kesti viikon verran. Ja poistovuodon jälkeen ei ollut kuin n. puolitoista viikkoa väliä niin alkoivat kuukautiset ja nekin olivat todella runsaat ja kestivät viikon verran. Mietinkin, että mistä tuota vuodettavaa riittääkin noin paljon ja usein!!! :eek:
 
Mulla ei kierukan poisto aiheuttanut mitään vuotoa eikä kipuja. Mutta nyt kun minunulla alkoi ekat kuukautiset viiteen vuoteen (kierukan poistosta noin kuukausi), niin vuoto on erittäin runsasta! Saa nähdä kuinka kauan kestää...

Kyllä oli elämä helppoa Mirenan kanssa kun ei vuotanut ollenkaan B)
 
Mie otin kierukan pois maanantaina ja on vain pari päivää ollut tiputteluvuotoa (alkoi siis tiistaina).. Mutta kahtoo nyt yltyyvätkö. Mahakipua on ollut jonkin verran.

Kierukka ei kerennyt olla kuin 3,5kk, mutta en jaksanut jatkuvaa vuotoa.. Jota kesti pari kuukautta..
Ja nyt sitten odotellaan, että alkaako menkat, koska kuulema on mahdollista olla raskaana, jos olen ollut yhdynnässä viikon aikana.
Siitäkös tää painonnousu johtuu :LOL:
 
Minulta poistettiin viikko sitten mirena (tiputtelua koko ajan enemmän tai vähemmän käytön aikana) ja poiston jälkeen oli parina ekana päivänä pari pientä hulahdusta. Maanantaina alkoi vuotaa ja nyt on tullut siis 4 päivää reilusti vuotoa ja selkään koskee. Mietin jo, että onko normaalia, mutta näköjään en ole ainut, joka kärsii runsaista vuodoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aunemari:
Minulta poistettiin viikko sitten mirena (tiputtelua koko ajan enemmän tai vähemmän käytön aikana) ja poiston jälkeen oli parina ekana päivänä pari pientä hulahdusta. Maanantaina alkoi vuotaa ja nyt on tullut siis 4 päivää reilusti vuotoa ja selkään koskee. Mietin jo, että onko normaalia, mutta näköjään en ole ainut, joka kärsii runsaista vuodoista.
Joo, et todellakaan ole ainut. Mulla ei onneksi ole tänään ollut niin runsasta kuin eilen.. Mutta vuotoa kuitenkin ihan tarpeeksi. Jospa tämä joskus loppuisi!

 

Yhteistyössä