Vuoto terolut kuurin aikana ?!

Mä kirjoitin saman jo toiseen aloitukseen, mutta malttamattomana laitan tämän uudelleen tähän, jos jollain olisi tietoa.....

Eli mulla lääkärin määräämänä terolut kuuri 1 tabu kierron 15-24 päivinä. Eka kuuri meni ok. Eli menkat alkoi kun vikan tabun syömisestä 2pv.
Toisessa kierrossa vuoto(=tuhru) alkoi vaikka vielä 2 tabua syömättä |O
Kellään tietoa mistä tää voisi johtua ? :flower:
Kunnon menkat alkoikin sitten vasta reilun viikon "tuhruilun" jälkeen...
 
Mulla oli just sama homma Terojen ja myöhemmin myös puolta vahvemman Proveran kans, tip tip tip...ärsyttävää!! En tiiä mistä johtuu, mut mulla lopetettiin sit kokonaan keltarauhashormonit ja tilalle pelkät Clomit. Ja mulle lääkäri sano, et kuukautiset pitää olla kokonaisuuessaan viikossa ohi.
 
Mulla alko eka kuurin aikana 3 pvää pillereiden aloituksesta vuoto ja siis kunnon vuoto :eek: Söin silti kuurin loppuu ja seuraavan kuurin aikana tuliki sit niinku pitääki.. Kai toisilla sit kroppa suhtautuu 'herkemmin' noihin teroluteihin tai jotain, en ainaka muutakaa syytä keksiny
 
Kiitos milo vastauksestasi ! Tiedänpähän etten oo ainut.
Mihin "vaivaan" clomit määrätään ?
Mulla ei ikinä aiemmin oo ollu mitään hormonaalista häikkää, eikä vastaavia lääkkeitä tms. Nyt mun vaiva on ollut puolisenvuotta tuo "tiputtelu"... ja tietysti raskautuminen ja kolmas lapsi haaveissa ;)
 
SANTTULI: Mulla sama juttu. Ekalla terolut kuurilla vuoto alkoi vikana pillerinotto päivänä, eli kp 24. Nyt olen syönyt toista kuuria 6 päivää mutta jo kuurin kolmannen päivän aikana alkoi vuoto. Ja ihan on runsaat vuodot eikä mitään tiputtelua. Olo on muutenkin kuin kuukautisten aikaan. Mietin tässä vain että miten lasken uuden kierron. Syönkö nyt loppuun näitä teroja sen 10 päivää niinkuin on määrätty. Ja alkaakohan mulla sitten jo toiset menkat tälle kierrolle. Ovulaatio oli jo kp 13. Arvauskeskuksesta en apua saanut.
 
Noniin. Nosto
Onko jollain tietoa että mitä pitää tehdä kun vuoto alkaa kesken kuurin? Mulla alkoi nyt kans kuin hanasta, 8. päivä kuuria siis menossa. Lopetanko pillerit vai syönkö loppuun? Pitäis 3. kiertopäivänä (eli ylihuomenna) syödä eka Clomi, joten vaikuttaako tämä nyt siihen?
 
Laala: Heh, tänne vielä sulle kommentoin. Periaatteessa kai voisit syödäkin sen terolut-kuurin loppuun, eihän siitä mitään haittaa ole, MUTTA jos halua clomit aloittaa, niin sitten en suosittele. Clomithan tavallaan pysäyttävät munasarjojen oman hormonitoiminnan, jotta FSH:ta ja LH:ta erittyisi enemmän aivolisäkkeestä. Luulisin (vaikken siis lääkäri olekaan), että jos samaan aikaan söisit keltarauhashormonia, voisi sun hormonitoiminta heittää ihan häränpyllyä, eikä clomeista olisi kaivattua apua munasolun irtoamiseen.

Tällaista vain mietiskelin. Kysele sieltä vastaanotolta vielä tarkemmin ohjeita. :) :wave:
 
Onkohan näissä nykysissä teroluteissa jotain vikaa :LOL: Meinana kun tässä aiempina vuosina kun oon näitä syöny vuoto on alkanu kellon tarkasta 3 päpivänä viimesestä terolutista ja voipa sanoo että viimestään kello 12 :LOL: Mutta nyt sit. Eka kuurin jälkeen se meni noin, mutta vuoto oli kokoajan pelkkää tuhnua, ilman pikkuhousunsuojaakin ois präjänny. Nyt sit eilen oli toisen kuurin viimenen tabletti päivä ja vuotokin alko eilen |O Määrällisesti näistä nyt EHKÄ vois tulla normaalimmat mitä viime kierrossa, ainaki alku näyttää lupaavammalta :D Saas nähä kuinka se sit ens kierrossa menee. kyl tää ihmiskroppa on sit ihmeellinen :headwall:
 
No mä tein kans nii että söin sen kuurin loppuun ja laskin kuiteski sen eka vuotopäivän mukaa että sit kp 15 alotin taas uuden kuurin.. En sitten tiiä kuin ois pitäny tehä mut näin mä sen järkeilin :D Seuraavat menkat alko sit niinku pitääki eli pari pvää sen vikan tabun jälkee.
 

Yhteistyössä