Vuotoa viikko inssin jälkeen??

Hei!

Onko kenelläkään ollut vuotoa jo kuusi päivää inssin jälkeen? Mulle tehtiin eka inssi viime torstaina ja tänään alkoi ihan heikko tuhruvuoto.

Olen ihan ymmälläni, koska inssi tehtiin kierron 19. päivänä ja tänään on siis vasta 25. päivä, eikä mun 35:n päivän kierrolla tädin pitäis vielä todellakaan tulla. Mahassa on juilinut menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia jo inssistä lähtien.


Kyllähän tämä yrityskerta tais sitten olla tässä. :headwall: :headwall:

V**UTTAA ihan simona. Toiveissani lentelin jo korkealla ja rytisten tultiin jälleen kerran alas...tuttu tunne varmaan aika usealle tällä palstalla.
 
:hug: Toivotaan, ettei menkat kuitenkaan alkaisi. En kyllä osaa sanoa syytä tuhruusi. Onko sinulla jotain lääkkeitä ovista tukemassa? Ajattelin, jos ne lyhentäisi kiertoa? Tietty olisi varmaan oviskin ollut aikaisemmin. Tai jos muuten johtuisi noista lääkkeistä tuo vuoto.
Itselläni kohta kaksi viikkoa toisesta inssistä. Tiedän, ettei se onnistunut koska ei saatu kuin aivan muutama satatuhatta simppaa oikean paikkaan.... :( Ensimmäisen jälkeen haaveili jo kovasti vauvasta, koska simpat oli parantuneet ja kaikki meni hyvin. Kuitenkin ne menkat sieltä tuli aivan ajallaan. :'( Nyt on jo aivan erilaiset odotukset. Jotenkin on mennyt usko noihin insseihin, kun täältäkin saa sen käsityksen etteivät ne onnistu.
Jaksamisia!
 
Kiitos!

Ihan hirveesti tsemppiä sinulle! Tsemppiä tarvittaisiin täälläkin, koska usko on myös mennyt. Jotenkin tuntuu, ettei nuo inssit toimi yhtään. Maksavatkin ihan pirusti, sekä henkisesti, että rahallisesti.

Mulla lääkäri sanoi, ettei puregon ilmeisesti toimi mulla, koska kierto noudattaa lääkkeestä huolimatta omaa sykliään... pitäisi seuraava kerta kokeilla jollakin toisella lääkkeellä.

Vuoto on edelleen heikkoa tuhrua, joten vielä yritän toivoa, ettei täti tulisi...
 

Yhteistyössä