Wappunaamiaiset

Onko teidän lapsilla päiväkodissa, koulussa harrastuksen parissa?

Meillä on koko koulun naamiaiset perjantaina. Poika päätti esiintyä Star Wars hahmona. Kuva linkin takana. Puku omatekoinen naamaosaa/naamaria lukuunottamatta.

http://www.pieninaskelin.com/omat/starwars/

Tyttö on WITCH:n Cornelia, siitä kuva otetaan vasta pe- aamuna.
 
Koululaisella on koulussa naamiaiset, merirosvona menee :) Mä ajattelin olla töissä Peppi. Kuopus jää tänä vuonna ilman naamiaisia, voipi pukeutua kotona supermieheksi lihaspuvun kanssa =)

Mun täytyy varmaan etsiä mun asusteet kaapista, jotta nään että mahtuuko ne mulle enää.
 
Hp
Hieno asu!

Meillä on pukeutuminen suotavaa, joten taaskaan en pääse töihin alasti. ;-) Lapset laittaa Tiimarista ostetut leppiksen ja liskon asut jos haluavat ja mulla on mm. zorron viitta ja bonanzan hattu, mutta ei oikein muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viivu:
Koululaisella on koulussa naamiaiset, merirosvona menee :) Mä ajattelin olla töissä Peppi. Kuopus jää tänä vuonna ilman naamiaisia, voipi pukeutua kotona supermieheksi lihaspuvun kanssa =)

Mun täytyy varmaan etsiä mun asusteet kaapista, jotta nään että mahtuuko ne mulle enää.
Saisinkohan mäkin mennä töihin naamiaisasussa??? "Miettii asiakkaiden mielipiteitä????"
 
Tytöllä on eskarissa kans naamiaiset, menee kissana eli mustat housut / sukkikset, musta huppari johon teen huppuun huovasta korvat, häntä sukkiksista (ohkaset mustat) ja vähän jotain viiksen tynkää, niin ja käsiin tietty musta hanskat...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja viivu:
Koululaisella on koulussa naamiaiset, merirosvona menee :) Mä ajattelin olla töissä Peppi. Kuopus jää tänä vuonna ilman naamiaisia, voipi pukeutua kotona supermieheksi lihaspuvun kanssa =)

Mun täytyy varmaan etsiä mun asusteet kaapista, jotta nään että mahtuuko ne mulle enää.
Saisinkohan mäkin mennä töihin naamiaisasussa??? "Miettii asiakkaiden mielipiteitä????"

Voisithan sä koklata :D
 
Meillä on tytöllä päikyssä perjantaina ammattinaamiaiset. Tyttö haluaa olla sairaanhoitaja/lääkäri.

On meillä töissäkin naamiaiset. :saint: Tyttö käski mun olla keijuprinsessa ja lupas lainata keijutaikasauvaansa :D

Koulussa, eskareiden parissa, olen töissä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Meillä on tytöllä päikyssä perjantaina ammattinaamiaiset. Tyttö haluaa olla sairaanhoitaja/lääkäri.

On meillä töissäkin naamiaiset. :saint: Tyttö käski mun olla keijuprinsessa ja lupas lainata keijutaikasauvaansa :D

Koulussa, eskareiden parissa, olen töissä :D
Meiltäkin löytyis äitille kyllä paljon prinsessa/keiju kamaa....
 

Yhteistyössä