Wau mitkä kärryt! Noiden takia olisin mlekin valmis tekemään vielä yhden vauvan!

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmailee harmistunut
  • Ensimmäinen viesti
Kivan näköiset, mutta meillä oli yhdet Quinny Buzzit ja ne oli niin paskat että toisia ei tule |O . Jarrut rikki ekan käyttökerran jälkeen, alle viikon käytön jälkeen sinkoili jotkut pultit niin ettei istuinosa pysynyt turvallisesti paikoillaan, jne. Takuuna korjattiin mutta kärryt pysyi ehjinä max. viikon ja sitten ne lahosi taas. En todellakaan halua enää samanmerkkisiä.
 
ap
Onneksi makuja on monia, kun sellaisia kärryjä ei nytkään ole käytössä, että heti vastaan tulee (yhdet nähty! 1v aikana ). Mutta heti kyllä ottaisin, jos olisi tarvetta!
Ihanat!! :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon ihan yllättynyt et noin harva tykkää :D musta noi on persoonalliset!
Joo, jakaa näköjään mielipiteet tosiaan jyrkästi! Mutta toisaalta sehän onkin vain hyvä! Kyllä itse kärryttelisin noilla mielelläni vauvaani vaikka mammakerholaiset sitten saisivatkin supimisen aihetta kauheista kärryistä! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon ihan yllättynyt et noin harva tykkää :D musta noi on persoonalliset!
Joo, jakaa näköjään mielipiteet tosiaan jyrkästi! Mutta toisaalta sehän onkin vain hyvä! Kyllä itse kärryttelisin noilla mielelläni vauvaani vaikka mammakerholaiset sitten saisivatkin supimisen aihetta kauheista kärryistä! :D
:D ai miten herkullista :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon ihan yllättynyt et noin harva tykkää :D musta noi on persoonalliset!
Joo, jakaa näköjään mielipiteet tosiaan jyrkästi! Mutta toisaalta sehän onkin vain hyvä! Kyllä itse kärryttelisin noilla mielelläni vauvaani vaikka mammakerholaiset sitten saisivatkin supimisen aihetta kauheista kärryistä! :D
:D ai miten herkullista :D
Eikös vain!? On niin kiva järisytellä joidenkin mammojen niin perusvakaata elämää! :D
 

Yhteistyössä