Whats up!? Mitä tänään touhuatte?

Hengaillaan aamu kotosalla ja nautitaan olosta.
Iltapäivällä (kun mies tulee töistä) lähden koiran kanssa treeneihin, hyvässä seurassa.
 
Siivoilut aloitin jo eilen ja just lopettelin vessojen pesut, pyykkäystä (tietysti:kieh:) kohtapuoliin tulee kaksonen ja lähdetään hakemaan mun uudet sohva&nojatuolit.:heart: Sitten vaan väännetään kotia vähän uuteen muotoon, ruoanlaittoa ja leipomista luultavasti, ollaan tytön kanssa kahdestaan ja pojat kotiutuvat iltapäivällä.
 
"vieras"
Heti kun vääntäydyn pois tältä koneelta, lähdetään poikien kanssa lähikauppaan ostamaan piparitaikinan tarvikkeet ja naapurikaupasta tytölle valot ikkunaan. Ajattelin, että jos leipoisin isoäidin maustekakun samalla kun pitää kuitenkin laittaa uunissa ruokaa. Lisäksi nämä normikotityöt: pyykkäystä, siivoilua, ruuanlaittoa. Mies tulee töistä vasta illalla ja sitten saunotaan.
 
kävin ostamassa vauvalle vaunut ja nyt en keksi mitään tekemistä, kun eilen jo siivosin koko kämpän. Ehkä mä seuraavaksi keitän riisipuuroa ja lähden lenkille :) Ja jotain äitiysvaatteita pitäs kaivaa esille vaatekomerosta
 
"nanna84"
Pikkusiivousta, koiran kanssa lenkkeilyä, hyvää ruokaa koko perheen voimin ja illalla saunaan. Ja toivottavasti viimeistään sen jälkeen synnyttämään! Rv40+6, ja alkaa noi kaikki miehet (eli mies ja tulevat isoveikat) olla kypsiä tän kypsän äidin kanssa. :D
 
Just tulin koirien kanssa mettälenkiltä :)

Nyt kahvia ja kohta varmaan siivousta. Ollaan nuorimmaisen kanssa kaksin kotona, taidan ottaa päikkärit (ihan vaan seuraksi). Lukea ajattelin myös (Eve Hietamies- Yösyöttö)
 
Ystävä tulee yökylään ja me paistetaan pieni kinkku, pipareita, torttuja, maustekakkuja ja sitruunakakkuja. Laatikoitakin pitäisi joulua varten tehdä pakkaseen ja hiukan siivotakin.

Eli meillä on tänään pikkujoulut :D
 
Kävin ostoksilla tänään, ehkä paistan pipareita. Pyykkikone pitäisi täyttää ja laittaa päälle.
Illalla aukaisen punaviinin ja herkuttelen juustoilla.
 
"Anna"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25152063:
kävin ostamassa vauvalle vaunut ja nyt en keksi mitään tekemistä, kun eilen jo siivosin koko kämpän. Ehkä mä seuraavaksi keitän riisipuuroa ja lähden lenkille :) Ja jotain äitiysvaatteita pitäs kaivaa esille vaatekomerosta
Minkälaiset menopelit ostit vauvalle? :)
 

Yhteistyössä