Wii Fit laihdutuksen ja kuntoilun apuna?

Mietin tuon Wii Fitin ja koko konsolin ostamista. Tarkoituksena olisi laihtua noin 6-7 kg. Lähtöpaino on 66 kg. Harrastan kyllä hyötyliikuntaa, mutta näin talvella tulee liikuttua vähemmän, joten ajattelin tuosta Wiistä mahdollisesti olevan hyötyä.

Millaisia kokemuksia on asiasta?
 
mä ostaisin sen uuden PlayStation 3:lle tarkoitetun liikkumisjutun..missä on kans sellaiset käsissä pidettävät tikut, ite olen kokeillut molempia, wiitä ja pleikkaa.
Pleikkarin ohjelmat oli hauskempia, kavereiden kanssa räkätimme niin paljon, kun sen ps-laitteen sisäisellä kameralla piti ottaa hahmoonsa naamakuvat ja sitten ruudulla näkyi lärvit, jotka olivat niin hemmetin hauskaa katsottavaa, että meinattiin kuolla nauruun kaikki aina välillä.. :D
Niissä myös liikuttiin enemmän.
Wiissä pystyy "huijaamaan", että vaan heilauttaa kättään vähäsen missä on se nunchaku, että tekee suorituksen...
PS on tarkempi mielestäni. Ja hauskempi..
Hmm..mä kyl haluan sellaisen..mies sais hankkia sen laitteen pleikkaansa..:D
 
Minä ajattelin kanssa että käyttäisin wii fittiä liikunnan lisänä varsinkin talviaikaan, mutta itsellä käyttö on jäänyt hyvin vähäiseksi. Jotenkin en vain jaksa niitä samoja pelejä, jumppaliikkeitä ja joogaa tehdä monta kertaa. Lapset puolestaan aika ajoin kaivavat laudan esille ja heistä on hauskaa pelata ja kilpailla laudalla.
 

Yhteistyössä