XL-malli hurmaa. Vai hurmaako?

  • Viestiketjun aloittaja np
  • Ensimmäinen viesti
valitettavasti
Ei kyllä hurmaa. Naamaltaan ihan perustyypin näköinen, ja tuo takalisto on kyllä ihan suhteettoman suuri muuhun vartaloon nähden. Oli malli minkäkokoinen tahansa, niin pitäisi olla sopusuhtaisen kokoinen vartalo.
 
"vieras"
Juu ei. Läski mikä läski.

Mallimaailmassa on kaksi ääripäätä: läskit ja liian laihat. Kummistakaan en välitä. Jos tulee terve ja timmi vartalo vastaan (VS Angels), niin joo.
 
dom
No ihan ok. Sievempi olisi jos lähtis ehkäpä se 5-10 kg. Epäterveen naiskuvan ihannointia en ymmärrä, oli kyse sitten yli- tai alipainosta. Nykyään tuntuu siltä, että ylipainoa glorifioidaan ja vatsamakkarat nostetaan jalustalle. En ihan ymmärrä. Alipainon ja ylipainon välillä on aika reilusti tilaa normaalipainon puolella, ei tarvitse valita kahdesta ääripäästä...
 
"vieras"
Kuka täydellisyydestä mitään puhunut?

Minä ihannoin TERVEEN näköisiä ihmisiä ja pidän heitä kauniina. Ylipaino/alipaino eivät vaan sitä satu mun silmään olemaan, kauniita siis, tai ihannoimisen arvoisia.
 
peesi
[QUOTE="vieras";25673968]Kuka täydellisyydestä mitään puhunut?

Minä ihannoin TERVEEN näköisiä ihmisiä ja pidän heitä kauniina. Ylipaino/alipaino eivät vaan sitä satu mun silmään olemaan, kauniita siis, tai ihannoimisen arvoisia.[/QUOTE]

Näinpä juuri.
 

Yhteistyössä