XTRAVAGANZA aloitus 2.5.2009 SEURANTA PÄÄTTYY!

Kyy
-500g edelliseen, hitaasti mutta varmasti alaspäin! :D Kun nyt kerkeis ees 77 kiloon ennen ens lauantaita, niin ei sit varmaankaan nousis enää yli 80kg. Kaverien häät siis sillon ja siellä meinaan juhlia kunnolla.
 
Tosi hienosti olet saanut painoa pois. Itellä toi laihis on nyt vähän jäänyt ainakin pussien kohalta, kun toi grillikausi pukkaa päälle :/ . Kanaa lähinnä olen kyllä grillannu. Kiloa ei kyllä takaskaan ole tullu, mutta syksyllä alkaa (viimostaan) taas tehokuuri, että saa loput 10kg pois.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:
Tosi hienosti olet saanut painoa pois. Itellä toi laihis on nyt vähän jäänyt ainakin pussien kohalta, kun toi grillikausi pukkaa päälle :/ . Kanaa lähinnä olen kyllä grillannu. Kiloa ei kyllä takaskaan ole tullu, mutta syksyllä alkaa (viimostaan) taas tehokuuri, että saa loput 10kg pois.
Samoin itsellä tökkii. Tai kaverien häät oli tossa ja siellä söin ja sain muutaman kilon lisää. Päätin sit jatkaa puolivauhdilla, sitä tässä vähän oman kaavan mukaan toteuttanut, enkä ole vielä päässyt tuohon viimeiseen tänne merkkaamaani tulokseen takaisin.
 
mä sain pois täysvauhdilla sillon se 11kg olin puolivauhdilla ja nyt on pitkään mennyt et kesä on vienyt mennessään:( yritin päästä takas täysvauhdille. pystyin olemaan 3päivää ja sorruin tänään syömää nyt on hirvee morkkis... painan nyt 70 ja tavoite olis saada se vajaa 10 vielä pois.. toisena päivänä oon tyytyväinen itseeni jo nyt.mut toisena päivänä taas haluun pudottaa ne loput 10kg..hirveetä vuoristorataa menee tunteet.. jospa taas huomenna alottas täysvauhdin..
 
tyhmä kysymys..onks tää homma sama niinku cambridge? oon ihan ulalla näistä...ite en vaa pysty tähän lähtee ku oon diabeetikko, ainakaa täydellä teholla. mut mitenköhän vaikuttaa painoon jos korvaa osan ruoista nuilla keitoilla? ku diabeetikkona mun on pakko saada nuita hiilareita ja käsittääkseni karppaukset ym on just näitä ei hiilarittomia- dieettejä.
tippuuko paino pelkällä osittais korvauksella? ja onko se sit sama syökö näitä vai nutraako?
ärsyttää ku itsekin haluis tollasia tuloksia, mut no, ei auta. pitää vissiin normaali liikunnan lisäämiseen ruokavalion muuttamiseen tyytyä :/
 
Kyy
Heips taas! Vaikeaa on, niiden häiden jälkeen ei oo paino tippunut yhtään, 80kg pyöritään.
Tosin syömisetkin on ollu vähän mitä sattuu. Herkkuja mennyt jonkin verran. Tänään aloitin tähän kaveriks Zumban ja yritän tosissaan saada syömiset kuriin.

Ensi viikonloppuna ollaan Tallinnassa miehen kanssa, siellä tulee varmasti käytyä ravintoloissa, mutta tavoite on jättää naposteluherkuttelu pois reissulta ja syödä suht säännöllisesti. Saa nähdä miten vaikuttaa. :D

Ja Räsynalle: mulla on kans toi sama. Toisina päivinä oon tyytyväinen tähän tulokseen, toisina taas haluaisin saada vielä 20kg pois. Tavoite on tosiaan päästä sinne 57-62kg. (Ajan myötä tavoite löystynyt ja jättänyt tuohon tuollaisen 5kg marginaalin.)
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:
ostitko ostos tv:ltä sen zumban?eikö oo melko tyyris?
Tilasin osoitteesta zumbafitness.com. Maksoi 69,90? ja sillä on kk tyytyväisyystakuu. Eli jos siis into ei riitäkään, voin palauttaa tuotteen. Mutta tästä on tarkoitus tehdä pitkän tähtäimen harrastus ja maksaahan ne muutkin lajit aina jotain. :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja odette:
Paska ku mä oon kade :headwall:

Mut onnee nainen :flower: Peilistä katselee varmaan kovin erinäköinen ihminen ku alussa? Kai sulla on ennen-kuvia tallessa?
On mulla joitakin. :D Ja ei kannata olla kade, kyllä sinäkin pystyt jos tahdot!
 
Kyy
Heippa vaan ja kiitos kaikille kannustajille! Nyt olen tehnyt päätöksen, että olen tyytyväinen tähän saavuttamaani tulokseen ja lopetan tämän ainaisen laihduttamisen. Eli en enää päivittele tätä pinoa.

Nyt opettelen syömään oikein (1500kcal/pvä) sen minkä kroppani ihannepainossani kuluttaa. Toivon, että näin saan ehkä pikku hiljaa vielä pudotettua ylimääräisiä kiloja, mutta tärkein tavoitteeni nyt kuitenkin on oppia ne terveelliset elämäntavat. Kilot tippuu sit jos tippuu. :D
 
Onnittelut hienosta pudotuksesta ja hyvästä päätöksestä!

Sain sinun onnistumisestasi valtavasti tsemppiä ja voimia omaan neljän viikon Nutrifast"kuuriini", josta siis tänään menossa viimeinen päivä :)

Kaikkea hyvää sinulle!

Nokkamuki
 

Yhteistyössä