Yasmin ja halut pois

  • Viestiketjun aloittaja miettii lopettaako
  • Ensimmäinen viesti
miettii lopettaako
olin tyytyväinen pillereihin...ei mielialanvaihteluita..ei oireita,,

MUUTA kuin että vie halut.....
En enää syty samallalailla..ja rakastellessa ei todellakaan tunnu samalta kuin ennen,,

Vaan voiko tämä tulla yx kax .,,,vuoden syönyt niitä ja vasta viimeiset pari kuukautta alkanut *tökkiä*...
(partnerissa ei vikaa..unelmamies... :snotty: )

Gyne vaan sanoi..ettei näe mitään mieltä vaihdella pillereitä...koska nämä kuitenkin muuten sopivat...
Käski lopettaa......ja kokeilla...Vaan se kumin kanssa sähellys...öägh

Onko muilla yasmin aiheuttanut moista?
 
Mulla kans Yasmin pillerit,ja on vienyt halut.Kohta kaks vuotta oon niitä syöny,minä ajattelin kans vaihtaa,seuraavan kerran ku meen lääkärille sanon kyllä et haluan vaihtaa.Ukkokin alkaa jo varmaan kyllästymään ku ei koskaan tee mieli. :ashamed:
 
Poju03 harmaana
SAMA TÄÄLLÄ!
Olen syönyt yasmineita vuodesta -04 ja nyt on ruvennut toden teolla vaikuttaaan tohon halupuoleen :( pillereitä jäljellä vielä 3kk satsi ja sitten jätän koko pillerit pois ja kokeilen jotain muuta :) olen jo niin kauan seurannut tätä oiretta että enään 3kk jälkeen en reseptiä näihin kyllä uusi!

kovasti vaan askaruttaa että mikä sitten ehkäsyksi?? :/
 
näin minulla
Mä oon käyttäny Yasmineita kohta vuoden ja meinaan varmaan pitää ainakin jonkun kuukauden tauon välillä. Alavatsa on nimittäin kuukaitisten väleilläkin kipeä. Menkkakipuja nämä eivät ole missään vaiheessa poistaneetkaan mutta nyt olen kipeänä jo niiden välillä! Rintoihinkin sattuu.
Kyselin lääkäriltä mahdollista merkin vaihtoa mutta hän sanoi vaan ettei nämä kivut varmaan pillereistä johdu. Olen nyt sitten päättänyt kokeilla elämää ilman pillereitä eden jonkin aikaa.
Sanoin miehelle, että hänen vuoronsa välillä huolehtia ehkäisystä.
 
Lilliputti
Mulla toimi pillerit tosi hyvin ehkäisykeinona. Ei meinaan haluttanut IKINÄ!! :D

Nyt oon ollut pari vuotta ilman pillereitä ja jo kuukauden sisällä pillerien lopetuksesta huomasin itsessäni muutosta tossa suhteessa. Äijä on sama ja muutenkin tilanne on sama, mutta nyt mua HALUTTAA :D


Yksi kaveri totesi itsessään saman, eli kyllä ne pillerit ilmeisesti haluja vaan vie.
 
Pamela
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 12:01 näin minulla kirjoitti:
Mä oon käyttäny Yasmineita kohta vuoden ja meinaan varmaan pitää ainakin jonkun kuukauden tauon välillä. Alavatsa on nimittäin kuukaitisten väleilläkin kipeä. Menkkakipuja nämä eivät ole missään vaiheessa poistaneetkaan mutta nyt olen kipeänä jo niiden välillä! Rintoihinkin sattuu.
Sanoin miehelle, että hänen vuoronsa välillä huolehtia ehkäisystä.
Endometrioosia?
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 21:58 Pamela kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 12:01 näin minulla kirjoitti:
Mä oon käyttäny Yasmineita kohta vuoden ja meinaan varmaan pitää ainakin jonkun kuukauden tauon välillä. Alavatsa on nimittäin kuukaitisten väleilläkin kipeä. Menkkakipuja nämä eivät ole missään vaiheessa poistaneetkaan mutta nyt olen kipeänä jo niiden välillä! Rintoihinkin sattuu.
Sanoin miehelle, että hänen vuoronsa välillä huolehtia ehkäisystä.
Endometrioosia?
Kysta?
 
sazi
Käytin Yasmin pillereitä edellisessä suhteessa.
Suhteen loppuaikoina ihmettelin, miksi en halua miestäni enää. Viimeiset 4 kk suhteesta olin töissä toisella paikkakunnalla, eikä nähty kuin muutaman päivän kuukaudessa. Enkä silloinkaan häntä halunnut. Enkä silloin tiennyt miksi näin.
Mut nyt ku luin teidän muiden kokemuksia, niin niistä pillereistähän se sitten varmaan johtui! Muuten pillerit oli just sopivat mulle, ei mielialavaihteluja ja iho oli mitä parhaimmassa kunnossa. Mutta tiedänpä nyt, kun taas ehkäisyasiat ajankohtaiseksi tulivat, etten niitä Yasmineja enää hommaa.. Pitää kehitellä jotain muuta.
 
miukkis
mä oon käyttäny 4 eri merkkiä pillereitä, kaikissa tullu sivuoireena haluttomuus, suoraansanottuna ällötys koko s.eksielämää kohtaan. nyt on käytössä nuvaring (ehkäisyrengas) eikä mitään oireita.
 
Mä kans käytin yasminia ja halut meni. Lisäksi mulla oli kovat pms-oireet.
Vaihdoin ehkäisylaastariin. Tuntuu et olis parempi nyt. Varmuudella en vielä osaa sanoa oliko tämä hyvä ratkaisu koska olen käyttänyt laastari viime heinäkuusta asti
 
Yasmin vei multakin libidon kolmessa vuodessa, joten vaihdoin hormonittomaan ehkäisyyn (kortsut ja Patentex oval -ehkäisypuikot). Suosittelen luopumaan pillereistä vaikka vain kokeeksi, koska todella monella tilanne on parantunut mekaaniseen ehkäisyyn siirtymisen jälkeen. Ei kondomien käyttö mun mielestä mitenkään ikävää ole. Ehkä se saattoi olla toivotonta sähläämistä 16-vuotiaana, mutta ei luulisi olevan iso vaiva aikuiselle miehelle sujauttaa kumi paikalleen ennen yhdyntää.
 
Minulla pillerit veivät myös halut ja olin muutenkin kuin #&%?$!* ammuttu karhu.Olen kokeillut kolmea eri merkkiä ja sitten riitti.Sitten päädyinkin sterilisaatioon kun lapsiluku tuli täyteen ja olen ollut tyytyväinen ratkaisuuni. :)
 
kesä-masu
hyvä tietää, sillä just noita Yasmineita mulle määrättiin tänään. Kylläkin aloitettavaksi vasta sitten joskus kun imetyksen lopetan, mutta kuitenkin. En varmaan ehdi edes aloittaa niitä, ennen kuin resepti menee vanhaksi, hyvä niin. En todellakaan halua että halut menee. Mulla oli ennen lasta ja raskautta nuvaring, joka ei multa ainakaan haluja vienyt. Mies sanoi, että se joskus tuntui yhdynnässä, jonka vuoksi seuraavaksi mieluummin olisin ottanut pillerit kuin renkaan.
 
halut löytänyt
Käytin melianea viisi vuotta ja ajattelin, että tämä elämä on ihan normaalia. Mua ei haluttanut ikinä -> aattelin, että minussa on vika. Kaksi vuotta sitten päätin, että kokeilen muuta. Minulle suositeltiin rengasta. Käytin sitä kolmen kuukauden ajan ja se aika oli kuin painajaisista. Minulla oli jatkuvat hiivatulehdukset ja haluja oli vielä vähemmän kuin pillereiden aikaan. No renkaan jälkeen otin pillerit (yasmine) jälleen käyttöön. Söin niitä vuoden, kunnes suhde alkoi mennä taas huonosti vähäisen seksielämän vuoksi. Päätettiin, että kokeillaan kumilla, jolloin voisin olla ihan oma itseni. Muutos tapahtui heti parin viikon kuluttua. Löysin itseni ja haluni ja olen päättänyt etten enää ikinä käytä mitään hormonaalista ehkäisyä.

Onhan kumen käyttö vähän töksähtelevää, mutta kun siihen asennoituu oikein, níin kumea ei ees huomaa. Huomaa vaan omat halunsa... :hug:
Jonkun ajan päästä tulemme jättämään myös kumen pois.
 

Yhteistyössä