Yasmin pillerit laukaisseet murrosiän ihon

  • Viestiketjun aloittaja rumilus
  • Ensimmäinen viesti
rumilus
Ihan kamalaa, toista kertaa jo aloitan kyseisten pillerien syöntiä mutta iho räjähtää aivan kamalaksi.
Tämähän ei ole tyypillistä...onko kellään muulla näin ja ensi järkytyksestä iho sitten palautunut ja rauhoittunut?
 
vieras
Ei. Mulla on finnejä ollut aina jonkin verran, eikä niiden tulo ole muuttunut suuntaan eikä toiseen Yasminit aloitettuani. Mikset vain vaihda merkkiä jos se niin häiritsee?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei. Mulla on finnejä ollut aina jonkin verran, eikä niiden tulo ole muuttunut suuntaan eikä toiseen Yasminit aloitettuani. Mikset vain vaihda merkkiä jos se niin häiritsee?
Toki vaihdankin. Näitä vain suositeltiin tiettyjen ominaisuuksiensa takia ja ensimmäisestä kerrasta en voinut olla varma oliko juuri pillerit laukaiseva tekijä mutta nyt ei varmaan ole sattumaa enään...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Minulla oli sama homma alussa. Kesti jotain reilu puol vuotta ennenkuin iho alkoi muuttua hyväksi... sitten kun lopetin yasminin akne palasi taas. :x
Ai kauheeta...oikeasti näytän ihan helvetin kamalalta ja jos puoli vuotta pitäis tällästä näppylä turpaa katsoa niin huh...

kiitos kun kerroit kokemuksestasi
 
joskus
kokeilin kyseistä merkkiä, ja ainakaan kolmessa kuukaudessa iho ei parantunut vaan meni huonommaksi. Nyt olen syönyt diane novaa yhden laatan, ja iho on edelleen kamalassa kunnossa. Vaikka kyseisen merkin pitäisi juuri ongelmaa hoitaa.
 
Ole hyvä vaan... Monella tutullani on ollut ihan sama juttu ihon ja yasminin kanssa. Tosin sitten jos malttaa kärsivällisesti oottaa, yasmin kyllä tekee ihosta tosi hyvän. Roaccutan kuuri oli ainoa mikä minulla tepsi pillereiden lopetuksen jälkeen akneen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joskus:
kokeilin kyseistä merkkiä, ja ainakaan kolmessa kuukaudessa iho ei parantunut vaan meni huonommaksi. Nyt olen syönyt diane novaa yhden laatan, ja iho on edelleen kamalassa kunnossa. Vaikka kyseisen merkin pitäisi juuri ongelmaa hoitaa.
Lääkäri sanoi että e-pillerit vaikuttavat ihon kuntoon tosi hitaasti, yleensä menee se puoli vuotta, myös DN:n kanssa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Alkuperäinen kirjoittaja joskus:
kokeilin kyseistä merkkiä, ja ainakaan kolmessa kuukaudessa iho ei parantunut vaan meni huonommaksi. Nyt olen syönyt diane novaa yhden laatan, ja iho on edelleen kamalassa kunnossa. Vaikka kyseisen merkin pitäisi juuri ongelmaa hoitaa.
Lääkäri sanoi että e-pillerit vaikuttavat ihon kuntoon tosi hitaasti, yleensä menee se puoli vuotta, myös DN:n kanssa.
Tuntuu vaan epäreilulta että iho on ihan o.k ja sitten pillerit tekevät siitä näppyläisen ja ruman.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Alkuperäinen kirjoittaja joskus:
kokeilin kyseistä merkkiä, ja ainakaan kolmessa kuukaudessa iho ei parantunut vaan meni huonommaksi. Nyt olen syönyt diane novaa yhden laatan, ja iho on edelleen kamalassa kunnossa. Vaikka kyseisen merkin pitäisi juuri ongelmaa hoitaa.
Lääkäri sanoi että e-pillerit vaikuttavat ihon kuntoon tosi hitaasti, yleensä menee se puoli vuotta, myös DN:n kanssa.
Tuntuu vaan epäreilulta että iho on ihan o.k ja sitten pillerit tekevät siitä näppyläisen ja ruman.
Tiedän tunteen, minulla oli sama juttu. Johtuu hormoneista... Nykyään en käytä enää mitään hormonaalista ehkäisyä ja iho on hyvä.
 

Yhteistyössä