Yaz-pillerit ja oksentaminen

Auttakaa hädässä olevaa!
Toissapäivänä tulin töistä kotiin, otin e-pillerin ja menin suihkuun. Kun olin pesemässä hampaita minulla tuli todella paha olo ja oksensin. Seuraavana päivänä olin yhdynnässä poikaystäväni kanssa. Olen siis muuten ottanut pillerit normaalisti, mutten korvannut oksentamaani pilleriä millään, kun nyt tuli mieleen että voiko raskaus olla mahdollinen. Pilleri oli kuudes liuskassa. Tammikuussa tein abortin kun olin tyhmänä ollut suojaamattomassa yhdynnässä, enkä toista halua tehdä. Entä jos raskaus on todella alkanut, vaikuttaako pillerien lopettaminen keskenmenon riskiin ?
 
En tiedä kkäyttämistäsi pillereistä, mutta itse käytän Harmonettia ja omakohtainen kokemukseni on seuraavanlainen. Olen syönyt samaa pillerimerkkiä vuosikausia ja korvannut pillerin aina, jos olen oksentanut. Marraskuussa tulin kaikesta huolimatta raskaaksi ja raskaus meni kesken rv4+5. En tiedä vaikuttiko pillereiden syönti siihen, olisin kyllä lopettanut ne seuraavaan liuskaan mikäli raskaus olisi jatkunut. Tällä hetkellä on mietinnässä onko pillerit taasen pettäneet, raskausoireita kun on vaikka muille jakaa. Labrassa menen käymään ensi viikon aikana.
 

Yhteistyössä