YH:T! Haluatteko lapsenne lomilla isälleen?

  • Viestiketjun aloittaja Yksi yyhoo
  • Ensimmäinen viesti
Yksi yyhoo
Joku kaipasi toisessa ketjussa hengähdystaukoa lapsistaan päästäkseen miesystävänsä kanssa kahdenkeskiselle lomalle. Okei.. itse olen sinkku ihan mielelläni mutta mahdollisen miesystävän tullessa kuvioihin, en silti haluaisi lapsiani isälleen lomalle. Valitettavasti lasten isä haluaa heidät luokseen, itse en haluaisi olla alle kouluikäisistä erossa viikkokausia, mutta minkäs teet, näin se eroperheissä usein menee :(
 
O74
Kyllä mun tyttö on lomallaan pitkiäkin aikoja (pari viikkoo kerrallaan) isällään. Ei mulla oo mitään sitä vastaan. Tosin meillä se ei tarkoita lapsetonta vapaata kun meillä on myös yhteinen muksu.
 
Kyllä mä toivon,että lapsen isä ottaa vnehmpaa tyttöä (kohta 6 v) kesällä vaikka kaksi kertaa viikoksi.
En sen takia ainoastaan,et saisin hengähtää..vaan ihan koska kyl ne isätkin tarttee yhteistä aikaa lastensa kanssa että heidänkin välinen yhteys pysyy ja kestää..
 
Keittiönoita
Olen halunnut, että exä on mukana kuopuksen elämässä. Onko hän sitä lomillaan vai muulloin, sillä ei ole ollut väliä. En ole kaivannut lomaa lapsistani, paljon enemmän olen kaivannut lomaa lasteni kanssa.
 
Jos olisin yh jonka lapsilla on isä sanan oikeassa merkityksessä niin ihan ehdottomasti haluaisin lapset lomilla isälleen. En tietenkään joka loma tai viikkokausiksi, mutta ihan yhtäläinen oikeus lapsilla on isäänsä, kuin äitiinsäkin.

Aikalailla puolet ja puolet olisi ideaalitilanne. Eikä siihen liity mitenkään se, että olisiko mulla tai miehellä uusi kumppani rinnallaan. Kyse on ihan puhtaasti lapsista ja heidän hyvinvopinnistaan ja oikeuksistaan.
 
yhm
Totta kai lapsi voi olla isällään lomilllaan ja muutenkin pidempää jos mahdollista! Lapsi on nyt 5v. Vaikka isä ei ole kovin paljon ollut kuvioissa ja työajat ovat hankalat, niin on hän lapselle kuitenkin rakas ja tärkeä. Eipä ole tullut mieleen, että vain minulla on oikeus "lomailla" lapsen kanssa. Ja kyllä minäkin hengähdystaukoa kaipaan, eikä hävetä edes myöntää, ei ole tarve olla mikään super-äiti, joka hoitaa kaiken yksin kun on muitakin mahdollisuuksia. En myöskään ole niin riippuvainen lapsesta ettei muut saisi häntä hoitaa, oli kyse vaikka sitten useammastakin päivästä. :D
 
"joku"
oon eronnut kun lapset oli 1 ja 4-vuotiaat,nyt jo koululaisia.Ja ovat tottakai isällään niin paljon kun isä ehtii olla heidän kanssa=)Ei sen takia että minä saan hengähtää,vaan sen takia etä lapset tykkää olla myös siellä isänsä ja tämän sukulaisten kanssa.Kesällä ovat 2 kertaa viikon nyt isänsä luona.
 
minäkin tahtoisin
lapset 5 ja 2, pienempi ei isästään varmaan mitään juuri muistakaan. Jos isä olisi selvin päin niin haluaisin että lapset olisivat myös hänen kanssaan. Tähän asti olen ollut lasten mukana isän luona yhteensä noin 4 vkoa kesälomalla, mutta enää en jaksa lähteä viemään pikkuisia kaaokseen ja krapulaan.
 
Jos eroaisimme, niin toki lapset olisi kesälomallaan isänsä luona. Mielestäni olisi ihan oikein ja kohtuullista, että lapset olisivat lähes koko isän kesäloman ajan hänen luonaan. Itse varmasti ajoittaisin oman lomani sitten niin, että olisin lomalla silloin kun lapset olisi mulla. Eli jos isä lomailisi lasten kanssa heinäkuussa, niin minä olisin vaikka kesäkuussa.
 

Yhteistyössä