Yh:t kyllä jakaa, provo mutta totta

  • Viestiketjun aloittaja Miesfrom
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Irina";24513735]No kannattas ite lukee jos et usko! Hitlerin kuva on monissa maissa kielletty ja kyl Suomessaki se herättää pahaa verta. Poltti lapinki. En kyl kehtais.

Kerro ny miks sul on Hitlerin kuva? Mun naapuris on mies jolla on usein Hitler-paita ja se on täysnatsi ja rasisti[/QUOTE]

Minulla on Aatun kuva ihan vain sen takia koska hän herättää keskustelua. Siis varsinkin historiaa tuntemattomien ihmisten joukossa. Ja tämä tuli taas todistettua. Toiseksi vanhan viiksivallun kuva on sen takia ettei nykyihmiset kaikkine persfinneineen unohtaisi mitä vihankylventä (vaikkakin se alkaisi jostain olutkuppilasta) voi saada aikaan.
 
"Irina"
No ei tietty ite polttanu eikä tappanut vammaisia juutalaisia, mutta se määräs. Joo ensin tuli kaverina tänne ja sitten käski polttaa lapin ku oli häviöl. Hullu mies.

Mutta ei sit voi Timppa kertoo miks on Hitlerin kuva.
 
"Irina"
Minulla on Aatun kuva ihan vain sen takia koska hän herättää keskustelua. Siis varsinkin historiaa tuntemattomien ihmisten joukossa. Ja tämä tuli taas todistettua. Toiseksi vanhan viiksivallun kuva on sen takia ettei nykyihmiset kaikkine persfinneineen unohtaisi mitä vihankylventä (vaikkakin se alkaisi jostain olutkuppilasta) voi saada aikaan.
Aika huono selitys. Perussuomalaisilla ollu mitään tekoo Hitlerin kanssa. Perussuomalaiset ei halunneet sotaa. Silloinkin olis ollut hyvä hoitaa omat asiat eikä mennä sotimaan. Sama kuin nyt on tilanne.
 
[QUOTE="Irina";24513765]No ei tietty ite polttanu eikä tappanut vammaisia juutalaisia, mutta se määräs. Joo ensin tuli kaverina tänne ja sitten käski polttaa lapin ku oli häviöl. Hullu mies.

Mutta ei sit voi Timppa kertoo miks on Hitlerin kuva.[/QUOTE]

Saksalaiset poistuivat Lapin kautta polttaen kaiken tieltään(poltetun maan taktiikka) koska suomalaiset ajoivat heidät siihen. Suomi rikkoi yksipuolisesti Saksan kanssa tekemänsä sopimuksen ja ryhtyivät karkoittamaan täällä olevia saksalaisia.
 
"Näin on"
[QUOTE="Irina";24513765] Joo ensin tuli kaverina tänne ja sitten käski polttaa lapin ku oli häviöl. Hullu mies.
[/QUOTE]

Tosi omituista. Mitähän siinä välissä mahtoi tapahtua, kun niin takkinsa käänsi?
 
Ja tää ketju, kun alkoi niin mielenkiintoisesta aiheesta ja sitten päätyy Hitleriin... Aloittajan aihe omine näkökulmineen tähän aikaan yöstä oli paljon mielenkiintoisempi : ) Mä olisin kaivannut vielä kommenttia aloittajalta vai tuliko hänelle uusia näkökulmia alkuperäiseen asiaansa tässä ketjun edetessä...
 
"Irina"
Saksalaiset poistuivat Lapin kautta polttaen kaiken tieltään(poltetun maan taktiikka) koska suomalaiset ajoivat heidät siihen. Suomi rikkoi yksipuolisesti Saksan kanssa tekemänsä sopimuksen ja ryhtyivät karkoittamaan täällä olevia saksalaisia.
Nyt oot kyl ihan sekasin. Mitä ne siit hyöty et tuli tänne polttaa Lapin. Eikä täällä mitään saksalaisia tarrvittukaan. Ihan höhlää koko juttu. Miks kaikki pitää monimutkastaa. Ne poltti lapin ihan ilman syytä ja näin.

Kyllä oli muuten yks kesä aika hauska kun oli saksalaisia jossain ja mun mies niille heitti että "Lapland, Lapland" ja sytkärillä näytti... heh oli aika noloina. Mä en kyl saksalaisena kehtais enää matkustaa mihinkää. Enkä varsinkaan Suomeen.
 
[QUOTE="Irina";24513765]No ei tietty ite polttanu eikä tappanut vammaisia juutalaisia, mutta se määräs. Joo ensin tuli kaverina tänne ja sitten käski polttaa lapin ku oli häviöl. Hullu mies.

Mutta ei sit voi Timppa kertoo miks on Hitlerin kuva.[/QUOTE]

Aatu-vainaa ei käskenyt tappamaan yhtään juutalaista sen enempää kuin vammaistakaan. Ja tämänkin tietäisit jos olisit perehtynyt historiaan. Ja mistä ihmeestä keksit vetää perussuomalaiset tähänkin keskusteluun? :O
 
"diu"
[QUOTE="Irina";24513790]Nyt oot kyl ihan sekasin. Mitä ne siit hyöty et tuli tänne polttaa Lapin. Eikä täällä mitään saksalaisia tarrvittukaan. Ihan höhlää koko juttu. Miks kaikki pitää monimutkastaa. Ne poltti lapin ihan ilman syytä ja näin.

Kyllä oli muuten yks kesä aika hauska kun oli saksalaisia jossain ja mun mies niille heitti että "Lapland, Lapland" ja sytkärillä näytti... heh oli aika noloina. Mä en kyl saksalaisena kehtais enää matkustaa mihinkää. Enkä varsinkaan Suomeen.[/QUOTE]

Jos sulla on vielä asiaa Hitleristä niin tee oma ketju sille, tässä ketjussa oli aiheena jouk ihan muu
 
"ap"
Ja tää ketju, kun alkoi niin mielenkiintoisesta aiheesta ja sitten päätyy Hitleriin... Aloittajan aihe omine näkökulmineen tähän aikaan yöstä oli paljon mielenkiintoisempi : ) Mä olisin kaivannut vielä kommenttia aloittajalta vai tuliko hänelle uusia näkökulmia alkuperäiseen asiaansa tässä ketjun edetessä...
Joo. Sanotaan näin et mä oon miellelläni kauniiden naisten seksilelu :) En syytä esineellistämisestä. Että näin. Ja jos on 23 1.5 vähän nii sanosin kumminki, että laatu korvaa määrän. Moni oli niin kaunis ja seksy että harva mies saa koskaan.

Kylhän mä bulkkilankkua höyläisin vaikka päivittäin, mut nei tak.
 
[QUOTE="Irina";24513790]Nyt oot kyl ihan sekasin. Mitä ne siit hyöty et tuli tänne polttaa Lapin. Eikä täällä mitään saksalaisia tarrvittukaan. Ihan höhlää koko juttu. Miks kaikki pitää monimutkastaa. Ne poltti lapin ihan ilman syytä ja näin.

Kyllä oli muuten yks kesä aika hauska kun oli saksalaisia jossain ja mun mies niille heitti että "Lapland, Lapland" ja sytkärillä näytti... heh oli aika noloina. Mä en kyl saksalaisena kehtais enää matkustaa mihinkää. Enkä varsinkaan Suomeen.[/QUOTE]

Katos sitä just on poltetun maan taktiikka, että ilman suoraa hyötyä itselle poltetaan kaikki. :rolleyes: Jotta siitä olisi mahdollisimman suuri haitta viholliselle. Miehesi huutelun kohteeksi joutuneet saksalaiset olivat ymmärrettävistä syistä hämmentyneitä. :D
 
"Näin on"
[QUOTE="Irina";24513790]Nyt oot kyl ihan sekasin. Mitä ne siit hyöty et tuli tänne polttaa Lapin. Eikä täällä mitään saksalaisia tarrvittukaan. Ihan höhlää koko juttu. Miks kaikki pitää monimutkastaa. Ne poltti lapin ihan ilman syytä ja näin.

Kyllä oli muuten yks kesä aika hauska kun oli saksalaisia jossain ja mun mies niille heitti että "Lapland, Lapland" ja sytkärillä näytti... heh oli aika noloina. Mä en kyl saksalaisena kehtais enää matkustaa mihinkää. Enkä varsinkaan Suomeen.[/QUOTE]

Eikö olisi ollut vielä hauskempi, jos miehesi olisi sanonut vaikka "Auschwitz" sitä sytkäriä heiluttaessaan? Kun te olette tuommoisia tiedostavia ja empaattisia ihmisiä.
 
"Irina"
Aatu-vainaa ei käskenyt tappamaan yhtään juutalaista sen enempää kuin vammaistakaan. Ja tämänkin tietäisit jos olisit perehtynyt historiaan. Ja mistä ihmeestä keksit vetää perussuomalaiset tähänkin keskusteluun? :O
Jaa kuka ne sit käski? ja sä vedit perussuomalaiset tähän kun syytit niitäkin.

Ja mä teen huomenna uuden ketjun näistä Hitler-jutuista, nyt pitää mennä nukkuu että jaksaa taas huomenna.
 
[QUOTE="Irina";24513790]Nyt oot kyl ihan sekasin. Mitä ne siit hyöty et tuli tänne polttaa Lapin. Eikä täällä mitään saksalaisia tarrvittukaan. Ihan höhlää koko juttu. Miks kaikki pitää monimutkastaa. Ne poltti lapin ihan ilman syytä ja näin.

Kyllä oli muuten yks kesä aika hauska kun oli saksalaisia jossain ja mun mies niille heitti että "Lapland, Lapland" ja sytkärillä näytti... heh oli aika noloina. Mä en kyl saksalaisena kehtais enää matkustaa mihinkää. Enkä varsinkaan Suomeen.[/QUOTE]

Muista nyt kuitenkin iltarukouksessasi kiittää että ne saksalaiset pelastivat Suomen itsenäisyyden -44.
 
[QUOTE="ap";24513800]Joo. Sanotaan näin et mä oon miellelläni kauniiden naisten seksilelu :) En syytä esineellistämisestä. Että näin. Ja jos on 23 1.5 vähän nii sanosin kumminki, että laatu korvaa määrän. Moni oli niin kaunis ja seksy että harva mies saa koskaan.

Kylhän mä bulkkilankkua höyläisin vaikka päivittäin, mut nei tak.[/QUOTE]
Hieno juttu, että tarpeet ovat kohdanneet : ) Tarvittis vissiin kans muuttaa kaupunkiin ; )
 
Mä nauroin niin pahasti tätä ketjua lukiessani. :D Parasta antia oli kun Timppa mainitsi persfinnit (perseessä olevat finnit, Irinalle tiedoksi) ja "Irina" sekoitti ne perussuomalaisiin, ahhahahah. :D Ja ketjun aloitushan oli ihan itsessään jo niin koominen, ett piristi ihan aamua. Täällähän on ihan koomikkoja liikenteessä. Kiitos aamuhuumorista kaikille! <3
 
yyhoo
Tulepas ap tänne maalle koittamaan... ;) Saat takuulla kovaa kyytiä - nimittäin kun otan tuon pesäpallomailan käteeni, kun ovikello soi... :whistle: *lue: tältä mammalta on ihan turha tulla vonkaamaan*
 

Yhteistyössä