Yh:ta viedään

  • Viestiketjun aloittaja Ammuu laitumella
  • Ensimmäinen viesti
Bääkii siel laitumel
Ja mitenköhän se yksinhuoltajuus tuohon asiaan liittyy? Eiköhän tuollaisia naisia löydy muistakin kuin yksinhuoltajista.. ja mitä todennäköisimmin pääasiassa muista kuin yksinhuoltajista. Todellakin tuollaisia naisia on joka pitäjässä ja sanoisin, että useampikin per pitäjä. Mutta en liittäisi siihen yksinhuoltajuutta mitenkään.. päinvastoin.
 
Sitä minäkin ihmettelen että miten se, että huolehtii lapsestaan yksin, liittyy tähän aisaan. Eikä siinäkään mitään uutta ole että jotakuta käydään kiksauttamassa ilman tositarkoitusta. Eikö tuommoisia naikkosia ole maailma väärällään :/
 
No
Mä ymmärsin, ett täs oli kyse siitä, ett jotain yh-naista käy joku vastuuton nulikka polkemas ihan vain huvikseen ja tarpeensa tyydyttääkseen eikä mitää muuta meinaakkaan ja sit vielä paljaalla päästelee. Elikkä tää nulikka käyttää tätä yh-naista vain hyväkseen. Tää yh-nainen ei tajua sitä, antaa polkea ja vielä paljaalla. Eli tää nainenkaan ei oo kovin vastuuntuntoinen eikä tunnu olevan kovin tarkka tavarastaan. Ja näitä ei-kovin-tarkka- tavarastaan-naisia on kyllä joka niemessä ja notkelmassa eikä se yksinhuoltajuus liity siihen mitenkään. Kyse ei siis ollu siitä, etteikö yh saisi tapailla ketään ja harrastaa seksiä.
 
ap
Sitä vaan, et sopis olla varuillaan, että ollaanko sitä tositarkoituksella liikkeellä, jos antaa palaa ilman ehkäisyä. Lapselle tulis kaukainen etäisukki ja isovanhemmat. Ja äidille suru puseroon, kun "vahinko" sattuu, eikä vastuun ottavaa miestä (taaskaan) mailla halmeilla.

Ja jos sie itä-suomen yh olet nyt linjoilla, niin jäbä kiksauttelee eksäänsä siinä välissä.

Jätä nyt se pervo hurmuri!
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:
Sitä minäkin ihmettelen että miten se, että huolehtii lapsestaan yksin, liittyy tähän aisaan. Eikä siinäkään mitään uutta ole että jotakuta käydään kiksauttamassa ilman tositarkoitusta. Eikö tuommoisia naikkosia ole maailma väärällään :/
Minä olen yh ja minä ainakin HALUAN harrastaa seksiä ilman tositarkoitusta. Ei kai siinä mitään väärää ole, kunhan molemmat ovat samoilla aikeilla liikkeellä. Eli seksiä pelkän nautinnon vuoksi, ei siksi että uskotaan olevamme toisillemme "se oikea".

Tosin kumia käytän aina.
 

Yhteistyössä