Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22761564:
Jos ihmisillä on symmetriset kasvonpiirteet, kaunis iho ja tukka, niin toki hän näyttää hyvältä vaikka niissä verkkareissa. Yksi esimerkki tällaisesta on mielestäni Kalastajan vaimo -blogin kirjoittaja. Varmasti moni täälläkin kuvansa näyttäneistä on luonnonkaunis, mutta tästä blogin kirjoittajasta olen nähnyt niin paljon erilaisia kuvia eri asuissa jne. että hän todellakin on aina kivannäköinen. Mutta kyllä itseni kaltainen tavis-nainen näyttää mielestäni aina hiukan hehkeämmältä, jos poskille on sipaistu poskipunaa ja huulille kiiltoa ;) Ja varsinkin vaatteet tekevät paljon, oikeanlaisilla saa korostettua juuri oikeita ja edullisia kohtia vartalosta ja vääränlaisilla taas niitä vähemmän edullisia. Lisäksi ei kannata vähätellä itsetunto-kysymystä, jos nainen on tyytyväinen itseensä, hän säteilee itsevarmuutta ja se parantaa jo ryhtiä ja hymyä sen verran, että ihminen vaikuttaa viehättävämmältä. Mutta aika harvalla on niin hyvä itsetunto, että säteilisi itsevarmuutta ne verkkarit päällä ja naama vauvan räiskimässä soseessa, eli ne pakkelit ja kivat vaatteet saattavat kohentaa omaa mielialaakin sen verran, että hymy on herkemmässä ja selkä suorempi = näytät viehättävämmältä :)
Kävin heti uteliaana katsomassa tuota blogia ja oikeassa olet, jestas miten kaunis nainen! :eek:
 
[QUOTE="sone";22762828]:0 :0 :0

No oonhan mie vähän lauta ja kasvotkin taitaa olla aika androgyynit mutta ei oo kukaan nainen vielä yrittänyt iskeä ;) Pitää varmaan ettii joku naisellisempi kuva ..... ..... .....[/QUOTE]

Hottis sä oot silti, oot sitten androgyyni tai miesmäinen....tosin ei se minusta ollut kumpaakaan. Selvä nainen.
 
Saisikos lisää kuvia? Vaikka samoilta eri kuvia.. Mä tykkään kuvista :)
No jos on pakko... :xmas:

Tässä kuvassa näytän ehkä 12-vuotiaalta. Oikeasti olen siinä 20v. Oma tytär kainalossa.



Muoks: Ja tämä on sitten yksi harvoista kuvista joita suostun muille näyttämään jossa ihan oikeasti olen täysin meikitön :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Turkilmas
Tosi kivoja kuvia taas kaikilla. Ootte te vaan nättejä :).

Pakko nostaa silti yksi kuva, joka sai taas mun tuntemaan hienoisen kateuden piston. Nimittäin "penaalin terävin kynä" on just semmoinen raikkaan kaunis, jota olen aina muissa kadehtinut. Kait se on se, kun tiedän ettei mulle tule koskaan sopimaan vaaleat hiukset ja aina oon vaan tämmöinen "tummimus" muutenkin. Mutta siis oikein kaunis ja fresh on hän :).
 
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";22757794]Jaa kun minä taas en pääse nyt yli siitä miten naiselliselta lopulta näytitkään (varsinkin kun tuijotellut Sheldon Cooperia tuosta kuvasta) :D.[/QUOTE]

"Taught from their infancy that beauty is woman's sceptre, the mind shapes itself to the body, and roaming round its gilt cage, only seeks to adorn its prison." M. Wollstonecraft: A Vindication of the Rights of Woman (1792)

"Wollstonecraftin mukaan käsitys naisista romanttisina rakkauteen ja tunteisiin suuntautuvina olentoina on miehisen vallankäytön tulosta, tästä syystä naisten on vapauduttava oman järkensä avulla." En kai ole täydellisesti vapautunut vielä. Niisk.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paremmat noi rillit punaisena kuin mustana, mutta edes mun miehellä ei ole noin kulmikkaita rillejä.
Ai. Kyllä mulla on monta naispuolistakin tuttua, jolla on vielä kulmikkaammat lasit. Vertaa muuten esim. Turkilmasin kuvaan aiemmin, hälläkin on ihan yhtä kulmikkaat pokat. Se on sitten eri asia, että sopiiko sellaiset kenelle ja miten, mutta että kyllä noita on.
 
Non compos mentis
[QUOTE="jaa";22763208]Oliko tuo käännös vai enemmän vapaa käännös?

Onhan se kulttuurin tuote millaisia naisista kasvatetaan.[/QUOTE]

Ei ollut käännös, toinen oli suora quote ja toinen oli pohdintaa aiheesta.
 
"Kenguru"
[QUOTE="Kenguru";22763225]Hyvä kuva! Parempi tosiaan värillisenä. Siis kummassakaan ei ole mitään vikaa, mutta sulla on niin mahtava ihokin, että ei tarvitse "himmennellä" värejä;)[/QUOTE]

Höh, piti siis Rieputarallaan kuvaa kommentoida.
 

Yhteistyössä