Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

looooooool
[QUOTE="Tinka";22767647]Pojaksi oisin luullut.[/QUOTE]

Ai niin, tytöillä pitää olla pinkit vaatteet ja miljuuna pinkkiä pinniä hiuksissa ja glitteriä nassussa.

Millä vuosituhannella sä elät??!! :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22766343]Kiitos vain analyysistasi. Elämäni ei todellakaan ole solmussa ja yliopistolla minäkin pyörin. :) Täällä vaan näyttää moni olevan ihan pihalla omasta elämästään.[/QUOTE]

Esimerkkinä miten käy ku ei ota lääkkeitä?
 
"sone"
Tulipas mielenkiintonen ketju :)

Hiuksista oon kyllä kade monelle, täytyy myöntää! Booty, Tytsi, Sirkka jne. Itekkin haaveilen pitkistä ja paksuista hiuksista mutta taita oli peli menetetty kun on lapsia tehny, sinne jäi tuuheat hiukset. Bootystä tulee mieleen aina Peppi Pitkätossu ja toi Sirkan kuva toi mieleen Narnian Prinsessan. Ja suloisia lapsia oli myös ketjussa :)
 
[QUOTE="sone";22767782]Tulipas mielenkiintonen ketju :)

Hiuksista oon kyllä kade monelle, täytyy myöntää! Booty, Tytsi, Sirkka jne. Itekkin haaveilen pitkistä ja paksuista hiuksista mutta taita oli peli menetetty kun on lapsia tehny, sinne jäi tuuheat hiukset. Bootystä tulee mieleen aina Peppi Pitkätossu ja toi Sirkan kuva toi mieleen Narnian Prinsessan. Ja suloisia lapsia oli myös ketjussa :)[/QUOTE]

Mulla on kyllä ohentunut puoleen tää tukka kun sairastuin. tosin nyt on alkanut kasvaa uutta tukkaa ja näyttää hiukan hassulle kun mulla on siili tuolla pitkän tukan joukossa :LOL:
 

Yhteistyössä