Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22771019]Ootko muuten koskaan nähny lapiota irl tahi kokeillu semmoista.
Täsmennän vielä että pistolapio voisin laittaa kuvanki vaan en osaa, apua Rouva Rajatapaus =)



Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Juu, tiedän millanen on pistolapio ja olen sitä jopa joutunut käyttämään ja omistan sellaisen :) ... Mutta siitäkään huolimatta en näe tuossa minkäänlaista lapiota :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä en oikein usko, nyt kun aloin oikee miettii niin isäntäkin on viime aikoina vihjaillu et voisitko tehdä itelles jotain..Mut siis täähän on vaan hyvä herätys, joo okei, on vähä lihaa ympärillä, ei se sano kuitenkaa et tarttis jätesäkki päällä kulkoo ja lakata käymässä parturissa.. :D Mä vaan jotenkin näemmä oon jämähtäny tähän verkkarivaiheeseen... :p
Mä olen sanani mittainen nainen, kävin tänään parturissa värjäyttää ja leikkauttaa hiukseni... :D
 
"lii"
Rieputarallaa ihana tonttu teillä :)

Tässä nyt vielä koko perhe ja sit lopetan.. Lupaan sen :D
Mun mielestä sun lapsellasi on sellaiset neutraalit piirteet. Tai siis että ei näytä oikein tytöltä eikä oikein pojalta, siis selvästi kummaltakaan, vaan ihmiseltä ;) Mutta on erittäin kaunis lapsi :) Mulla on samanlainen, tosin omani on poika :) Ja usein kuulen kommenttia siitä, kuinka hän on niin valtavan kaunis ja sievä. Toivottavasti ei poika joudu koko loppu elämäänsä kuulemaan :D :D Nyt on vasta kolme. Sinullakin on vielä aika pieni lapsi, varmaan hänkin muuttuu selkeämmin tytön näköiseksi isompana. Vaikkei tuossa ulkonäössä ole mitään vikaa, ei se sitä tarkoita. Hän on todella hurmaavan näköinen :)
 

Yhteistyössä