Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Tiedättehän ne sellaiset hilpeät "herutuskuvat" facebookissa? Ne on otettu vähän yläviistosta (ettei liiat leuat näy), silmät on avattu suurensuuriksi ja ilme muikea. Joskus näkyy vielä sopivasti vakoakin kaula-aukosta.
Tapaan huvittua niistä ja joskus yrittänyt itsestäkin ottaa vastaavia, jotta saisi ne hauskimmat piirteet ilmiöstä esiin. Ikävä kyllä mummelit eivät oikein sovellu moisiin kuviin.
Mutta : Tämä täyttää kaikki kriteerit?
:LOL:

 
Viimeksi muokattu:
Leukistinen aksolotli
Tässä ketjussa ei käy kukaan taatusti täysillä. Lips lips lurps lurps, Lode on ainoa jolla lienee tolkku jäljellä ja pilkettä silmämunissa.
Mutta eihän tätä koko ketjua erkkikään käy läpi.
Lode on kyllä kiva ja vielä kauniimpi livenä. Oon ollut vaikuttunut, miten kivasti oot tähän ketjuun kommentoinut, jos ei oteta lukuun et me ei olla sun mielestä täyspäisiä. Tosi kiva oikeesti, että oot halunnut jakaa hyvää mieltä.
 
"vieras"
Lode on kyllä kiva ja vielä kauniimpi livenä. Oon ollut vaikuttunut, miten kivasti oot tähän ketjuun kommentoinut, jos ei oteta lukuun et me ei olla sun mielestä täyspäisiä. Tosi kiva oikeesti, että oot halunnut jakaa hyvää mieltä.
Minä taidan ruveta pitämään sinusta, vaikka olenkin joskus sulle ilkeillyt. Ihan niin kuin pidetään lapsesta, joka ei ole saanut kaikkia elämälle kuuluvia eväitä syntymälahjana.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22787005]Minä taidan ruveta pitämään sinusta, vaikka olenkin joskus sulle ilkeillyt. Ihan niin kuin pidetään lapsesta, joka ei ole saanut kaikkia elämälle kuuluvia eväitä syntymälahjana.[/QUOTE]

Mä en taas oikein millään voi pitää ihmisestä, joka ilkeilee, varsinkin jos se aliarvioi mua niin pahasti, että luulee, etten huomaa. Juuri sillähetkellä mä en kykene pitämään siitä ihmisestä. Jonain toisena hetkenä ehkä sitten.
 
"vieras"
Mä en taas oikein millään voi pitää ihmisestä, joka ilkeilee, varsinkin jos se aliarvioi mua niin pahasti, että luulee, etten huomaa. Juuri sillähetkellä mä en kykene pitämään siitä ihmisestä. Jonain toisena hetkenä ehkä sitten.
Minä taas en noteeraa kovin korkealle aikuisiän saavuttanutta naista, joka ei osaa lopettaa palstailua silloin, jos tuntuu pahalta vaan hänen miehensä joutuu ottamaan kyseiseltä emännältä tietsikan pois.
 
[QUOTE="Sanaton";22783779]Mitä hittoa liikkuu ihmisen päässä, joka postaa tälläisen kuvan internettiin pedofilian kulta-aikoina? Tyttäresi varmasti arvostaa...[/QUOTE]

No mulla ei ole tytärtä joka voisi minua arvostaa, on vain poikia.
 
[QUOTE="vieras";22786960]Minä en ole ottanut itsestäni duckface-kuvia ja leukojakaan ei tarvii piilottaa, koska mulla on niitä vain kaksi; ylä ja ala.[/QUOTE]

Voi kuinka paljon pientä hauskaa kivaa olet menettänyt! Kokeile ihmeessä joskus.
:D
 
[QUOTE="vieras";22787076]Minä taas en noteeraa kovin korkealle aikuisiän saavuttanutta naista, joka ei osaa lopettaa palstailua silloin, jos tuntuu pahalta vaan hänen miehensä joutuu ottamaan kyseiseltä emännältä tietsikan pois.[/QUOTE]

Kuuleppa, kun sinä olet tässä ketjussa kerennyt postailemaan noita ilkeyksiä/veettuiluja aikalailla ahkeraan, niin mitenkäs sinua sitten pitäisi nooteerata?
Olisko sun aika pompata tästä ketjusta pois, tuota ruksiakin saa klikata ohimennessään kun niin tiukalle näyttää ottavan tämän koko palstan sisältö kuvineen kaikkineen.

Muille: säästäkää moderaukan aikaa/päätä/vaivaa ja älkää vastailko tuolle mitään, mun nähdäkseni tässä ketjun loppupäässä on vain yksi joka kettuilee tasapuolisesti kaikille, se on helppo sivuuttaa.
 

Yhteistyössä