Yhdistelmävaunut

Terve!

Huomenna ollaan menossa kattomaan yhdistelmävaunuja ja mietinkin, että miten se menikään:
- kova/pehmeä koppa?
- millainen yhdistelmä ois hyvä?
Asumme kaupungissa ja liikumme enimmäkseen asvaltilla. Vaunujen pitäisi myös mahtua autoon, jossa säilytystilaa on keskinkertaisesti...
 
Kovasta kantokopasta ei kokemuksia, mutta meillä pehmeä todettiin ihan hyväksi. Ja kannattaa miettiä että jos paljon kävelee ja paljon käyttää vaunuja niin niitä halvimpia ei kannata ostaa. Kannattaa ihan rauhassa kierrellä ja vertailla ominaisuuksia, ja miettiä mitkä on omiin tarpeisiin sopivimmat.
 
voi vehnäleipä, kirhjoitin sulle tosi pitkän vastauksen mutta jotain tapahtui ja kaikki katosi... :'(

Eli oletan et sulla on la joskus keväämmällä, joten mielestäni sulle riittää kuomurattaat ja niihin kenties pehmeä kantokoppa jos kopan haluat. mutta osta sit semmoinen että siitä saa ens syksynä lämpöpussin koska sit sun lapsi on jo niin iso ettei tasan suostu makaamaan koko aikaa!!
eli unohda kovakoppa! :)

meillä on nyt 4,5kk lika matkannu kuomareissa pelkässä makuupussissa koko ikänsä ja hyvin on pärjätty. nyt jo istuu puoli-istuvassa asennossa isoveikan vierellä,eli koppa olis menny ihan hukkaan,käyttöikää olis tullu n.3,5kk!! :eek:

malleista voin suositella emmaljungan ceroxia, meillä ko rattaat tuplaversiona,tosi hyvät!! ja sit hartanit. meillä oli nistä profi s yhdistelmät esikoisella joka syntyny huhtikuussa ja kova kantokoppa jäi käyttämättä, ratasosala oli tosi loistavat, ei moitteen sijaa!! Kova koppa vie myös autossa paljon tilaa...

Ystävillämme on hartan skaterit eli ne kolmipyöräiset ja jos joskus meillä on vain yksöstenrattaiden tarve niin sellaiset hankin meillekin!!! melkist tekis mieli saada lapsi vain senkin takia että vois ne ostaa... ;) Ne menee tosi pieneen tilaan, kulkee paikkaan ku paikkaan kevyesti, aivan loistopelit!! kerran kokeilin niitä työntää ja mun mielestä kulkivat kuin itsekseen, onneks niissä on käsijarru... ;)

Ja saksasta tilattuna noi hartanit ainakin saa tosi edulisesti, säästät parisataa euroa suomenhintoihin verrattuna... www.pingpong-online.de löytynee jos muistin osoitteen oikein!! =)
 
Mä olen seuraavalle suunnitellut pehmeää kantokoppaa (tai pussia tai millä nimellä se nyt sitten kulkee), kova todettiin hankalaksi viimeksi kun oli tytöllä. Oli tosi raskas kannella kerrostalon toiseen kerrokseen rappuja pitkin (hissiä ei ole) ja vei tilaa pienessä autossa turhaan. Tosin varavuoteena oli loistava mummulassa kun oli tyty yötä. Mutta ei sitä nyt sen takia kannattaisi ottaa. ;) Mä suosittelen myös Emmaljunga ceroxia, mulla on ne yhden istuttavana versiona. Ihan loistokärryt, ei tosin yhdistelmät jos sellaiset nimenomaan haluat (mä en ottaisi yhdistelmiä enää mistään hinnasta) mutta toki niihin pehmeän kantopussin saa (tai valinnaisesti sen kovan). Mutta mieti tarkkaan: sovita työntöaisan korkeutta, kokeile työntää viiden kilon repun tai muun paketin kanssa (vasta niin saat vähän näyttöä siitä, milaiset oikeasti ovat lasta työnnellä). tyhjinä mitkä tahansa rattaat tuntuu hyviltä, näissä tekee helposti virheostoksia (kokemuksen syvä rintaääni). Mitä mitä ominaisuuksia niissä pitää olla helpottamassa ulkoilua: nopeaa työntösuunnan vaihtoa, kääntyviä etupyöriä (oletko kova lenkkeilijä). Kokeile erilaisia auton perään, jotta osaat vertailla, jos niiden autoon siis pitää mahtua ehdottomasti. Ota aikaa, kerää esitteitä, mietintä myssy päähän. Onnea vaunuvalinnalle!!
 

Yhteistyössä