Yks tyhmä kysymys lisää eli kysymys lyhyille ihmisille

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Tuleeko teille kauppakaseja raahatessanne kyymärpäät ja/tai olkapäät kipeiksi? Saa tietysti muutkin vastata, mutta jotenkin olen mieltänyt tämän lähinnä meidän kanantaluttajien ongelmaksi. Eli kun olkapäitään ja käsivarsiaan joutuu ostoksia kantaessaan jännittämään, jotta muovikassin pohja ei raahaa maata, niin mulla ainakin särkee ihan sikana taas kyynärpäitä :/
 
JUUUU ja varsinkin jos toisessa kädessä on 12 kilonen lapsi ja toisessa kaks täyttä muovikassillista ruokaa... Sattuu.... :snotty:

Piies: olen siirtynyt kalkkisten sakkiin ja lämmitän iltaisin mikrossa itselleni vehnätyynyn :snotty:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Lyhyille pitäisi olla matalampia kasseja.
Niin pitäisi!!! :flower: Yleensä kyllä muistan ottaa omat kangaskassit - joihin olen tehnyt solmut kahvoihin - mukaan, mutta taas tänään ei mahtuneet kaikki ostokset niihin.

 
Rahina
Mä kannan kauppakassit olalla, eli niinku joulupukki säkkiään. Tai sitten koukistan kättä eteenpäin ranne edellä, niin kuin hauislihastreenissä. Näin ei tule kipeiksi, muuten tulee. Nyt tietenkin on vaunut, niin en kanna mitään, edes käsilaukkua.
 
Hörö
Joo, kyllä ottaa pattiin välillä, kun jotain painavaa ronttaa vaikka portaita ylös, niin joutuu kädet koukussa painamaan...Onneksi on mullakin tuo mies tollanen hongankolistaja, saa se sitten yleensä kantaa.
 
ReddyHead
Laiskuuttani vien ostoskärryllä ostokset autolle asti, ja siellä sitten taistelen että saan ne riivatun kassit nostettua pois sieltä kärrystä...lyhyille pitäisi olla myös matalammat ostoskärryt...tai sitten kaupan pitäisi tarjota mahdollisuus laittaa kärryn pohjalle valepohjallinen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ReddyHead:
Laiskuuttani vien ostoskärryllä ostokset autolle asti, ja siellä sitten taistelen että saan ne riivatun kassit nostettua pois sieltä kärrystä...lyhyille pitäisi olla myös matalammat ostoskärryt...tai sitten kaupan pitäisi tarjota mahdollisuus laittaa kärryn pohjalle valepohjallinen :D

sitten pitäis myös olla niissä kärryissä tikkaat, jotta saa haluamansa tavaran ylähyllyltä
;)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ReddyHead:
Laiskuuttani vien ostoskärryllä ostokset autolle asti, ja siellä sitten taistelen että saan ne riivatun kassit nostettua pois sieltä kärrystä...lyhyille pitäisi olla myös matalammat ostoskärryt...tai sitten kaupan pitäisi tarjota mahdollisuus laittaa kärryn pohjalle valepohjallinen :D
Tai pitäisi olla isompia lastenkärryjä :D :D Mulla ei ole sitä autoakaan ja kun kauppakeskuksesta retuutan ensin ostokset bussipysäkille, taiteilen bussikorttini esiin ja leimaan matkani, rymistelen istumaan, taiteilen bussista ulos ja retuutan ostokset kotiin, olen aivan puhki |O

 
Hörö
Alkuperäinen kirjoittaja t. 158cm:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a :
mikä nyt on lyhyt,mut mä oon 159 ja kädet koukussa kannan kasseja... hartiat mulla kipeytyy...
ne onkin tooosi jumissa!!
159 on todellakin lyhyt. Pitkäksikö itsesi kuvittelit?
Mitä! Lyttäsitte huippumallihaaveeni! Hyvästi, catwalkit, t: 155 senttiä täyttä asiaa :D :D :D
 
Rahina
Alkuperäinen kirjoittaja ReddyHead:
Laiskuuttani vien ostoskärryllä ostokset autolle asti, ja siellä sitten taistelen että saan ne riivatun kassit nostettua pois sieltä kärrystä...lyhyille pitäisi olla myös matalammat ostoskärryt...tai sitten kaupan pitäisi tarjota mahdollisuus laittaa kärryn pohjalle valepohjallinen :D
Nää ostoskärryt on kans ärsyttäviä. Kiva työntää niitä kaukalollisia kärryjä vauvan tossut naamalla... ja se kääntäminen on hirveän raskasta, kun ei ole vipuvartta, vaan pusket koko painolla niitä kulmista mennäksesi. Ei paljoa mummoja väistellä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
sitten pitäis myös olla niissä kärryissä tikkaat, jotta saa haluamansa tavaran ylähyllyltä
;)
Tikkaat olisi muuten ihan älyttömän hyvä juttu :flower: :flower: Mä monasti joudun pyytämään kanssashoppailijoitani auttamaan, kun varsinkin luomutuotteet on yleensä kaikista ylimmällä hyllyllä.

 
k a t a
Alkuperäinen kirjoittaja ReddyHead:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a :
mikä nyt on lyhyt,mut mä oon 159 ja kädet koukussa kannan kasseja... hartiat mulla kipeytyy...
ne onkin tooosi jumissa!!
varsinainen honkkeli :D

<--- 154cm

No niin niin!!
Mikä kellekin on lyhyt!!!=)
Mä en koe olevani lyhyt,vaan sopiva!!!

Ja todellakin en oo ees aatellut,mut todellakin,kassien kantaminen on muuten lyhyelle vaikeempaa!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
sitten pitäis myös olla niissä kärryissä tikkaat, jotta saa haluamansa tavaran ylähyllyltä
;)
Tikkaat olisi muuten ihan älyttömän hyvä juttu :flower: :flower: Mä monasti joudun pyytämään kanssashoppailijoitani auttamaan, kun varsinkin luomutuotteet on yleensä kaikista ylimmällä hyllyllä.
Nin minäkin ja se on jotenkin "noloa".

"kuule he sinä siinä. Voisitko auttaa?"
 

Yhteistyössä