Yks tyyppi flirttailee, vikittelee, ehdottelee ja sitten pyytelee anteeksi

Minä olen niin out tästä sinkkuna olosta kuin kukaan vaan voi olla.
On yks vapaa mies jonka olen tuntenut jotain 8 vuotta, koko tuon ajan on ollut nähtävillä se että olisi minusta kiinnostunut. Nyt kun erosin on tämän tyypin kiinnostus käynyt aika ilmeiseksi ja flirttailtu on puolin ja toisin, minä tosin aika lievästi.

Tämä tyyppi soittelee, laittaa textareita chattaa facebookissa minulle tosi flirttejä viestejä, aika neutraalisti olen niihin vastannut. Eilen juteltiin aika pitkään ja sitten illalla tältä tyypiltä tuli aika suoria ehdottelu viestejä, mä torjuin ne ehdottelut mutta laitoin takas valitettavasti viestejä joista käy selväksi että olen hänestä kiinnostunut.

Tänään siltä tyypiltä tuli anteeksipyyntö viesti ja pisti kaiken alkon piikkiin, että kun oli ottanut pari olutta. Nyt mä tunnen itseni ihan pelleksi. Ne viestit mitä hänelle laitoin kertoi kyllä aika selvästi sen että mun puoleltani vois löytyä jotain kiinnostusta häntä kohtaan.

Mä en nyt tajua tippaakaan tuota tyyppiä, ensin pyörii mun ympärillä kuukausikaupalla ja osoittaa olevansa kiinnostunut ja sitten peruu puheitaan ja pyytelee anteeksi. Kaiketi mua hämmästyttää ja loukkaa se tämän päiväinen anteeksi pyyntö viesti en oikein tiedä mitä siihen pitäis vastata.

Mä tunnen häpeää siitä että lähdin mukaan tuon tyypin peliin ja osoitin olevani kiinnostunut. Mä en osaa näköjään näitä tämmösiä juttuja ollenkaan. Oon liian väsynyt ja vittuuntunut siihen että joku pelaa tämmösiä pelejä.

Mitä mä vastaisin siihen viestiin? Vai vastaanko mitään? Ainakin mä tunnen itseni aivan vi*un nöyryytetyksi.
 
hmm
no mitä se pyysi anteeksi? jos se ei käynyt ilmi, niin kysy sitä?

ehkä se asia vähän selvenee. jos siis pyytää anteeksi sitä, että lähetti niin "päällekäyviä" viestejä, niin eihän se sitä tarkoita, etteikö olisi kiinnostunut kuitenkin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no mitä se pyysi anteeksi? jos se ei käynyt ilmi, niin kysy sitä?

ehkä se asia vähän selvenee. jos siis pyytää anteeksi sitä, että lähetti niin "päällekäyviä" viestejä, niin eihän se sitä tarkoita, etteikö olisi kiinnostunut kuitenkin. :)
No siis just niitä ehdottelujaan pyysi anteeksi ja selitteli että oli kännissä.

Mun mielestäni tuo on aivan tarpeetonta kun kyseessä on kaks aikuista vapaata ihmistä. :headwall:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no mitä se pyysi anteeksi? jos se ei käynyt ilmi, niin kysy sitä?

ehkä se asia vähän selvenee. jos siis pyytää anteeksi sitä, että lähetti niin "päällekäyviä" viestejä, niin eihän se sitä tarkoita, etteikö olisi kiinnostunut kuitenkin. :)
No siis just niitä ehdottelujaan pyysi anteeksi ja selitteli että oli kännissä.

Mun mielestäni tuo on aivan tarpeetonta kun kyseessä on kaks aikuista vapaata ihmistä. :headwall:
jos se kuitenkin itse ajatteli olleensa jotenkin liian törkeä, en tiedä? tuskin se kuitenkaan tarkoitti, että koko kiinnostus meni vaan kännin piikkiin.

mä en kyllä vastaavanlaisesta anteeksipyynnöstä aikoinaan suuttunut, mutta eri asia siinä mielessä, etten mä kyllä ilmaissut omaa kiinnostustanikaan. ymmärrän siis, että ottaa päähän, mut eikö kannattaisi sanoa asiasta ihan sit suoraan, kun noin monta vuotta jo tollasta vihjailua ollut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no mitä se pyysi anteeksi? jos se ei käynyt ilmi, niin kysy sitä?

ehkä se asia vähän selvenee. jos siis pyytää anteeksi sitä, että lähetti niin "päällekäyviä" viestejä, niin eihän se sitä tarkoita, etteikö olisi kiinnostunut kuitenkin. :)
No siis just niitä ehdottelujaan pyysi anteeksi ja selitteli että oli kännissä.

Mun mielestäni tuo on aivan tarpeetonta kun kyseessä on kaks aikuista vapaata ihmistä. :headwall:
jos se kuitenkin itse ajatteli olleensa jotenkin liian törkeä, en tiedä? tuskin se kuitenkaan tarkoitti, että koko kiinnostus meni vaan kännin piikkiin.

mä en kyllä vastaavanlaisesta anteeksipyynnöstä aikoinaan suuttunut, mutta eri asia siinä mielessä, etten mä kyllä ilmaissut omaa kiinnostustanikaan. ymmärrän siis, että ottaa päähän, mut eikö kannattaisi sanoa asiasta ihan sit suoraan, kun noin monta vuotta jo tollasta vihjailua ollut?
Siinä tämän jutun vaikeus onkin, monta vuotta oon tiennyt sen olevan kiinnostunu, ollaan oltu kavereita. Se viesti minkä tänään pisti oli tälläinen: Moi, sori kun kirjottelin eilen sulle hävyttömiä, olin juonut jonkun olusen. En häiritse sinua enää.

Eikä ne sen eiliset viestit ollu edes mitenkään törkeitä vaikka suoria ehdotuksia yhteisestä yöstä olikin. Vit'u mä oon nolo. :headwall:
Enkä mä halua enää nolata itseäni enempää kysymällä onko se kiinnostunut mutta mietin että laitan sille et se tämän päiväinen viesti oli aika nöyryyttävää kun mä en voi edes kännin piikkiin niitä omia viestejäni laittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tais kokeilla että olisko mahdollisuuksia. säikähti kun olikin. ei kai se aina ole kännissä ollu :whistle:
Näin minäkin sen valitettavasti ajattelin olevan.
Tässä pitäis oikeesti olla muka aikuisia, tuokin äijä on jo nelikymppinen, luulisi että ei tarvi käyttäytyä kuin teini. Ja minä toinen hyväkäs, ajattelin muka että hauskaa sen kans voi pitää kun molemmat kerran tuntee vetoa toisiinsa, mä oon idiootti :headwall: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tais kokeilla että olisko mahdollisuuksia. säikähti kun olikin. ei kai se aina ole kännissä ollu :whistle:
Näin minäkin sen valitettavasti ajattelin olevan.
Tässä pitäis oikeesti olla muka aikuisia, tuokin äijä on jo nelikymppinen, luulisi että ei tarvi käyttäytyä kuin teini. Ja minä toinen hyväkäs, ajattelin muka että hauskaa sen kans voi pitää kun molemmat kerran tuntee vetoa toisiinsa, mä oon idiootti :headwall: :/
et ole. pettyny vaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tais kokeilla että olisko mahdollisuuksia. säikähti kun olikin. ei kai se aina ole kännissä ollu :whistle:
Näin minäkin sen valitettavasti ajattelin olevan.
Tässä pitäis oikeesti olla muka aikuisia, tuokin äijä on jo nelikymppinen, luulisi että ei tarvi käyttäytyä kuin teini. Ja minä toinen hyväkäs, ajattelin muka että hauskaa sen kans voi pitää kun molemmat kerran tuntee vetoa toisiinsa, mä oon idiootti :headwall: :/
et ole. pettyny vaan...
Idiootti nimen omaan.. tässä meni aika varmasti vuosia kestänyt kaveruus vituiksi, kiva :headwall: ja mä tiesin sen, että kävi niin tai näin niin kaveruus on mennyttä, kannataa leikkiä tulella ja polttaa näppinsä. Mä olisin tuon tyypin pitänyt ihan mielelläni pelkkänä kaverina :/
Mä onn niin nolo ja häpeissäni ettei oo tosikaan...
 

Yhteistyössä