Yksin rakentavia(naisia)

Onko täällä palstalla ketään naista, joka on päättänyt rakentaa ilman miestä?Minä olen.
Olen eroamassa miehestäni, joka ei jostain ihmeen syystä halua rakentaa omaa kotia, vaikka molemmilla olisi vakityö.
Olenkin tässä nyt kovasti suunnitellut rakennuttavani talon ns.ilman miestä.Eli oman isäni lisäksi rakennuksella 2 vierasta työmiestä...Ja pirukos siinä on ettei talo nouse ilman munaa? :LOL:
 
Mailis
No niin, ei varmaan ole kovin viisasta ruveta yhdessä rakentamaankaan jos parisuhde on talosta kiinni :/
Varmasti talon voi rakentaa ilman munaakin, mutta kumpi nyt sitten on tärkeämpi mies vai talo :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2006 klo 09:30 Mailis kirjoitti:
No niin, ei varmaan ole kovin viisasta ruveta yhdessä rakentamaankaan jos parisuhde on talosta kiinni :/
Varmasti talon voi rakentaa ilman munaakin, mutta kumpi nyt sitten on tärkeämpi mies vai talo :headwall:
No meillä on vaan niin eriäviä mielipiteitä kaikesta ja mun mielestä EI ole mitään järkeä maksaa loppuelämäänsä vuokraa.Asumme nyt vuokralla vanhassa,huonokuntoisessa omakotitalossa ja olen niin KYLLÄSTYNYT asumaan pienessä,epäkäytännöllisessä rotanloukussa!
Minä olen aina halunnut oman kodin,talon maalle.
Sen aion siis myös rakentaa ja tässä tapauksessa valitsen siis miehen sijasta talon!
Hyvin pärjään lapsen kanssa kahdelleenkin ja voihan sitä ottaa sit myöhemmin jonkun ukon itelleen "alivuokralaiseksi" jos siltä tuntuu..
 
Sarita
Mulla on kyllä mies, mutta minä tämän talon olen rakentanu isäni kanssa kun tuo mies on tehnyt töitä muualla.
Kyllä sitä raavasta miesvoimaa välillä tarvii, mutta kun on kaks toimivaa kättä ja päässä muutakin ku sahanpurua, niin oppiihan sitä tekemään mitä vaan - nainenkin!
Voimia vaan kovasti projektiin - rankkaahan se välillä on, mutta lopulta älyttömän palkitsevaa!
 
mimmuska
Sympatiat aloittajalle. Varmasti onnistut hankkeessasi kun tahto on noin voimakas. Itse tekisin samoin jos vaan voisin. Ymmärrän paremmin kuin hyvin millaista on elää lasten kanssa pienessä ja epäkäytännöllisessä vuokra-asunnossa ikävien naapureiden keskellä. Samahan se miehelle on missä sitä asutaan kun suurimman ajan on pois kotoa... Kunhan vaan "halvalla asutaan jossain"...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2006 klo 20:23 nainen kirjoitti:
siis miten sä sanot tolla tavalla että muka sun talos nousee ilman munaa?? jos sulla kerta isä ja 2 miestä sitä rakentamassa! pöljä.
No meinaankin sen silleen etten tarvii itselleni miestä taloa rakentamaan!Isä avustaa pohja-hommissa ja ne 2 muuta maksetaan ihan rahalla...(ja vois olla naisiakin, mikäli ois tarjolla)
Niin ja lisäänpä vielä etten tarvii ukkoa kustantamaan tätäkään haavettani! :D
 

Yhteistyössä