Yksinäisen miehen jouluateria?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ensi vuonna 50 ikävuotta mittariin ja loppu lähestyy armotta. Ei ollut elämässäni yhtäkään päivää jossa olisi ollut edes hitunen rakkautta. Aivan yksin koko puolivuosisata mennyt ja yksin kohtaan loppunikin ...

Millaisen jouluruuan sitä tekisi ja siihen vinkkejä. KInkku 6 kiloa tulee olemaan, mutta mitä muuta valmistan? Vinkkejä
 
Mieti, mikä on mennyt pieleen, kun olet yksin.

Muuten: kyllä tuossa iässä jo pitäisi osata kokata tai ainakin hakea jotakin valmista syötävää.
Kaippa tuo jotain on osannu kun kerran hengissä on:D
Ensi vuonna 50 ikävuotta mittariin ja loppu lähestyy armotta. Ei ollut elämässäni yhtäkään päivää jossa olisi ollut edes hitunen rakkautta. Aivan yksin koko puolivuosisata mennyt ja yksin kohtaan loppunikin ...

Millaisen jouluruuan sitä tekisi ja siihen vinkkejä. KInkku 6 kiloa tulee olemaan, mutta mitä muuta valmistan? Vinkkejä
Jotkut tekee ja myy itsetehtyjä joululaatikoita, bongaa/osta jostain sellaisia, rosollihan on ihan hyvää kaupastakin ostettuna, kylmäsavulohta ja limppua kaupasta:p
Ei kai sitä paljon muuta tarvi.
Satutko tuntemaan ketään muuta yksinäisen joulun viettäjää? Jos voisit kutsua jouluaterialle ja vaikka iltaa istumaan niin voisi olla mukavampi joulu:)
 
vierailija
Ei yllätä nämä tämän palstan vastaukset. Ongelmana on yksinäisyys ja täällä ihan innoissaan vain jaellaan jotain ruokavinkkejä ja kiimaillaan ruonlaitosta. Itsekkyys ja empatian puute ne ovat nykymaailman vitsaus. Minä, minä, minä.
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
vierailija
Ei yllätä nämä tämän palstan vastaukset. Ongelmana on yksinäisyys ja täällä ihan innoissaan vain jaellaan jotain ruokavinkkejä ja kiimaillaan ruonlaitosta. Itsekkyys ja empatian puute ne ovat nykymaailman vitsaus. Minä, minä, minä.
Toki ap voi vaikka hommata postimyyntivaimon itselleen jos raha riittää, mutta niissäkin on sen verran pitkät toimitusajat etteivät ehdi jouluksi perille. Yksinäinen joulu on siis edessä jollei ihmeitä tapahdu.
 
vierailija
Miksi olet yksin ap. On kai sulla ollut lapsuuden perhe, eli et oo ollut yksin 50 vuotta.

Luulen, että hyvinkin löytäisit kaltaisesi yksinäisen naisen, jos vaan etsisit. (jollet ole pöihdekäyttäjä tai liian mt-ongelmainen. Muuten kyllä löydät)

Osta jouluruuat valmiina. Miellettyä peru alaatikkoakin saa nykyään.

Osta valmirosollia ja lisää siihen pieniä omana paloja, jos haluat. Ja kastikkeeksi siihen kermaviili, johon lisäät vähän etikkaa ja sokeria. Nam.
 
vierailija
Luulen, että hyvinkin löytäisit kaltaisesi yksinäisen naisen, jos vaan etsisit. (jollet ole pöihdekäyttäjä tai liian mt-ongelmainen. Muuten kyllä löydät)
Epäilisin, että jos joku mies on ollut noin pitkään yksin, niin ei edes osaa konkreettisesti ajatella naisia mahdollisina kumppaneina. Kaikki naissuhdekuviot ja niihin liittyvät ajatusmallit ovat yksinkertaisesti jääneet aivan vieraiksi. Sitten jos vielä sattuu olemaan huono tutustumaan ihmisiin muutenkin, niin tilanne on todella hankala.
 
vierailija
Ei yllätä nämä tämän palstan vastaukset. Ongelmana on yksinäisyys ja täällä ihan innoissaan vain jaellaan jotain ruokavinkkejä ja kiimaillaan ruonlaitosta. Itsekkyys ja empatian puute ne ovat nykymaailman vitsaus. Minä, minä, minä.
Provoon vastataan sen tason mukaisesti. Toki yksinäisiä ihmisiä on ja se on surullista, mutta tuo oli v..lua oikeasti yksinäisiä kohtaan.
 
vierailija
Negatiivista:
Ei ole seksiä.
Ei ole ruokaa.
Ei ole herkkuja.
Asuntoa ei ole siivottu.
No siis näistähän vain tuohon seksiin tarvitaan vaimo.
Lainaa kirjastosta helppo keittokirja (työntekijä osaa neuvoa). Selaile sitä, valitse muutama ruoka ja jälkiruoka, tee ostoslista ja käy kaupassa ja ala hommiin. Keskity, älä säädä muuta siinä samalla ettei pala. Kännykkään hälytys kun pitää ottaa pois uunista.
Pese pyykit. Ehkä myös verhot ja ikkunat. Imuroi. Pudistele ulkona täkki, tyyny ja petauspatja, imuroi patja, ja laita puhtaat lakanat. Pese vessa. Pyyhi pölyt rätillä, järjestä tavarat paikoilleen. Se on siinä, aikaa kuluu kolmisen tuntia, ellet asu isossa kartanossa.
Jos omistat joulukoristeita, laita niitä esiin vain sen verran mitä viitsit joulun jälkeen kerätä pois. Jouluinen konvehtirasia on myös hyvä koriste.
 
vierailija
Olet suoriutunut aiemmistakin jouluistasi ruokineen kaikkineen, joten miten tämä joulu erityisesti eroaa niistä, että näet/koet esim.jouluruokien tekemisen nyt haasteelliseksi? Laitat ja teet sitä mitä haluat syödä, ei siitä edelleenkään tarvitse sen vaikeampaa tehdä. Vai mikä tässä oli oikeasti pointtina?
 
vierailija
Aina yhtä huvittavaa kun auotaan päätä, että ei 50-vuotiaalla enää seiso. :D Mun aviomies on 55v. eikä ole mitään ongelmia sillä saralla. :cool:

Kyllä pitää ihmisen olla melko pahasti todellisuudesta vieraantunut jos luulee, että 50-vuotiaalla miehellä ei enää seiso. Provoilu mielessäkin niin väsynyt yritys.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä