Yksinäisyys

Olen huono vastaamaan, kun en itse ole yh, mutta vastaan, että viesti pysyy ylhäällä ja saat järkevämpiä vastauksia ;)
Tarkoitatko miehenkaipuista yksinäisyyttä vai ylipäätään aikuisten ystävien seuraa?
 
Ei siihen edes tarvitse olla yh. Minä, kahden lapsen äitinä ja miehen vaimona kyllä tunnen itteni monesti yksinäiseksi. Sillä mulla puuttuu pidempi aikainen luottoystävä. Ei osaa enää puhua samallalailla kavereille, joilla ei ole lapsia ja jotenkin ollaan puolin ja toisin etäännytty. Äitikavereita on, mutta ei niin pitkäaikasia, että olis vielä isompaa syntynyt. Sen verran paljon on muutettu. Eiköhän tässä nyt pysyvämpi paikka ole, että ehkä pikkuhiljaa sitten alkaa niitäkin tulemaan.

Yksinäisyyttä on varmasti monenlaista, minä kaipaan nimenomaan YSTÄVÄÄ, en kaveria niinkään. Millanen yksinäisyys sulla?
 
No onneksi et kuitenkaan ole ihan yksin. Se on varmaan isokin "ongelma", siihen en osaa sanoa, sinkku ajoistani on yli 15v. ja silloin elämäni oli sen verran menevää ettei mitään kaipuita kerennyt tulla, vaikka vakituista ei ollutkaan :ashamed:
 
Culia, tuo miehen kaipuukin on varmasti koskeva kaipuu. Sitä ei ehkä ite osaa ajatellakaan, kun tuo mies tuossa on ollu jo nuoruusvuosilta saakka. Ja jos on sellanen ihminen, että ei halua olla yksin, niin ei varmasti ole kivaa. Onkos täällä yh-isiä, huhuu :wave: :whistle: :D
 

Yhteistyössä