Yksinhuoltajaäidit ovat säälittäviä ja oksettavia

  • Viestiketjun aloittaja Yh-isin tytär
  • Ensimmäinen viesti
Yh-isin tytär
He kuppaavat yhteiskunnalta rahaa huijaamalla eikä puhettakaan, että menisivät töihin. Elävät leveästi sitten tukirahoillaan. Rahat menevät suurimmaksi osaksi ryyppäämiseen, tupakkaan ja äidin uusiin vaatteisiin. Lapset saavat yleensä eineksiä ja kaikki vaatteet ovat käytettyjä.

Yh-äitien lapset ovat usein hoidossa ja äidit itse juoksevat baareissa ryyppäämässä ja miehiä iskemässä. Yrittävät iskeä kaikkia miehiä niitä varattujakin. Kukaan oikea mies ei heiltä kuitenkaan huoli mitään muuta kuin pillua. Sitä pillua yh-äidiltä saakin helposti. Heitä ei tarvitse iskeä vaan pillua tarjotaan oma-aloitteisesti. Epätoivoisina nämä naiset luulevat saavansa uuden isän lapsilleen kun ensin antavat.

Sääliksi käy yh-äitien lapsia. Toivottavasti lapsista tulee kunnollisia kansalaisia huonoista äideistään huolimatta.

Yh-isit taas ansaitsevat hatunnoston sillä he jaksavat pakertaa arjessa lasten kanssa ja ovat epäitsekkäitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Tämä yh-äiti taitaakin olla oikeasti yh-isä :eek:
Joka on jäänyt ilman sitä mistä puhe.
Yök! Ei kiinnosta edes :x

Töissä käyn eikä lapsi ikinä hoidossa muutoin kun silloin kun olen töissä. Alkoholiin en ole koskenutkaan kohta puoleen vuoteen (ennenkään en mitään usein).
 
Non compos mentis
Damn, mitähän mä olen tehnyt väärin? Menin tänään duuniin, olin siellä sen kahdeksan tuntia ja sitten menin iltaluennolle (3 enää jäljellä!). Mistähän sitä rahaa sais hillittömät kasat ilman töitä? Ei kyllä mulle riittäisikään kotonaolo, tarvitsen älyllisiä haasteita ja lapsetkin niin isoja, että heillä alkaa olla "omaa elämää".
 
Yh-isin tytär
Alkuperäinen kirjoittaja Eiks:
Eiks tää sama alotus oo sanasta sanaan tuolla yh-puolella ollu joskus noin vuos sitten?
Ei ole voinut koska tein ensimmäistä kertaa tämän aloituksen.

Säälittäviä naisia nuo yh:t. Heillä on varmaan kaikkia sukupuolitauteja.
 
Malai
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isin tytär:
He kuppaavat yhteiskunnalta rahaa huijaamalla eikä puhettakaan, että menisivät töihin. Elävät leveästi sitten tukirahoillaan. Rahat menevät suurimmaksi osaksi ryyppäämiseen, tupakkaan ja äidin uusiin vaatteisiin. Lapset saavat yleensä eineksiä ja kaikki vaatteet ovat käytettyjä.

Yh-äitien lapset ovat usein hoidossa ja äidit itse juoksevat baareissa ryyppäämässä ja miehiä iskemässä. Yrittävät iskeä kaikkia miehiä niitä varattujakin. Kukaan oikea mies ei heiltä kuitenkaan huoli mitään muuta kuin pillua. Sitä pillua yh-äidiltä saakin helposti. Heitä ei tarvitse iskeä vaan pillua tarjotaan oma-aloitteisesti. Epätoivoisina nämä naiset luulevat saavansa uuden isän lapsilleen kun ensin antavat.

Sääliksi käy yh-äitien lapsia. Toivottavasti lapsista tulee kunnollisia kansalaisia huonoista äideistään huolimatta.

Yh-isit taas ansaitsevat hatunnoston sillä he jaksavat pakertaa arjessa lasten kanssa ja ovat epäitsekkäitä.
Entäs ne yh-isit jotka laiskuuttaan eivät viitsi mennä töihin koska silloin yh-äiti voi vaatia ns. minimin elatustuen? kiitos että piristit mun päivän.. tiesin että maailmassa tyhmiä mielipiteitä.. tässä yksi oiva osoitus sellaisesta...
 

Yhteistyössä