Yksinhuoltajakamuja Hesasta

Täällä toinen töissä käyvä sinkkuäiti. 3v tyttäreni kanssa asutaan kahestaan Helsingissä. Ois kiva tutustua kohtalotovereihin :D
Oon ollut melkein alusta asti yh, tyttö tapaa kyllä isäänsä säännöllisesti.
Laita yv:tä tai s-posti osoitetta jos huvittaa tutustua, en viitti laittaa omaani tähän kun on koko nimi siinä =)
 
Olen 29-vuotias työssä käyvä pienen pojan (1v3kk) yh äiti. Ollaan muutettu tänne pääkaupunkiseudulle vasta kesällä ja en tunne täältä juuri ketään muita kuin työkaverit. Olis huippua saada uusia ystäviä jonka kanssa jakaa tätä lapsiarkea ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä :) Jos olet ystäviä vailla, laita ihmeessä viestiä :) Mut tavoittaa parhaiten spostilla koistinensanna@hotmail.com.

 
Laitanpa mäkin itteni tähän :).

Tosin asutaan nippanappa Vantaan puolella, mutta metroasema kävelymatkan päässä :D.

Oon vastikään 30 täyttänyt 3-vuotiaan pojan vuorotöissä oleva äippä. Pojan isä kuoli ennen pojan syntymää, joten pojan syntymästä asti ollaan kaksin oltu.

YV:llä tavottaa, sinne saa laittaa mailiossaa, mailitse mut paremmin tavottaa.
 
määki haluisin kamuja! oon 26- vuotias ja asustelen 1,5vee pikku-ukkelin kaa Hesassa. Kivointa ois laittaa yhes ruokaa, leikkipuistoilla, käydä taidenäyttelyssä, kahvitella yms. Ja voishan sopii kimppatreffit jos joku tietää paikan jossa vois kokoontua tai esim jos jonkun kotona on tilaa tai taloyhtiössä kerhohuone. Meil ei valitettavasti oo.
 
Täällä ois kans yks yh-äippä seuraa vailla. Meillä vielä kaikki eroprosessit kesken ja asunnonhaku käynnissä jne, mutta kyllä tämä nyt siltä näyttää että kolmisin lasten kanssa jään...

Mulla siis tyttö vähän yli 2v ja poika 10 kk. Helsingin Puistolassa asustellaan tällä hetkellä, mutta haen kyllä asuntoa tuolta länsi-helsingin puolelta...

Missä päin Helsinkiä te muut asustelette?
 
Ja voishan sopii kimppatreffit jos joku tietää paikan jossa vois kokoontua tai esim jos jonkun kotona on tilaa tai taloyhtiössä kerhohuone. Meil ei valitettavasti oo.[/quote]

Hyvällä ilmallahan vois nähä vaikka leikkipuistossakin, en ehkä lähtis ekana kahvilaan istuskelee tän vauhtimimmin kaa :D Asutaan itä-hgissä ja meilläkin niin pieni koti ettei sinne isoa kööriä mahdu.
Onko kukaan muuten käyny niissä yh-olohuoneissa?
 

Yhteistyössä