Yksinhuoltajat, miten järjestyisi äidin sairastuminen sairaalassaolo?

  • Viestiketjun aloittaja "tinttu"
  • Ensimmäinen viesti
riippuu olisiko mummun työ vai eläke viikko. Työ viikolla olisi aika hankalaa. äiti sisko ja ehkä lapsen kimpassa hoitaisivat. Keväällä olin viikon sairaana josta 3 päivää sairaalassa niin mummu(mun äiti) ja sisko hoisivat tytön.Isä ei ollut edes kiinnostunut auttamaan. Nyt tilanne saattaisi olla isän kohdalta hieman toinen (ehkä) mutta,eiköhän se jotenkin hoituisi (mulla useampi sairaus,joista yksi synnynnnäinen joka saattaa viedä ihan sairaala-hoitoonkin)
 
ap.
mietin vaan kun itselle sattui tällainen ikävä juttu, jonka vuoksi joudun olemaan sairaalassa väh 2vko- lapset onneksi jo vähän isompia 6- ja 8-vuotiaat. Onneksi on hyvät tukiverkot, lapset asuvat nyt isovanhempien luona tämän aikaa.. lasten isä asuu 600km päässä ja hänestä ei ole apua. miten esim kotiäidit joilla alle vuosikkaita lapsia :( tosi hankala, monilla isovanhemmillahan on työnsä vielä ja eihän kaikilla ole isät mukana kuviossa..
 
Olen miettinyt tuota, ja en tiedä vastausta omalla kohdallani. Kaverit ovat töissä tai heillä on itsellään vauvoja. Ehkä äitipuoli joka on työttömänä, voisi olla lapsen kanssa. Omat vanhempani ovat töissä ja mummoni liian vanha/sairas että hän voisi yön olla lapsen kanssa.
 

Yhteistyössä