Yksinodottava

Hei,

Varmaan jostain vahoista keskusteluista olisin löytänyt samankaltaisia tarinoita, mutta ajattelin nyt laittaa omani...

Olen ennestään yksinhuoltaja. Exäni kanssa ei ole ollut ongelmia lasten suhteen, vaan asiat menee paremmin kuin hyvin.

Erosin uudesta miehestäni jokin aika sitten. Vasta eron jälkeen sain tietää olevani raskaana. Ja päädyin siis odottamaan yksin ja jälleen yksinhuoltajaksi. Itse olen asian kanssa sujut. Tottakai tulevaisuus hieman pelottaa että miten jaksan jne... Tulevan lapsen isyyttä en aio kieltää millään lailla, vaan haluan että lapsella on isä mukana kuvioissa aivan kuten tulevilla sisaruksillaankin on.

Mutta kaipaisin neuvoja/kokemuksia siitä miten muut, jos on ollut samassa tilanteessa, on hoitanut vastasyntyneen lapsen tapaamiset isän kanssa jne. Enhän minä voi vastasyntynyttä antaa viikonlopuksi isälleen ja itse istua pumppaamassa sohvalla maitoa kun ei ole ketä imettää. Tai näin ainakin kuvittelen. Koska tilanne on minulle uusi, niin kaipaisin neuvoja muilta....
 

Yhteistyössä