Yksinsaunomisen lisääntyminen syynä pedofilian lisääntymiseen?

  • Viestiketjun aloittaja Minun teoria
  • Ensimmäinen viesti
Minun teoria
Ennen vanhaan koko perhe saunoi ja peseytyi porukalla. Syy tähän oli ihan käytännöllinen: lapsia oli paljon pestäväksi ja kylpyvettä piti kantaa ja sekoittaa. Siinä touhussa isoimmat olivat vanhemmille avuksi. Toki saunatkin olivat isompia kuin nykyajan kerrostalokopeissa eikä alastomuutta oltu vielä erotisoitu.

Silloin lapset saivat omin silmin seurata sisarustensa varttumista myös fyysisellä puolella. Ei jäänyt epäselväksi mitä neidille tapahtuu, kun hän kasvaa vuosien saatossa pikkutytöstä nuoreksi naiseksi. Asia ei jäänyt ketään askarruttamaan.

Nykyisin on paljon yksilapsisia perheitä eikä sisarusten kanssa saunominen siksi ole mahdollista. On myös joitakin uskonnollisia ryhmiä, joissa suurperheiden tytöt ja pojat pidetään eri saunavuoroissa. Tuollaisissa perheissä lapsia jää askarruttamaan moni asia vastakkaisessa sukupuolessa ja niitä vastauksia haetaan sitten aikuisempana ja tämä realisoituu seksuaalirikoksina.

Näenkin, että tällainen suuntaus on aiheuttanut tämän nykyisen pedofiliabuumin.

Onneksi itse tuli saunottua siskojen ja serkkujen kanssa murrosiässäkin niin alastomuus ei nostata tunteita. Pedofilia sen sijaan ällöttää ihan hel...isti.

Itselleni ei ole jäänyt mitään seksuaalista muistijälkeä noista saunomisista, vain hauskoja muistoja! :) Parhaiten muistan kuinka 13-vuotias kaupunkilaisserkkutyttö kaatoi aivan liian kuumaa vettä kylpyastiaani ja ponnahdin sieltä ylös kuin ohjus selkä punaisena. Sitten sainkin saavillisen jääkylmää vettä päälleni! :) Ja kuinka uimme läheisessä purossa missä oli hemmetin kylmää, mutta kirkasta vettä.
 
Lapsi on aina viaton
Suomalaiseen sauomiseen ei liity perinteisesti mitään eroottista, varsinkaan ennenvanhaan, jolloin koko perhe kylpi ja peseytyi yhdessä. Siellä pestiin toistensa selät ja alastomuus oli luonnollista.
Jos joku aikuinen ihminen, mies tai nainen, katselee jotain 1-10 vuotiasta alastonta lasta sillä silmällä, niin tällaisen ihmisen täytyy olla seksuaalisesti kieroutunut ja jos tuntee halua pientä lasta kohtaan, niin silloin on pedofiili.
Minä näen pienessä alastomassa lapsessa viattoman ihmistaimen, jota tekee mieli suojella ja varjella
kaikelta pahalta. Nykyään maailmassa on niin paljon jotenkin sairaita ihmisiä, että vanhemmat joutuvat vahtimaan omia pieniä lapsiaan silmä kovana kaikilla julkisilla paikoilla.
 
Onnistuva mies.
Suomalaiseen sauomiseen ei liity perinteisesti mitään eroottista, varsinkaan ennenvanhaan, jolloin koko perhe kylpi ja peseytyi yhdessä. Siellä pestiin toistensa selät ja alastomuus oli luonnollista.
Jos joku aikuinen ihminen, mies tai nainen, katselee jotain 1-10 vuotiasta alastonta lasta sillä silmällä, niin tällaisen ihmisen täytyy olla seksuaalisesti kieroutunut ja jos tuntee halua pientä lasta kohtaan, niin silloin on pedofiili.
Minä näen pienessä alastomassa lapsessa viattoman ihmistaimen, jota tekee mieli suojella ja varjella
kaikelta pahalta. Nykyään maailmassa on niin paljon jotenkin sairaita ihmisiä, että vanhemmat joutuvat vahtimaan omia pieniä lapsiaan silmä kovana kaikilla julkisilla paikoilla.
Jos lasta pystytte katselemaan neutraalisti, niin eikö aikustakin pysty katselemaan samoin?
Minä ainakin pystyn siihen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä