Yksityinen ultra Tampereella?

Hei, eräs ammattilainen suositteli minulle Tommi Vimpeliä, joka on erityisen taitava tekemään raskausajan ultria. Hän mm. kouluttaa Tampereen kaupungin neuvolahenkilöstöä. Meillä naapurikunnassa ei osattu neuvolan np-ultrassa katsoa tasan mitään muuta kuin niskaturvotus, meille vaan sanottiin, että muut rakennetutkimukset ei ole vielä mahdollista, kun ei muka näy siinä vaiheessa. Tämä kyseinen Vimpeli nimenomaan kouluttaa, kuinka katsotaan jo kaikki muutkin asiat (sydämen ja aivojen lokerot, selkäranka, munuaiset, vatsalaukku jne) niskapoimu-ultrassa. Siitä voi päätellä vähän ammattitaitoa. En kyllä tiedä missä hän pitää yksityisellä puolella vastaanottoa, se selviää sinulle varmasti googlettamalla tai soittamalla vaikkapa keskusäitisneuvolaan. Hinnastakaan en tiedä mutta onko sillä paljoa merkitystä jos saa ammattilaisen tekemään ultran.
 
Tommi Vimpeli teki minulle ainakin loistokkaan np-ultran ja tekee pian rakenneultran, niin ihan keskusäitiysneuvolassa, että siis kaupunki kustantaa, mutta siellä niitä ultraajia on monta ja hänelle on ruuhkaa. En sit tiä tekeekö hän jossain yksityisellä myös?? Mutta jos tekee, nii häntä suosittelisin, todella hyvä tyyppi ja taitava. innolla ootetaan jo rakenne ultraa. Alkuraskauden ultran kävin sitten koskiklinikalla ja maksoi n70 e kelan jälkeen, sen teki sellainen vanhempi mies, nimee en nyt muista, mutta häntäkin voin kyllä suositella.
 
miten te olette noin halvalla päässeet?? Itse kyselin vajaa kk sitten juuri noita hintoja ja soitin koskiklinikalle, mehiläiseen, sekä sinne keskustorin paikkaan. Kaikissa mulle hinnaksi kerrottiin yli 140? kelakorvauksen jälkeen... :ashamed: En sitten mennyt kun hinta noin kallis, eikä kyse ollut edes 4d ultrasta.Jos tosiaan koskiklinikalla pääsis alle 50? menisin heti "utelemaan" sukupuolta. Vaikka viikkoja jo 34..TIETÄÄKÖ KUKAAN vaikuttaako hintoihin se että tehdäänkö viikonloppuna vai arkena?? Silloin kun hintoja kyselin olisin mennyt ultraan lauantaina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minnajajoel:
miten te olette noin halvalla päässeet?? Itse kyselin vajaa kk sitten juuri noita hintoja ja soitin koskiklinikalle, mehiläiseen, sekä sinne keskustorin paikkaan. Kaikissa mulle hinnaksi kerrottiin yli 140? kelakorvauksen jälkeen... :ashamed: En sitten mennyt kun hinta noin kallis, eikä kyse ollut edes 4d ultrasta.Jos tosiaan koskiklinikalla pääsis alle 50? menisin heti "utelemaan" sukupuolta. Vaikka viikkoja jo 34..TIETÄÄKÖ KUKAAN vaikuttaako hintoihin se että tehdäänkö viikonloppuna vai arkena?? Silloin kun hintoja kyselin olisin mennyt ultraan lauantaina.
Ymmärsin että ap kyseli ALKURASKAUDEN ultraa, josta maksoin 43?. Rakenneultran saa kunnalta ilmaiseksi muutenkin. Jos ymmärsin ap:n väärin, perun sanani hinnasta.
 
Hei!

Kuka tuon 43e ultran teki? Meinaan vaan, että jos eri henkilöillä on kovastikin hintaeroa... Joo ja tosiaan alkuraskauden ultrasta on kyse. En halua ennen ottaa neuvolaankaan yhteyttä, ennen kuin tiedän, että joku on "kyydissä" mukana =) .

Joku suositteli tuota Tommi Vimpeliä, olen kerran ollut hänellä (aikaisemmassa raskaudessa) ultrassa, tosi asiantunteva lääkäri mutta kohtelu oli tosi tylyä, tai sitten hänellä oli vaan huono päivä.

Kiitos vastauksista!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonskunäiti:
Hei!

Kuka tuon 43e ultran teki? Meinaan vaan, että jos eri henkilöillä on kovastikin hintaeroa... Joo ja tosiaan alkuraskauden ultrasta on kyse. En halua ennen ottaa neuvolaankaan yhteyttä, ennen kuin tiedän, että joku on "kyydissä" mukana =) .
Veronika Tuimala. Saattaapi juu olla hieman hintaeroa, koska Norrilla, jolla käyn normaalisti gynellä, maksaa kuulemma muutaman kympin enemmän. Tuimala oli kuitenkin erittäin ystävällinen ja miehellekin esitteli kuvaruudulta, mitä hurjaa siellä viikoilla 6+ oli nähtävissä. Kuviakin antoi mukaan 2.
Samaisesta syystä (kyydissä olijan tarkastamisesta) itsekin siellä silloin olin, joten kovasti onnea sinulle ja kanssamatkustajalle :hug: !
 
Siellä keskustorin gynekologi- ja urologikeskuksessa maksoi 66? toimistokuluineen KELA:n suorakorvauksen jälkeen. Sanoin jo aikaa varatessa, että alkuraskauden ultra ja pyysin hinnan etukäteen. Sillon sen kai saa kiinteän taksan mukaan, mutta muuten lääkäri voi laskuttaa vastaanottoajasta ja ja UÄ-laitteen käytöstä erikseen. Kannattaa sanoa, ettet halua muuta tutkimusta kuin sen raskauden toteamisen.
 
Mä kävin Norrilla Koskarissa ja siihen hintaan nähden (n. 100 ? Kelan korvausten jälkeen) jäi hieman paha maku suuhun...lekuri ei selostanut juurikaan näkymiä vaan hiljaa vaan klikkaili konetta. Itseä jännitti niin paljon ettei huomannut kysyä mitään. Koko toimitus muutama minuutti, pari kuvaa mukaan ja kotiin tuli kaksirivinen lausunto. Soitin sen jälkeen K-klinikalle ja jätin lääkärille 2 soittopyyntöä, joihin luvattiin vastausta, muttei mitään koskaan kuulunut.....Olisin vaan halunnut vielä tarkempaa selostusta. Kaikkihan on mennyt hyvin, mutta vieläkin vähän harmittaa. :(
 
kun soitin Koskiklinikalle raportin saatuani, he itse ehdottivat soittopyynnön välittämistä...kun soitin uudestaan kunb mitään ei kuulunut he lupasivat Norrin palaavan asiaan pikimmiten....eipä vaan koskaan kuulunuit. Mulla oli siis kyse rakenneultrasta.
Mutta niinhän se on että erilaisia kohteluita.
 

Yhteistyössä