Yläkerran poppoo

Tästä oon puhunut jo aiemminkin, mutta mitä mä teen...
Meidän yläkerrassa asuu Ahmedit ja siellä on nyt vielä kova meno päällä. huonekaluja siirrellään, lapset juoksee ja kiljuu ihan kuin ois parhaat leikit menossa. Tiedän, että niillä on paljon lapsia ja niitä on ehkä vaikea pitää aisoissa, mutta eikö lasten pitäis nukkua jo tähän aikaan. Nukkuuko somalit jotain siestaa päivisin kun ne kerran jaksaa öisin häärätä niin myöhään? Se mikä tässä eniten tympii on se, että meno on samanlaista koko viikon. Viikonloppuina meno vaan saattaa olla vielä vähän hurjempaa. Ärsyttää...
 
Jokainen perhe on erilainen. Olet siis rasisti?Se, että toinen perhe saa lapset nukkumaan aiemmin ei välttämättä tarkoita sitä, että toiset saa.

Turhaa siis maintsit tuon Ahmedit , jos siis on ulkomaalainen perhe, koska sillä oikeasti ei ole väliä.

Kunhan vaan saat ylentää itseäsi ja alentaa muita.
 
noh
Ota joka kerta yhteyttä isännöitsijään, sillä on velvoite tehdä jotain asialle.
"Hiljaisuushan" alkaa kuitenkin varmaan jotain klo 22-23 teidänkin talossa? Tai siis pitäis alkaa.
 
Sanon jo alkuun että en ehdottomasti ole rasisti , mutta mun yläkerrassa asu afrikasta tullut perhe myös ja voi hyvän tähden kun ne metelöi. Ja niillä riitti sitä melua ympäri ivuorokauden. En oikeesti vieläkään ymmärrä et koska ne nukku kun siellä oli ihan hirvee meno koko ajan. Kiva oli kolmivuorotyötä tehdä kun ne melusi kaiken aikaa. että tiedän tunteen :/
 
...
mua ärsyttää toi, et aina jos ihmettelee jotain ulkomaalaisten tapoja tms, niin heti leimataan rasistiksi!!Mä en ite pidä itseäni rasistina, mutta mua ainakin ärsyttää nimenomaan somaleiden kovaäänisyys, siis esim.niiden tapa puhua huutamalla. Se kuuluu heidän kulttuuriin, eikä siinä mitään, mutta kai mulla on oikeus sanoo et se ärsyttää, ilman et joku alkaa heti paasata rasismista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mua ärsyttää toi, et aina jos ihmettelee jotain ulkomaalaisten tapoja tms, niin heti leimataan rasistiksi!!Mä en ite pidä itseäni rasistina, mutta mua ainakin ärsyttää nimenomaan somaleiden kovaäänisyys, siis esim.niiden tapa puhua huutamalla. Se kuuluu heidän kulttuuriin, eikä siinä mitään, mutta kai mulla on oikeus sanoo et se ärsyttää, ilman et joku alkaa heti paasata rasismista..
Niin.
Ja jos valitat isännöitsijälle häiritsevästä melusta jonka tuottaja nyt sattuu olemaan ulkomaalainen.. Rasistiksihan sitä syytetään ihan varmaan.
Pahimmassa tapauksessa huomautus ei edes mene näille asukkaille itselleen, koska "se nyt kuuluu niiden kulttuuriin olla eloisia ympäri vuorokauden ja on loukkaavaa jos se kielletään".

Jos saman mökän aiheuttas suomalainen juuri omilleen muuttanut nuorimies ni johan olis ok soittaa vaikka poliisit paikalle rauhoittamaan tilannetta..
 
Meillä kyllä isännöitsijä otti sen ihan ok kun sinne soitin melusta. Ja en voinut niille itselleen sanoa kun ne puhu ranskaa ja mun kouluranska on tasolla nimeni on ja päivää :D
Mut isännöitsijä sano että noissa jutuissa mamujen kanssa on aina hankalaa se kun ne vaan tulee esim. kiintiöpakolaiset jostaki leiriltä ja spr kuskaa ne valmiiksi kalustettuun kerrostalokämppään ilman sen kummempia ohjeita miten siellä pitää elellä. Ja kun niiitä alkavat selvitellä ni ekaksi pitää selvittää mitä kieltä puhuvat ja mistä löytyy tulkki :/
Ois siinä jollaki työmaata tota jotenki parantaa tota systeemiä. Meillä kylllä autto se et ne muutti pois :snotty:
 

Yhteistyössä