Yli 30-vuotiaat?

Moikka !

Täällä yksi melkein 40 v (37v)
ja ekaa haluttaisiin ja ollaan haluttu jo kohta 3 vuotta.
Yksi ivf/icsi takana ja nyt maanantaina menen toisen ivf siirtoon, punktio oli perjantaina.
:wave:

t.maariaa :heart:
 
Katapultti
:wave:

Minä 38 v. niinkuin mieskin. Takana 3 inssiä viime vuoden puolella, kaikista negaa. Nyt eka IVF/ICSI pitkällä kaavalla.

Lasta yritetty alkuvuodesta 2000, mutta vasta 2005 mentiin tutkimuksiin.
 
Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta reilut 3 vuotta, ikää minulla 31 v ja miehellä 30 v. Seuraava askel ovulaationinduktio, eli pistoshoidot jne. Toivottavasti tämä hoito auttaisi ja saisimme vihdon ihanan "pikkunyytin".

Voimia ja toiveikkuutta myös muille lasta toivoville!
 
Hei!

Tässä jopa yli nelikymppinen joka vihdoin tavattuaan elämänsä miehen on nyt ensimmäistä kertaa lapsettomuushoidoissa. Pienet todennäköisyydet ja kaikki riskit vähän hirvittävät, mutta pakko on näitä hoitoja kokeilla ettei pääse katumaan jälkeenpäin että ei ole yritetty. Tuosta iästä ehkä on se hyöty että tätä asiaa pystyy ehkä vielä näin ensimmäisten hoitojen yhteydessä tarkastelemaan objektiivisesti ja eikä tule tunnetulvaa. Odotukset eivät ole korkeat. Tiedän että useita hoitoja tulen tarvitsemaan että todennäköisyydet paranevat. Olenko poikkeuksellisen realisti?

t. Saara
 
mai
Minä 38.v ja mieheni 43.v.
Loppu vuodesta oli 1.ivf joka tuotti plussa tuloksen mutta päättyi keskenmenoon 5. tammikuuta,viikkoja oli 10+4 :'( .Nyt odotellaan 2.ivf hoitojen aloittelua kunhan ensim. menkat tulisi km:n jälkeen.
 
miwa
hei!Minä olen 32v samoin mieheni.Yritystä takana jomelkein 4 vuotta, pari inssiä tehty ja yksi IVF/ICSI takana josta tuoresiirto negatiivinen,nyt jännätään onnistuuko viime viikon keskiviikkona tehty PAS siirto x2 "huuru-ukkoa" :)
 

Yhteistyössä