YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Heippa naiset :wave:

Olen käynyt lukemassa ahkerasti ketjuanne, enhän minä mihinkään vauvakuumeeni kanssa täältä päässyt... Nyt jännittää ihan hurjasti kirjoitella, koska olin ajatellut mennä matalalla profiililla ja tuntuu, että jos "kirjoitan ääneen" tästä, niin tuleekin pettymyksiä.

Miehen kanssa olemme vauva-asiasta jutelleet ja kumpikin ymmärtää toista erittäin hyvin. Se tässä koko hommassa on ollutkin lohdullisinta, että parisuhde on niin vakaalla ja hyvällä pohjalla, ollaan vain oltu asiasta eri mieltä, mikä on aika normaalia :) Pitkällisten keskustelujen jälkeen tilanne on se, että ilman ehkäisyä mennään. Puolin ja toisin asiaa on mietitty, tunteista, toiveista ja odotuksista juteltu, antoisaa on ollut! En halunnut vaatia ja pakottaa toista taipumaan omaan tahtoon, eikä sellainen kovin kauaskantoista olisi ollutkaan.

En kuitenkaan ole hyppäämässä mukaan ketjuun, vaan taustailen täällä vielä hiljakseen. Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan! Fiilikset on hyvät, odotukset ehkä liiankin korkealla... Ei sitä vain tajua, että ikää on jo enemmän, raskautuminen ei ehkä ole ihan niin yksinkertainen juttu enää tällä iällä. Ensi viikolla meillä on miehen kanssa kahdenkeskinen reissu luvassa ja odotan sitä kovasti! Ovis ajoittuu juuri reissuun :heart: Nyt kuitenkin kuumeilu on ihan toisenlaista kuin alkuvuodesta, ovistikkuja en käytä, kalenteria ja nettiä en selaa koko ajan. Vähän tjot-meningillä, mutta kuitenkin ovisajat hyödyntäen mennään.

Pidän teille kaikille peukkuja kovasti ja kuka tietää, ehkä olen kuitenkin kinuamassa mukaan joukkoon iloiseen, kun reissulta kotiudutaan ;)

Aurinkoa ja plussatuulia jokaiselle :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Oodikas ja ruutana
Hei vaan kaikille kuumeilijoille :wave: Vuosi sitten kuumeilin aktiivisesti tässä pinossa, muutama tuttu nimi näkyy vielä taustailijoissa olevan.. Minun kuumeiluni palkittiin vihdoin viime kesänä plussalla - ja nyt aprillipäivänä meille syntyi täydellinen tyttövauva :heart:

Tsemppiä kaikille teille kuumeilijoille ja toivon kovasti plussatuulia tähän pinoon :wave: :heart:

Selina76 + tyttövauva
 
Heippahei!
Käyn teitä aina lukemassa ja fiilistelen mukana. Tuli semmonen mieleen noista Voilan ja Oodikkaanpohdinnoista, että se ikä tuo omat juttunsa, mutta niitä esteitä voi ylitellä. Lääkkeillä tai ihan kotikonstein.
Omassa tilanteessani joku ihana mulle kävi täällä neuvomassa: se täsmäaika on lyhyempi näin aikuisella iällä. Eli mahis hedelmöittyä saattaa olla vain 12h. Siittiöt eivät elä ilman noita oikeanlaisia limoja kuin 2h.
Oikea aika minun kokemuksella ei tullutkaan ovistikuilla vaan limoja seuraamalla! Limat olikin yllättäen kp12 aamuna havaitusti parhaimmillaan. Tilanne ohi saman päivän iltapäivänä. Täsmäisku tehty edellisenä yönä, eli kp11 yhdyntä toi raskauden. Ovistesti plussaa kp 12 ja kp13 :O

Lääkäri sanoi minulle, että yhdyntöjä vain joka toinen päivä, koska miehenkin siittiöiden taso laskee 35ikävuoden jälkeen. Lisäksi hän sanoi, että ehdottomasti lääkäriin jos yritystä enemmän kuin 6kk ja ikää yli 35. (Oletko Uniikki käynyt lääkärissä?), Lääkäri pystyy sitten auttamaan tuossa kiinnittymisessä jne.

Mutta näillä ajatuksilla toivon kaikille plussia!! Sori kun tunkeuduin. Mä vaan muistan omat oloni ja epätoivonkin. Nyt siis 8+6 :D
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kun täällä on tullut plussia näin paljon.

ON: Tänään Dpo 11 ja pitihän se testata....No negahan sieltä tuli.....Taitaa mennä tämäkin kierto niin ettei tärppiä tule...... Vaikka oli kyllä nyt niin ajoitukset kohdillaan kun olla ja voi.........Tämähän oli vasta yk 2, mutta silti masentaa...:((((( Tekis mieli mennä käymään lääkärissä että tarkistaa onko kaikki ok......
 
Chokomom Onnea! Pikkuiselle kovasti tarrasukkia, että kaikki menisi hyvin.

Mie meinasin sulaa, kun mies puheli, miten meidän tytöstä tulee varmaan hirmuinen jääräpää, kun mekin ollaan näin itsepäisiä. Mieshän toivoisi poikaa, mutta on nyt vakuuttunut, että tönössä akkavalta säilyy. :D Mutta olipa vain niiiin sydäntä sulattavan ihana kuulla miehen puhuvan meidän lapsesta. Kunpa nyt vielä onnistuneesti raskautuisin ja terve vauva saataisiin. Jos nyt oviksesta tärppi kävi, niin kiinnittymisen pitäisi tapahtua näinä päivinä. Vähän huolettaa, kun ovista ennen ja jälkeen talleteltiin mutta itse ovispäivä jäi välistä. Joka tapauksessa aloitin nyt varalta kätilön suosittelemana Primaspanin 50mg/vrk, jos se tukisi kiinnittymistä ja vähentäisi km riskiä. Sairaalasta ei ole saatu testituloksia vielä niin pelaan nyt niin kuin meissä ei olisi vikaa ja keskenmenoille ei olisi selvää syytä. Jännät päivät menossa... Testata vois vaikka 10. pv ekan kerran, kun silloin olisi dpo 9.
 
Tombatar: Kp on nyt 40. Ja Dpo 12 tänään. No en heitä kirvestä kaivoon, mutta kun porukka tuntuu saavan haamuja täällä niin niin aikaisessa vaiheessa jo;)))

En tiedä jos ei nyt ole tärpänny, niin mitä pitäs seuraavassa kierrossa toisin tehdä. Molemmilla yk on ollut ajoitus kyllä kohdillaan ja talletteluja tehty sekä ovista ennen ja oviksen jälkeen...
 
Mulla ovulaation ja yhdynnän jälkeen ollut nyt ihan kuin menkkasärkyä,mutta ajoittaista. Sellasta painontunnetta myös ja ihan mieletöntä väsymystä,,,normisti en nuku päiväunia,mut monena päivänä nukuttanut=) Vielä on matkaa mahd.plussauspäivään mutta ilmoittelen sitten jos tärppäsi :saint: toivon muillekin vauvoja !!
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Chokomom!!! :heart:Ihanaa plussia lisää.

Täällä ei uutta...kilppariarvon kävi testaamassa taas. Vielä ei tulosta ole tullut.

Niin no...ovis on tänään...kyllä tuntuu taas olevan tuntemusten perusteella oikea mahtiovis.....ja nämä halut. :O Hyvä etten iskenyt kiinni naapurin mieheen...|O

Eipä muuta kuin odotellaan toukokuuta ja sitä että päästään valmistumisen jälkeen tositoimiin...:heart:

Tsemppiä kaikille!!!
 
Karhunvatukka, hienoa että olet täällä taas :)
Meillä tilanne on ollut hiukan toisinpäin, eli mies olisi vaikka heti valmis ja itse täällä jarruttelen. Mutta lämpenemään päin on omatkin fiilikset. Kevät saa ihmeitä aikaan :)

Blancita, kirjoitit asiaa. Ja limojen tarkkailuun löysin jostain täältä hienot ohjeet. Se housuihin tuleva tavara ei ainakaan omalla kohdallani kerro minkäänlaista totuutta vaan ihan kyykylleen saa mennä ja sitten tutkimaan.

Tsemppiä vaan kaikille ja aurinkoisia huhtikuun päiviä!
 
  • Tykkää
Reactions: Karhunvatukka
sunnuntai 6.4.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Uniikki75..............38.............7/29.......................14................1
Kaneli-78.............36.............59/32.......................6..............2
Takkutukka-76......37.............47/30......................14...............3
Xienna.................37.............7/25-28....................4.............2/3
Nipsu74...............40.............9/28-30.....................................2
lilliputti78.............35.............41/28........................2...............1
Tolleri77...............................8/28..........................................
Tombatar...............38...........7/25..........................2.............6
Voila.....................37............3/29.........................2................4
Kurki.....................35.............22/ ?.........................13............2
Oodikas.................35............19/28...........................8............1
Raidallinen kissa......32.............?????...........................2...........5
Villitusina...............36............20/29...........................15...........1
Karhunvatukka....... 39........... 12/26-30.....................4..............7



DPO
Oodikas DPO 5
lilliputti78 DPO 13



RKTT



YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:

Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis, Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom
toukokuu......
kesäkuu.......
heinäkuu......
elokuu.........
syyskuu.......
lokakuu........
marraskuu....
joulukuu.......


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Viimeksi muokattu:
No niin, nyt tuli se päivä... :LOL: Pääsisikö takaisin iloiseen joukkoonne?

Jos huolitte vielä mukaan, niin tombatarille tiedoksi, kun seuraavan kerran päivittelet:

Karhunvatukka, 39v, kp 12/26-30, yk 4 ja toiveissa 7.

Täällä on niin mukava lukea teidän kuulumisia, ihania plussia on tullut, onnea ihan valtavasti ja tarrasukkia matkaan :flower: :heart:

Plussatuulia ihan jokaiselle!
 
ON: R testi nega tänä aamuna. Ei menkkoja vielä. Onko enää toivoa plussasta tässä kierrossa. Dpo siis tänään 13. Ovis tikulla siis varmistettu. Mietin vaan, että vaikka tämä oli yk 2 niin missä vika voi olla kun ajoitus niin kohdillaan kuin olla ja voi molemmilla kerroilla, ja ovis bongattu molemmilla kerroilla, menkat tulleet pillereiden jättämisen jälkeen suht normaalisti, mitä nyt tää kierto venynyt, apukeinoina käytössä vehnis öljy, helokit, foolihappo, greippimehu.......:'(
 
Lilliputti78 :hug: luultavasti ei missään ole vikaa, elämä ei vaan anna kaikkea aina niin helpolla. Me, vaikka kolme aiempaa lasta saatiin alle 5kk yrittämällä niin kuopusta saatiin yrittää 9kk, yks aikainen keskenmeno oli siinä välissä. Paras neuvo on että älkää yrittäkö :) koettaa jättää sen "vauvan tekemis ajatuksen" niin taustalle kun vaan ikinä pystyy EIKÄ stressaa. Eikös tavanomainen "yritys" aika useimmilla ole 6kk. Mut jos kierto vaan venyy ja venyy niin siitä kannattaa käydä juttelemassa gynellä tms. :)
 
Viimeksi muokattu:
Onks muuten kellään käytössä royal gelee ? Söin sitä hetken kuopusta yrittäessä ja aika pian tärppäs, tosin tietty en tiedä oliko siitä apua vai ei. Mietin, josko sitä taas tilais. On vaan jokseenkin arvokasta.. Ainakin kotiäiti budjetilla..
 
Raidallinen kissa: Kiitos lohduttavista sanoista ja olenhan mie aika höpsö kun ajattelee että vasta toinen yritys kerta niin jo täällä panikoin, mutta kun sitä haluaa jotain niin kovasti niin pettyy jos ei onnaa...........

Ja ihan rennolla meiningillä täällä mennää...ei siis mitään pakon omaista yrittämistä ole....;))))
 
Olen ipad:lla liikkeellä niin en saa liitettyä tietoa tuosta royal geleestä, et googlella kannattaa katsoa, mutta sen pitäs suotuisasta vaikuttaa moneenkin, niin lapsen saamiseenkin :). Esim hyvinvoinnin tavaratalo.fi myy ja sieltä itse tulee tilattua, varsinkin jos nyt kierto lähtee sekoileen kierukan poiston takia.
Itse huomaan ton stressin nostavan päätään heti, vaikka tämä aika on ihanaa, mut niin niin paljon pyörii päässä vaan ihan pelkät vauvat, niin äkkiäkös se alitajuntaan vaikuttaa ja sitä kautta saa kehonkin käymään vähän ylikierroksilla :)
 
Mie olen nyt noin viikon popsinut royal gelee -tabuja (Biosorin Gelée Royale 500mg | Sinunapteekki.fi) yhden päivässä. Ohessahan menee myös foolihappo, d-vitsku, omega3-6-7-9 ja Primaspan. Aamuisin siis 6 tabua nassuun. Kunnon dopingmeiningit. :D Mie epäilen, että mulla on kiinnittymisessä ja ehkäpä siis kohdun limakalvoissa häikkää niin yritän sitä ongelmaa korjata näillä rg- ja omegakapseleilla. Sitähän sitten on tietenkin vaikea todistaa onko niistä apua, mutta kaikkeni teen parantaakseni raskauden mahdollisuuksia.

Tervetuloa takaisin, Karhunvatukka!

Lilliputti78 Vaikka se vaikeaa onkin, niin kannattaa yrittää olla pitkäpinnainen. Pillereiden jälkeen ekaa kiertoa ei oikeastaan kannata edes laskea mukaan, kun harvalla silloin heti tärppää. Pillereiden vaikutus kuitenkin kestää jonkin aikaa lopettamisen jälkeenkin. Jos on vuosia syönyt, niin vaikutusta voi olla käsittääkseni vaikka toisessakin kierrossa vielä. Mietin juuri, että kun sulla on tuo kierto nyt venynyt, että nytkö vasta olisi pillereiden kiertoa tasaava vaikutus loppunut ja elimistö hakee omia luonnollisia uomiaan...? Jos kierrot menee oikein sekaviksi tai venyvät, niin mene ihmeessä gynelle. Raskautumisen mahdollisuuden kuitenkin heikkenevät, jos kierto epäsäännöllinen tai liian pitkä. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Karhunvatukka
Oodikas: No onkos sillä kierron pituudella väliä jos BONGAA kummiskin oviksen? Edellisessä kierrossa ja nyt bongasin molemmissa. Miten se pitkä kierto sitten vaikuttaa raskautumiseen vaikka ovis on ollut ja on sen bongannu? Eka kiertohan minulla on kuin suoraan oppikirjoista 28 päivä.
 

Yhteistyössä