YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Huomenia naiset =)
Onnittelut Tollerille :heart: :heart: :flower:
Mites muiden heinäkuu on mennyt?
Suokaa anteeksi ihanaiset hitaat päivitykset,Dark on mökkeilemässä eikä oikein netti pelitä täällä..
Jos myöskin huomaatte virheen omassa rivissä niin,korjaan kyllä :)
Aurinkoa on palvottu ja tänään taas jatketaan..
Ehkä r testissä aamulla viivanpaikka tai huikeen hyvä toivossa elävän "mielikuvitus" paikka... :LOL:
Kävin uudestaan Hssg:ssä,toisessa tuubassa oli taas jotain kiinnikettä,mutta saatiin aukeamaan.
 
Moi,

Toivottavasti Darkin mielikuvitusviiva on jo muuttunut oikeaksi :)

Onnittelut vielä Tollerille!

(.) Kävinpä tuossa eilen yksityisellä gynellä, kun olen ollut koko ajan varma, että kohtu ei ole vieläkään tyhjä, koska raskaustesti hailuilee vieläkin... No eihän se ollut tyhjä, ei tietenkään... Nyt sitten odottelen soittoa polilta, että pääsisin perjantaina kohdun tähystykseen ja ottaisivat sen sentin palasen sieltä pois... Gyne mietti, että mikähän tässä nyt on, kun toinen keskenmeno putkeen. Jakautumishäiriötä epäili, mutta mitähän sille voisi tehdä. No perjantaina ollaan ehkä viisaampia. Kehotti aloittamaan sitten yrityksen, vaikka ne hyytymiskokeet olisi vasta syyskuun alussa... Tuskinpa tässä sitä ennen plussataankaan. Hiukan uskoa on koeteltu tämän asian kanssa. Toive elää vielä.
 
Ompa kurjaa vauvatoiveinen :/
Täällä piinaviikot on alkaneet. Kävin eilen ottamassa labrat 6 putkea ja huomenna gyne. Saas nähdä mihin suuntaan tästä lähdetään, jotta selviäisi syy tähän vuoden yrittämiseen? Kaikki 3 ovat siis tärpänneet viim yk4.
Tähän vuoteen on mahtunut monenlaista ajatusta ja toki mielessä on myös käynyt et ollaanko ihan hulluja kun vauvaa vielä toivotaan kun nyt kaikki helpompaa?! Nuorimmainenkin täyttää jo 3 lokakuussa. Olen jo hieman sillä kannalla, että eletään nyt näin ja jos satun tulemaan raskaaksi, hyvä niin. Alun hössötys on hävinnyt.
Mukavaa päivää kaikille!
 
Nyt on vauvahaaveet jo edenny siihen vaiheeseen, että ens viikolla on aika lääkärille, joka katsoo lääkkeiden sopivuuden (mulla pitkäaikainen sairaus) raskaana ollessa ja vaihdetaan lääkitys tarvittaessa sopivammaksi. Sitten varaan gynelle ajan ja papa-kokeeseen. Sitten käyn ostaa raskausvitamiinit ja yritys saa alkaa.
 
Lisäys edelliseen: Lääkärissä käynnin jälkeen kaikki on kunnossa yrityksen aloittamista varten, joten miehen "pehmitys" voi alkaa :) Viimeksi rakastellessa hän kysyi, että käytetäänkö kondomia vai ei? Hänkin siis kuitenkin sitä mieltä, että ehkei enää tarvittaisikaan ehkäisyä. Tässä kierrossa kuitenkin vielä käytämme ehkäisyä mutta ehkä jo seuraavassa voisi yritys alkaa :) Toivossa on hyvä elää!
 
sohvi35
Moikka :wave:

Kai mie tänne tuun taas kuumeilemaan, viimeksi kuumeiltu 2012 loppuvuodesta ja plussa tuli 1/13. Poika syntyi 9/13 ja nyt halutaan toinen yhteinen vauva. Minulle neljäs, miehelle toinen :)

Elikkä listoille voi päivittää Sohvi35 ikä 36
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Lääkärissä käyty. Verikokeet ok mut valkosolut hieman koholla, jokajohtunee varmastikin mun pitkittyneestä flunssasta? Otti vielä papan ja sain pissapurkit mukaan. Pois suljetaan kaikki tulehdukset. Kirjoitti lähetteen naistepolille Ultraan, jonne jään odottamaan postia. Hieman rauhoittaa mieltä kun asia on tukinnan alla. Voihan se olla, että nyt vaan kestää pidempään?! Tällaista tänään :)
 
Huhuu, missä kaikki on? :)

Täällä on käyty perjantaina kohdun tähystyksessä ja jäännekökkö poistettu. Uusi yritys saa alkaa kunhan tulee yhdet menkat... Jännittää ja pelottaa jo. Se on tämä ikä, mikä pistää nyt kiireeksi. Täytän jo 38 ensi kuussa. Ja ekaa lasta vieläkin haaveillaan. Toivottavasti tärppää heti ja pysyy nyt loppuun asti matkassa. Kolmas keskenmeno olisi kyllä julmaa.

Voikaa hyvin!
 
Kaktus-76 ja Sohvi35 - heiluttelut tuolta toiselta puolelta, tuttuja kun ollaan edelliseltä kierrokselta! Toivottavasti pääsette pian odottajien ketjuun :) Meillä siis tyttö 8/13 ja nyt tulossa seuraava 2/15, se lähti ekasta yrityskierrosta, toisin kuin tuo tyttö, jota tahkottiin silloin pitempään. Eli eipä se ainakaan meillä vaikeuttanut asiaa, vaikka ikää ehti tulla taas vähän lisää tässä välissä (nyt jo 37v)... Hyvin on mennyt tämäkin raskaus tähän asti, nyt vaan ootellaan rakenneultraa (huh, vastahan mä plussasin!!!) Ei ollut edes seuloissa iästä huolimatta mitään kohonneita riskilukuja eli kaikki on mahdollista.

Onnea matkaan kaikille muillekin tämän ketjun yrittäjille!

Pippurihäntä ja tässä ketjussa aikanaan tehty kohta 1v tyttö ja tulokas rv15
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Moikka kuumeilijat. Ei ehkä moni oo mulle tuttu täällä enää kun on vaihtunut moni, sekin on hyvä sillä silloin se tietää että monelle on tärppi käynny:heart:

Itse kuumeilin täällä pitkään, ja poistuin taustallekkin. Oltiin jo menossa hoitoihin kun sitten yllätykseksi plussa pärähti tikkuun 4/14 :heart:

Miehelle esikoinen tulossa ja minulle toinen:heart: minun esikko jo 18vuotta joten saan aloittaa alusta :). Rakenneultrassa jo käyty, terve tyttö tulossa:heart:

miltsu76 ja hempukka 22+0

ps. voikaa hyvin ja plussatuulia tänne:heart:
 
Hei vaan! Pakko oli kirjoittaa, kun näin marrasmasun tekstin tuolla! Muistatkohan viimetalvelta minua? Ei täälläkään ole tärpännyt olin sitten palstalla tai en. Nyt olen pitänyt täältä ehkä 4 kuukauden tauon. Meillä nyt siis periaatteessa tulee tässä kuussa vuosi täyteen yritystä ja tosissaan niistä 8kiertoa. Oliskohan Tää nyt sit jo yk 12-> ja jotain. Mutta ehkä laittaisin yk9 kp 6/26-32.

Ne 8 kiertoa kun yritetty niin on aina täsmällisesti oltu liikenteessä useammalla yrityksellä mutta ei... Ikää täällä justiinsa 35.v. Lapsia ennestään 3 koululaisia ja tärpänneet yk3,3 ja 1 joten nyt tästä ihmeissään. Gynellä käyty ja kaikki ok. Tosin mies vaihtunut joten en tiedä onkos Se vaikeus sitten sieltä...

Noh joka tapauksessa pääsisinkös tähän ketjuun mukaan vaikka nuo synttärit siis vasta kohta tulollaan?

80emilia
 
Multa ei kyllä mitään labroja otettu eikä miestä vielä tutkittu, mutta siis gyne oli keväällä ja piti palailla tässä kun vuosi täyteen. Mies ei stressaa mutta itse jo tahtoisin myytin. Sovittiin että lähdetään tutkimuksiin myöhemmin syksyllä ja mennään vielä parikiertoa näin!

tsemppiä kaikille ja listoille saisi lisätä kiitos!
 
80emilia muistan kyllä :) Harmillista ettei teilläkään ole tärpännyt.

Kyllä on ollut pitkä vuosi ja hermoja on venytetty enemmän kun tarpeeksi. Mun tilanne on nyt sellainen et kokeet otettu ja odotan aikaa ultraan. Jotenkin toivoisin et tälle odottelulle löytyis joku järkevä syy eikä vain et otta aikansa kun aikaisemmat todella tärpänneet yk 2-4.

Parempaa onnea meille molemmille syksyyn :)
 
Moi kaikki :wave:

Mä oon tässä loman ratoksi lukenut koko ketjun läpi. Tuntuu kuin oltais jo tuttuja =) Oli mukava kun tällainen vähän jo elämää kokeneiden ketju täältä löytyi ;)

Täällä kuumeilee 36-vuotias nainen ja toiveissa on neljäs lapsi. Kuumeilin nelosta jo pian kolmosen syntymän jälkeen, mutta silloin kaikki kolme olivat pieniä ja arjen rankkuus iski vasten kasvoja. Nyt kun arki on helpottanut, niin taas vauvakuume nostaa päätään.

Meillä mies on alusta asti (kun päätimme perheen perustaa) sanonut, että neljä lasta hän haluaa. Itse meinasin jo jänistää välissä, mutta tässä tosiaan taas ollaan :saint:

Meillä on vanhemmat lapset 08, 09 ja 11 syntyneitä. Kaikki kamat on myyty ja ns. alusta tässä aloitetaan vaikka kuopus on vasta 3 vee.

Mulla oli kuopuksen jälkeen hormonikierukka, joka aiheutti mulle aknea. Kestin sitä vuoden, kun toivoin sen helpottavan, sillä muuten tykkäsin siitä kyllä. Ei tullu tätiä ja muutenkin elämä oli huoletonta. Finnit ei vähentyneet ja sitten vaihdoin e-pillereihin, joiden pitäisi helpottaa aknea. Kai ne vähän auttoi.. Pillerit jätin helmikuussa tänä vuonna kun halusin olla "luomuna" ja tuntea miltä se tuntui. Eka kierto oli 71 päivää tyhjennysvuodon jälkeen. Tyhjennysvuoto oli muuten järkyttävä: kaksi viikkoa vuotoa ja muutamina päivinä jopa kananmunan kokoisia veripaakkuja. Mutta sen jälkeen kierto on ollut aika tasainen eli jotain 27-29 pvää. Tämä on nyt eka kierto, kun yritetään saada perheenlisäystä. Ovis on kai just tänään, ainakin luulen munasolun tänään irronneen kivuista päätellen. Kivut tulee aika yllättäen, ei varoita edellisenä päivänä ja kestää noin 4-5 tuntia. Limoja tulee pari-kolme päivää aiemmin.

Osaako muuten joku sanoa: jos vasta tänään ois aikaa lemmelle, niin olisiko jo myöhäistä? Oliko se niin, että niiden simppojen pitäisi olla jo munanjohtimessa odottamassa sitä munista? On näköjään vähän hakusessa toi ajoitus.. Tehtiin talletus toissapäivänä ja tänään aamusta.

Tänään on kp 14 tai 15 (hitto en laittanu kalenteriin millon täti tuli, enkä nyt muista tarkkaa päivää). Lähdenpä nyt googlailemaan tota hedelmöitysprosessia :LOL:
 
marrasmasu::hug:

Täällä odotellaan vain, että menkat alkaisi ja saataisiin yritys käyntiin. Hirmuinen pelko on taustan takia, mutta into voittanee kuitenkin pelon.

Jadey: pikaisesti peitot heilumaan... Paras mahdollisuus on, kun on ennakkoon simppoja ja viimeistely sitten ovispäivänä.
 
Toivotaan meille kaikille pikaisia plussia tai ainakin malttia odottaa sitä plussaa :flower: Ainakin Marrasmasulla oli täti kaahannut paikalle :hug: Vauvatoiveinen, toivotaan että täti tulee pian ja pääset jännäämään!!

ON: jäi ovis-illan talletukset tekemättä. Ei tullu mahdollisuutta ja toiseksi, oli kyllä vielä sen verran kipeät paikat, että ei ois tuntunu kivalta. Peitto heilui seuraavana päivänä ja silloin oli vielä arat paikat. Huomaatteko te muut näin selvästi ovulaation?

Nyt siis dpo 2 ja mietinkin josko sitä laittais r-testejä tilaukseen.. Täytyyhän tästä jännityksestä ottaa kaikki irti ja aloittaa testaaminen mahdollisimman aikaisin. Eikös jotkut testaa jo dpo 9 vai onko se jo niin aikaisin, ettei voi näkyä yhtään mitään?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Jadey, samaa toivon minäkin :)
jokos marrasmasu sait tuloksia labrasta?
Täällä aika nyt lemmenviikko tänään kp.10 ja yritys käyntiin. Ovistestit kotona ja nassu hymyili viimekierrossa kp .14 ja sitä edellisessä kp.15, joten talletukset käyntiin viimeistään huomenna :) . Tosin en enään keksi mitä voisin tehdä toisin, jotta tässä onnistuttaisiin... Oviksen aikaan talletuksia on aina ollu tasaseen ja sänkyynkin oon jäänny pötkimän ja pitämään kaverit sisällä, joten en ymmärrä miksi ei onnaa. Noh vielä yritetään :)
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja tulkaahan nyt kertomaan mitä testit näyttää!
 
No niin... Se olisi täällä kp1 ja yritys alkamassa taas... Hurjaa, pelottavaa, raastavaa... Kierto oli kyllä nyt liian lyhyt... Toivottavasti ei ole jatkossa, koska jää sitten liian lyhyeksi tuo oviksen jälkeinen aika.

Minut voi nyt laittaa listalle: vauvatoiveinen, 1.lapsi, 37 v., kp 1/23-30 .

Kovasti tärppionnea kaikille!
 
Hei kaikille,
minäkin ilmoittaudun mukaan jännittämään! :)
Ikää 35 v, ensimmäinen lapsi toiveissa ja ensimmäinen yrityskerta. Kp23/27-31. Lämpöjen mukaan ovis kp 16. Kaapit ovat jo täynnä raskaustestejä ja odottavat ensi viikkoa, vaikka olemme asennoituneetkin pidempään odotteluun, niin ainahan toivo elää.
Onnea kaikille yritykseen ja hermoja odotteluun!!
 
Onnea plussanneille ja heippa uudet kuumeilijat :)

hätähousuna sain sunnuntaina pinkin haamun, joka vähitellen vaaleni blankoksi.

Kovasti siis ollaan ensimmäistä yhteistä lasta yritetty ja odotettu. Uutena oireena on ilmennyt maito, siis puristaessa tulee kirkasta nestettä. Imetyksestä on aikaa 9 vuotta.

Yrittäjä J................36...........1/28......................20.............. .3
 
Uusille tervetuloa minunkin puolesta :)

Täällä menossa kp 12 ja ovulaatio tekee selvästi tuloaan oireiden perusteella. Testissä vielä nega, mutta viivat miltein yhtä vahvat, joten luulen huomenna olevan :) aamu? Talletukset aloitettiin ke.

Lääkäri soitti papakokeen tuloksista ja niissä ei ollut poikkeavaa. Sais tulla aika sinne ultraan kun olen siitä varma ettei plussaa ole tulossa ihan piakkoin....

Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 

Yhteistyössä