YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Minttumaari* kiitos :heart:
Olin juuri lukaisemassa ja alkamassa päivittää :) Kiitos :)
marrasmasu kyseli mitä eroa tässä muihin kiertoihin niin omenaviini etikka :) :)
Aamuisin yksi rkl veteen ja kitusiin..pahaa on mutta lasken tuloksen sen avulla saaduksi.
Itsellä kun on hiiva suht usein,karkkia,pullaa ja jäätelöä en voi syödä ollenkaan.
Etkikka tasaa elimistön ph arvoa,hampaan kiilteille iso rasite.
Jatkan etikan lipitystä vielä piiiitkän tovin.
Plussa tuulosia kaikille ja oivallista oviksen hyödynnystä =)
Käyn välillä moikkaamassa teitä,jos se on kaikille ok?
 
Viimeksi muokattu:
sohvi35
Moikka :)

Kuukautiset vihdoinkin minipillereiden jälkeen alkoivat 20.9. joten nyt odotellaan tälle viikolle ovista! Jee! Pillerit lopetin 31.7.
Mikäs tuon greippimehun vaikutus olikaan? En muista..
Onnea plussanneille <3
Ens lauantaina miehen kanssa vapaailta, ihan kiva kun voi rauhassa puuhastella ;)

sohvi35
 
tätimoonika:
Esikoinen saapui kutoskerralla, tosin se oli ensimmäinen kerta, kun ajoitukset oikeasti olivat kohdallaan, oli vähän satunnaista se touhuilu silloin muinoin :) (eli 4v sitten)

sohvi: eikös greipin tarkoitus ole ainakin parantaa limakalvoja, paksuntaa? Antaa otollisemman hedelmöittymisympäristön? Mutta kaiken ovat lääkärit tietenkin monin kerroin kieltäneet, kaikki mahdolliset vippaskonstit...

Syökö kukaan macaa? Mä nyt niitä vetelin tabletteina alkukierron ainaskin, ja mieskin välillä otti. Perulaisten hedelmöittymisriittejä... :)
 
Iltatähti koko kierron ajan noin rkl,netissä ohjeita miten saa siitä miellyttävämmän makuista..join itse et mittasin lasin pohjalle vettä päälle ja nenästä kiinni. :) oli meinaan 'tuoksu' :) toinen lasi vettä perään ja purkka suuhun.
Googlesta löytyi silloin paljon juttua ja ajattelin et sitäkin pitänee koittaa :) löysin sanoilla omenaviinietikka + raskaus
 
Moikka - päivittelin listaa nyt ja päivänkin mittaan. Toivottavasti nyt on laskutoimitukset oikein... Hiukan vielä jäin miettimään, että töräytinkö nyt vaan liian nopeaan päivityksen? ANTEEKSI jos talloin jonkin varpaille! Mulla on nyt vaan sellainen tunne, et mietin tätä vauva-asiaa koko ajan ja sen vuoksi voin ihan hyvin päivittää listaakin, kun sitä monta kertaa päivässä käyn kuitenkin kurkkaamassa. Mutta saa sitä muutkin päivittää ja voin kokonaan olla päivittämättä jos joku sitä hommaa on itselleen halunnut =) Tuosta listan ylläpitäjän hommastahan on yleensä plussattu aika nopeaan...

Mulla on tänään ollut aika sekavat fiilikset, kun aamupäivällä tein ovistestin. Olin jotenkin kuvitellut, ettei tuolla navanalla tapahdu vielä mitään - mutta ovistestissä olikin haamuviiva. Siis eihän se sitä tarkoita että ovis olisi nyt, mutta mielestäni antaa kuitenkin viitteitä siitä, että ihan sammuksiin ei hormonitoiminta nyt kuitenkaan ole.

Alunoperin olin ajatellut että ensin pitää saada kierto palautumaan jne - mutta vasta nyt tuli mieleen, että tärppihän voi tosiaan tulla ihan hetikin :confused: Ja olenko sitten siihen valmis? Kieltämättä pisti hiukan miettimään.
 
sohvi35
Huomenta :)

Minttumaari minusta kiva kun otit päivitykset, minä en ainaskaan sellaista kykene tekemään.

Ja tuosta "olenko sittenkään" valmis.. Itselläkin tullut samanmoisia ajatuksia. Minulla on kolme lasta ennestään, vanhin 18, keskimmäinen 16 ja nuorin 1. Ensin sovittiin että nämä on tässä. Sitten itsellä vauvakuume noski päätään. Sitten miehelläkin (pienten suostutteluiden jälkeen) ja nyt olenkin alkanut ajattelemaan että olisko sittenkin kiva näin miten jo on? Ja kun miehelle sanoin ajatuksia niin haluaa vielä sen yhden. Ja niin minäkin mutta olishan tää niiiiiin helppoa näin. Pitääkö kaiken olla helppoa? Hittolainen. Mutta onnellinen olen jos tärppi käy, toivottu hän silti on vaikka ajatukset heitteleekin :heart: ja haluan olla kotona, haluan viettää lasteni kanssa enemmän aikaa. Nyt olen töissä, aloitin kuukausi sitten. Ja niin tekee pahaa olla töissä kun poika on hoidossa. Minun jälkeen toiseksi parhaassa paikassa eli äitini luona kylläkin.

sohvi35 ja ajatukset hukassa
 
Kp1/29-32. Illalla eka tuhru ja tänään alko kunnolla.
Tänään iski eka kerran sellanen ajatus, että jos me ollaan liian myöhässä? Jos ikää on jo liikaa? Oon aatellu että eihän se vaadi muuta ku ehkäisy pois ja tärppää heti. Ehkei me saadakaan enää vauvaa?
 
Huomenta!

Kiitos Sohvi! Mä mietin eilen sitä et onko sit riittävästi aikaa kahdelle pienelle ja saako esikko riittävästi omaa aikaa ja huomiota jne. Googlettelin illalla ihmisten kokemuksia ja juteltiin miehenkin kanssa asiasta. Ja kyllä tää asia nyt tuntuu ihan loppuun mietityltä - uusi vauva saa tulla heti kun vaan on tullakseen, ovis aiotaan hyödyntää :heart: Meillä on siis ihan vakaa usko, että meillä (heti vauvavuosien jälkeen) homma toimisi parhaiten jos lapsilla olisi pieni ikäero - ja kun kahta vaan tavoitellaan, niin varmaan se toinen vauvavuosikin saadaan kunnialla läpi. Alunperin sovittiin, että voidaan sitten vaikka palkata kotiin aina välillä hiukan apua jos tuntuu että alkaa pää tai kotitalous hajoamaan kesken kaiken.

Eli tänään jatkuu tikuttelut ja huomenna pitäisi tulla uusi satsi tikkuja postissa.

Tätimoonikalle tervetuloa listalle! Muakin kiinnostaa kenellä on aikaisempia lapsia ja minkä ikäisiä - paljonhan noissa esittelyissä olette niitä kertoneet, mutta ei tahdo pysyä muistissa kun kaikki tällähetkellä aktiivisesti kirjoittavat ovat uusia tuttavuuksia.

MaiMei, mulle tuo maca ei oo entuudestaan tuttu. Viimeksi otin greippimehun ja punaviinin käyttöön juurikin siinä plussakierrossa, sitä ennen en oikein edes tiennyt mitään kikkoja tai tuntenut edes kiertoani kovin tarkkaan. Eli greippimehua join oikein runsaasti ovikseen sakka joka aamu ja oviksen jälkeen lasillisen punaviiniä joka ilta - aina siihen saakka kun alkoi olla kummallisia oloja tuolla alakerrassa. Eli varmaan 5-7 päivää.

Taidattekin aika moni olla just nyt ovisajoilla, eli oikein suloisia oviksen hyödyntämisiä!
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei Whisky :hug: Tosi kurja juttu tuo tädin tulo.

Mutta eiköhän teillä ja meillä muillakin vielä toivoa ole? Tällä palstalla ja tuolla 40+ palstallakin plussia tulee ihan jatkuvasti. Eli nyt vaan häntä pystyyn ja kootaan voimia uuteen kiertoon :)
 
Tsemiä Whisky! Kyllä se vielä onnistuu, aivan varmasti.

Kiva Minttumaarit kun otit päivitysvastuun :)

Vähän omaa napaa. Itsellä on 10v ja 12v lapset edellisestä avioliitosta ja miehellä yksi 8v. Tulin raskaaksi molemmilla kerroilla ekasta yrityksestä.

Olen toivonut/kinunut/itkenyt/raivonnut/mököttänyt vauvaa jo monta vuotta, jonka aikana katkeroiduin pahasti. Lakkasin toivomasta ja totuttelin asiaan. Koskaan se ei unohtunut ja varsinkin aina pms oireiden aikaan ja katkeruus nosti päätään.

Noo jossain vaiheessa mies alkoi puhua että yhteinen lapsi olisi tervetullut. Tämä oli minulle shokki koska olin jo tyytynyt kohtaloon ja ikääkin oli tullut monta vuotta lisää. Tietenkin olin heti valmis yrittämään. Nyt siitä on jo 1v 10kk kun aloimme yrittämään ja tuntuu että aika loppuu kesken.
 
Nega testattu ja menkkoja odotellessa. Jännä juttu kun nyy ei särje vatsaa yhtään eikä ole lainkaan olo et menkat alkaa toisin kun ovulaation jälkeen oli menkkakipuja monta päivää :headwall:
Testasitkohan sä liian aikaisin? Tuohan kuulostaa nimittäin aika lupaavaltakin =) Ainakin mulla oli plussakierrossa just tollaset oireet. Ovistesti näytti plussan ennen raskaustestiä - ootko sitä koittanut?

Eli älä nyt ainakaan vielä toivoa menetä!
 
Keskiviikko 1.10.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Yrittäjä J....................36..............14/28......................22...............3
Marrasmasu..............34.............28/24-26..................15...............4
Sohvi35.......................35..............11/??.......................1..................?
Vauvatoiveinen..........37.............17/27-29........................................1
80emilia..................35.............26/26-32..................9...............4
Whisky....................35.............2/29-32.......................4...............4
Kaisa888.................38...............33/31............................2..............1
Iltatähti...................37................7/28.........................2................3
Maimei...................38..............17/27............................4..............2
Tätimoonika............35..............14/??.............................2..............4
Minttumaari*.........38.................??/??..........................1..............2


DPO & PP

Vauvatoiveinen dpo +1



:wave:TAUSTALLA:wave:

Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76
Voila
Uniikki75
Xienna
Tolleri77
lilliputti78
Risse79
Ruutana




:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis, Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......Tombatar,Pippurihäntä
kesäkuu.......Väpä,Myymi,Villitusina
heinäkuu......Vaavi-haavi,Raidallinen kissa,Tolleri77, höpönenä
elokuu.........Pupuliinu,Jadey,Sisko36
syyskuu.......Oodikas,Dark76
lokakuu........
marraskuu....
joulukuu.......


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Tinttu76..............15.6.2014 poika
Minttumaari*........4.6.2014 poika
Ollakkovai...?........6.5.2014 poika
Kanervankukkanen..5.5.2014 tyttö
Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
pp on "piinapäivä", eli päivät alkion siirron jälkeen



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla
 
Viimeksi muokattu:
Siivoilin hiukan tuota listaa. Ensin meinasin laittaa uuden otsikon "kadonneet", mutta sitten mietin, että listasta tulee vaan turhan pitkä sillä tavalla. Mun mielestä minnamamma77 ei ole kirjoittanut suunnilleen puoleen vuoteen mitään, joten poistin hänet nyt listalta kokonaan. Höpönenä taas näyttää kirjoittavan maaliskuu 2015 odottajissa, joten siirsin hänet plussanneisiin.

Tuolla "taustalla" näyttäisi myös olevan sellaisia, jotka on alunperin siirretty sinne kun heistä ei ole kuulunut pitkiin aikoihin ja ei ole kuulunut senkään jälkeen - eli mieluusti sitäkin listaa hiukan lyhentäisin.

Että tällaista - vauva leikkii leikkimatolla ja tässä vieressä ehtii hyvin hiukan tehdä palstahakuja ja päivitystä =) Näin ne mammalomapäivät menee.

Oikeasti mun pitäisi tehdä yksi opiskeluhomma loppuun ONT ammattikorkeaan, mutta siihen sitten on vaikea repiä motivaatiota :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
sohvi35
Sohvi35 ikä on jo 37, valitettavasti :LOL: eli sen voisi korjata.

Ihanaa, ovistuntemuksia alkaa olemaan! Ovistestejä en koskaan ole tehnyt, meillä on seksiä jokatapauksessa lähes päivittäin niin plussa tulee jos on tullakseen. Tänään taas sellainen päivä jolloin tärppi olisi todella toivottu. Haluan sen neljännen ja toisen erän :) Ekassa erässä sisarusten ikäero 1v6kk ja tässä toisessa erässä tulisi sitten 1v9kk jos nyt tärppi kävis. Ihan hyvä ikäero olisi.

sohvi35
 
Whisky, tsemppiä, ei varmaan vielä ikä tule sulla vastaan. Mulla ikää pian 38 v ja lääkäri oli sitä mieltä, että ei pitäs olla vielä hätää lainkaan. Tosin itsellä oli ihan samat tuntemukset, että eka kerrastahan se taas lähtee, kuten kaks edellistäkin, vaan eipä nyt lähtenyt. Mieskin on kyllä vaihtunut... Nyt siis toka kierros menossa ja taas yhtä varmana, että tästä se lähtee... äsken tuossa greipinkin nautiskelin, jospa se mehu nyt tekisi ihmeitä...aion jatkaa greippimehun/greipin nauttimisen tuonne ovikseen asti :) Ens viikolla tehdäänkin vauvaa Turkin lämmössä sitten :)
 
sohvi35
Kiitos Yrittäjä J :D nuorempi mies pitää vähän varttuneemmankin emännän virkeenä ;)

Vaikka kuinka itselleni lupasin etten ala panikoimaan kuten viimeksi, niin miksi sitä siltikin alkaa?? Viimeksi kun lopetin pillerit 1.11.11 tein positiivisen raskaustestin tammikuun 2012 alussa. Nyt kesti tosi pitkään että menkat alkoi pillereiden lopetuksesta. Oli muuten pitkä 1,5kk odottaa kuukautisia. Ja nyt kun ovis alkaa olemaan käsillä, huomaan että alan hermoilemaan. Ja sehän ei ole hyvä juttu. Vaikka kuinka itselleni vannotin että nyt tosiaan jos vauva tulee niin on tullakseen..
 
Elekää Einoa vielä poistako :D

Kirjottelin ahkerasti keväällä (jos joku muistaa) kunnes pienoinen masennus jyräsi. Nyt ollaan palattu työelämään ja yritystä jatketaan. Toki tässä välissä mitään ehkäsyä ei oo käytetty mutta taka - alalla asia muhinu.

Täällähän olikin hirmu moni "tuttu" plussannu! Onnea kahmalokaupalla kaikki jotka sattumoisin tämän näkee <3 ja Siskolle erityis <3

Omanapa: kierto nyt 38/28, negoja tehty. Tk:ssa lääkäri laitto keliakia- ja laktoosikokeisiin 2 viikon päähän :eek: Eli yksityiselle mars, ultrat ja tutkimukset tehty, ehkä tänään/huomenna hcg - tulokset (ne negat) ja terot hakemaan että saadaan vuoto käyntiin. Todella tuskasta tällä hetkellä! Kohdun limakalvo maanantaina 15 mm että paljo lie kerenny/kerkeää vielä kasvaa.. istutaan sitte pöntöllä muutama päivä jahka terot vaikuttaa.. ou jea! Joka paikkaan koskee, vatsaan ja selkään ja toisaalta ei oo yhtään sellanen olo että pitäs menkkojen alkaa. Ei kyllä siihe toiseenkaan vaihtoehtoon mikään viittaa. Enemmänki pelottaa että joku yrittää sinnitellä väärässä paikassa :/

Mutta ensin teroilla vuoto ja sitte yritetään taas! Yritän käydä usiammin kirjottelemassa vastasuudessa! Viimeistään ku alotetaan se tupperiin kuseksiminen ja tikkujen tiirailu taas kunnolla :p

RessiEino is back!
 
Iltatähti, ihanaa, pääset etelän lämpöön :)

Todellakin, sohvi, no tuolla tahdilla ei tosiaan oviksia tarvi tikutella ;) Good for you! Luulis, että tärppiä pian tulisi! Mullakin on kyllä 4v nuorempi mies, mutta laiskempi se on kuin minä hehe ;)

Ja moikka Eino!! Welcome back!

Kiitos päivityksestä, Minttumaari!

Täällä ei erikoista. Dpo 4-5 pitäis olla meneillään. Eilen mahaa pisteli ihan mahdottomasti koko illan, tuntui ihan ovikselta, ja kun ma-illasta tuli aika iso limakin, niin vähän sitten pelkäilin, että entä, jos ovulaatio olikin vasta eilen. Mutta se tuntuu kuitenkin mahdottomalta, kun vahvin testiviiva oli pe-aamuna ja lämmöt nousi selkeästi su-ma. Mutta semmoinen limahomma jonkun verran jatkui (kerran päivässä la-ma), väliajat kylläkin rutikuivaa. Hämärää meininkiä... Ovistestit näyttivät perjantain jälkeen kuitenkin ihan haaleaa tuskin mitään. No, eipä auta kun ootella, ja vähäsen viiniä siemailla ;) Petipuuhia ei eilen kuiteskaan jaksettu enää... ;) Eli su-illan vika kerta sai sitten riittää.
 

Yhteistyössä