YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Aamuvirtsasta haamu. Samanvahvuinen kuin eilen. Koko ajan tuntuu et jotain lurahtaa housuun. Mullahan on molemmissa onnistuneissa raskauksissa ollu ns. Valemenkat. Jotenkin sitä vaan odottaa et vuotoja tulee.
 
Moikka vaan kaikille! Kirjoittelin täällä keväällä 2013 ja kesällä tulin raskaaksi ja tyttö on nyt 7kk. Uusi vauva on saanut tulla kun on tullakseen koko ajan. Menkat alkoi elokuussa ja se kierto olikin huimat 58 päivää. Voitte uskoa, että muutama testi tuli testattua :D. Mutta mä luulen, että en edes ovuloi kun nyt vielä imetän. En ole nimittäin bongannut mitään ovikseen viittaavaa oiretta tässäkään kierrossa.

Mulla on yleensäkin synnytysten jälkeen kierrot muutamaksi kuukaudeksi mennyt normaalista 28 tuonne 35 suurin piirtein. Esikon ja toisen välille tuli vuosi ja 5kk ikäeroa. Poika nyt kuusi ja neiti siis 7kk. Nuorimmat on tärpänneet ekasta yrityksestä enkä tyttöjäkään montaa kiertoa yittänyt. Toiveet tietysti korkealla, että pian tärppäis, mutta voihan se olla että kroppa vanhentunut niin ettei tärppiä enää tule. Mulla on ollut myös maksa-arvojen ja rytmihäiriöiden kanssa ongelmia.

Anteeksi, kun kirjoitus poukkoilee. Pariin viikkoon tullut paljon nukuttua kun kaikki vuorollaan kipeänä :(. Mutta siis meinasin aktivoitus kuumeilemaan ihan oikeasti nyt :).

Minä tässä viikonlopun aikaan lueskelen pinoa taaksepäin, näen vähän ketä täällä kuumeilee :).

Tuossa listalle tiedot Suski28, 36, 26/?, yk 2, 5. lapsi
 
Olin äsken tupakalla, kun sit iski tajuntaan et "hitto...mun pitää lopettaa". Tiedän et raskaus on motivaattori, mut vaikeelta tuntuu. Onko täällä lopettaneita ja miten se onnistui? Mun paheena on kahvi ja tupakka ja ne kulkee aikalailla käsikädessä. Pitäisköhän tuo kahvikin sitten jättää.
 
An79 mä lopetin seitsemän vuotta sitten ennenkuin aloitin odottamaan poikaa. Vuoden ajan teki mieli useastikin ja tupakka oli mielessä joka päivä, mut raskaus antoi voimia lopettamiseen ja vauvan hoito antoi muuta ajateltavaa :). Sitten se helpotti jo muutenkin. Tietyissä tilanteissa teki tosin mieli, mut jostain sitä vaan löytyi voimia ettei polta. Tyttöjen odotuksen aikaan lopetin, mutta silloin lipsahti aina synnytyksen jälkeen. Nyt en vois kuvitellakaan polttavani enää eli kyllä se sitkeyttä vaatii mutta palkitsee ajan kanssa :). Tulin raskaaksi ihan pari viikkoa lopettamisen jälkeen ja kahvia en voinu juoda koko raskausaikana, joten siihen en osaa sanoa auttaako sen juomisen lopettaminen. Toivottavasti onnistut :). Mutta liikaa stressiä siitä ei kannata ottaa. Minäkin yritin lopettaa aiemmin moneen otteeseen, onnistui sitten kun aika oli siihen kypsä :)
 
Minäkin olen jo useampi vuosi sitten lopettanut vuosia jatkuneen tupakoinnin. Yritin sitä ennen lopettamista varmaan sataan kertaan, eikä kukaan enää suhtautunut vakavasti mun puheisiin. Mut oli noista monista lopetuskerroista hyötyä - samalla röökin määrä väheni oleellisesti aiemmasta ja kun lopulta viimeisen kerran meinasin repsahtaa tajusin samalla kun tupakan sytytin, että en voi polttaa sitä, ja että en enää koskaan tule polttamaan yhtä ainutta tupakkaa. Oli vaan joku palikka mennyt oikeaan asentoon tuolla yläkerrassa :saint:

Nyt kun saisin tuon saman efektin aikaiseksi laihdutuksen ja ruoan suhteen ...

Mua vieläkin kauhistuttaa se pieni herne ja lonkero, joka tuli kuukautisveren mukana. Toivottavasti tarvitse moista enää koskaan kokea. Ihan kauheeta jos raskaus menee tuolla tapaa kesken ja vielä joskus myöhemmillä viikoilla. Siis nythän mä tiesin, ettei siellä ketään hengissä ole, mutta olin jo ehtinyt uskoa, että olin vain kuvitellut ne oireet ja saanut virheellisiä viivoja testeihin.
 
Lauantaina 8.11.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Yrittäjä J....................36..............27/26-28..................23...............3
Marrasmasu..............35.............16/24-26..................17...............4
Vauvatoiveinen..........37.............26/27-29.......................................1
Iltatähti...................37................20/28.......................3................3
Maimei...................38..............3/26........................6..............2
Tätimoonika............35..............19/33.............................3..............4
Minttumaari*.........37.................5/??..........................2..............2
Dark76..................37...............6/28-32......................42............2
An79....................34 .................26/30-32 ....................2 .......... 3(6
Sohvi35.......................37........ ......??/??.....................2..............4
Zuza..................... 36................??/??........................................3
Tiuhti77.................37................12/25.......................20.............1
Suski28.................36................26/??........................2............5

DPO & PP

Vauvatoiveinen Dpo 10
Tätimoonika Dpo 3




:wave:TAUSTALLA:wave:

Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76
Voila
Uniikki75
Xienna
Tolleri77
lilliputti78
Risse79
Ruutana
80emilia
Whisky




:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis (kkm), Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......Tombatar,Pippurihäntä
kesäkuu.......Väpä,Myymi,Villitusina
heinäkuu......Vaavi-haavi,Raidallinen kissa,Tolleri77, höpönenä
elokuu.........Pupuliinu,Jadey,Sisko36
syyskuu.......Oodikas
lokakuu........Emppis,Minnamamma77,Kaktus-76,Kaisa888
marraskuu....
joulukuu.......


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Tinttu76..............15.6.2014 poika
Minttumaari*........4.6.2014 poika
Ollakkovai...?........6.5.2014 poika
Kanervankukkanen..5.5.2014 tyttö
Sohvi35..............12.09.2013 poika
Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
pp on "piinapäivä", eli päivät alkion siirron jälkeen



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla
 
Suskille tervetuloa :)
Poltin ihan hirveitä määriä ja kahvia meni kans pannullisia päivässä.
Toki lopetin melkein heti kun plussasin alkuvuonna,mutta sitä tuli kkm.Jälkeenpäin olen itseäni syyllistänyt,et oliko se siitä tupakoinnista ja kahvin juomisesta se kehitys loppunut.Turhahan sitä on enää murehtia (helppo sanoa,mut vaikee toteuttaa) Nyt oon ollu savuton noin yhdeksän kuukautta.
Lopetin kokonaan silloin sen lääkkeen avulla,mutta sitä ei vissiin saa raskaana syödä :| Pahimmat vierarit oli muutamia päiviä,välillä käväsee mielessä tupakka edelleen..
 
Onnea hurjasti An79 :heart:
Tupakoinnista vielä, että itse lopetin saman tien kun aloitimme tämän perheenlisäyshankkeen. Tuli polteltua yli 20v tauotta, mutta kun löytyi tämmöinen sopiva motivaattori, niin se jäi sit kerrasta! En tarvinnut lääkkeitä, laastareita, purkkaa tms. Vain toiveissa oleva pikkuinen riitti.. =)
En halunnut muuten pelotella ketään jakamalla sen inssi kokemuksen! Yleensähän se on kivuton, mutta minä olin poikkeus.. Lääkäri sanoikin, että olin normaalia haastavampi tapaus sen toimenpiteen kanssa. Totta on kyllä se mitä moni onkin jo kirjoitellut, että kyllä tässä asiassa paljon kestää, kun (toivottavasti) lopputulos tuhisee piakkoin sylissä!
 
Viimeksi muokattu:
Alko sit illalla vuotelee verta yhdynnynnän jälkeen :( pelottaa nyt pikkasen et tää tais nyt olla tässä. Toistaiseksi vuotoa ei paljon tule, mutta mun km alkoi samalla tavalla joskus. Kipuja ei onneks ole. Pitää myöhemmin testailla et onko viiva hiipumaan päin.
 
Viimeksi muokattu:
Voi kun An79:lla olisi ihan harmitonta tuo vuotelu. Tsemppiä!

Täällä taitaa olla dpo5. Vielähän tässä vaiheessa ei voi oireita olla, kun eikös kiinnittyminen tapahdu noin dpo6-7? Tosin en jaksa uskoa plussaan tässäkään kierrossa, kun pupuiltua tuli vaan ovisplussapäivänä. Ei sillä etteikö tuo yksikin kerta riittäisi, mutta kun sitä edelliset pupuilut oli viikko aikaisemmin. Jostain muistan lukeneeni, että simpat ovat huonolaatuisa jos noin harvoin on yhdyntöjä. Oli tarkoitus tiheämmin pupuilla, mutta jouduinkin sitten yötöihin, niin ei aikataulut täsmänneet :(

Taisin vielä tulla kipeäksikin, kun viime yönä palelsi kovasti, huono olokin oli ja on vähän edelleen, liekö syynä joku oikea flunssa vai sainko ruokamyrkytyksen isänpäivälounaasta. Tosin kellekään muulle ei ruokamyrkytysoireita tullut, joten voi olla ihan tavan flunssaakin. Sitä on täällä liikkeellä. Mutta ei ainakaan aikaisemmissa raskauksissa ole tällaista oiretta ollut ja vielä näin aikaseen, joten tuskin raskausoire on.

Taidan testailla joko keskiviikkona tai torstaina (dpo7-8). Riippuu miten hyvin pystyn pitämään näppini erossa testeistä :) Plussatuulia kaikille! :)
 
sohvi35
An79 itselläkin tuli edellisessä raskaudessa verta yhdynnän jälkeen juuri alussa. Se oli ihan harmitonta. Ajoi kyllä minut varhaisultraan kun olin niin hysteerikko muutenkin :)

Nyt on ovis ollut ja yhdyntöjä on ollut todella paljon ennen/aikana ja jälkeen. Jos tärppiä ei tästä kierrosta tule niin olen miettinyt sellaista(kin) vaihtoehtoa että meidän vauvat ja perheenlisäykset olisi tässä. Olen alkanut miettimään että haluanko sittenkään enää vauvaa. Jos sellainen meille edes suotaisiin. No jokatapauksessa nyt alkaa piinapäivät ja jos luoja soi meille tästä kierrosta plussan niin onnellisia ollaan siitä yli kaiken <3 jos ei niin sitten mietitään mitä tehdään.

Tsemppiä meille kaikille ihanaisille! :flower:
 
Toivottavasti Sohvilla tärppää! Samoja aatoksia itselläkin yrityksen jatkuessa, että oliskos helpompi antaa olla... Mutta meil on kuitenkin sisaruksen saaminen hirmu tärkeä juttu, tai sanotaanko, siitä on muodostunut nyt tärkeä juttu! Mitä isompi esikoinen on, sitä selvemmin ymmärtää, että on varmasti yksinäinen yksinään, aikuisenakin. Että eiköhän yritys jatku, mutta rennolla otteella. Toivon mukaan :)

Oliskos kuitenkin harmitonta, An, toivotaan todella!! Miehelle meillä kyl ihan hyvä vissiin, että yritys jatkuu, koska muuten sitten tuliskin seksitauko. Yhdyntätauko ainakin. Oon aika varma, etten uskaltais alkuraskaudessa, enkä myöskään sitten viikkojen 24 jälkeen. Sitten alkaisi jo keskosuus meidän taustalla pelottaa. Mut voihan sitä tietysti muutakin tehdä, kuin itse yhdyntää.

Parempaa oloa, tätimoonika! Mulla on flunssa päällä nyt viidettä päivää, vähän alkaa helpottaa. Toivon, ettei miehelle nyt tule, kun viikonloppuna pitää päästä tositoimiin :)
 
Maanantana 10.11.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Yrittäjä J....................36..............29/26-28..................23...............3
Marrasmasu..............35.............18/24-26..................17...............4
Vauvatoiveinen..........37.............28/27-29.......................................1
Iltatähti...................37................22/28.......................3................3
Maimei...................38..............5/26........................6..............2
Tätimoonika............35..............21/33.............................3..............4
Minttumaari*.........37.................7/??..........................2..............2
Dark76..................37...............8/28-32......................42............2
An79....................34 .................28/30-32 ....................2 .......... 3(6
Sohvi35.......................37........ ......??/??.....................2..............4
Zuza..................... 36................??/??........................................3
Tiuhti77.................37................14/25.......................20.............1
Suski28.................36................28/??........................2............5

DPO & PP

Vauvatoiveinen Dpo 12
Tätimoonika Dpo 5




:wave:TAUSTALLA:wave:

Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76
Voila
Uniikki75
Xienna
Tolleri77
lilliputti78
Risse79
Ruutana
80emilia
Whisky




:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis (kkm), Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......Tombatar,Pippurihäntä
kesäkuu.......Väpä,Myymi,Villitusina
heinäkuu......Vaavi-haavi,Raidallinen kissa,Tolleri77, höpönenä
elokuu.........Pupuliinu,Jadey,Sisko36
syyskuu.......Oodikas
lokakuu........Emppis,Minnamamma77,Kaktus-76,Kaisa888
marraskuu....
joulukuu.......


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Tinttu76..............15.6.2014 poika
Minttumaari*........4.6.2014 poika
Ollakkovai...?........6.5.2014 poika
Kanervankukkanen..5.5.2014 tyttö
Sohvi35..............12.09.2013 poika
Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
pp on "piinapäivä", eli päivät alkion siirron jälkeen



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla
 
Loppu onneks vuoto ja pissasin digiin hätäpäissäni. "Raskaana 1-2". Kai se oli vaan ihan harmitonta ja liitty tohon yhdyntään. Kai mut voi jo siirtää sitten plussanneisiin. Palaan sitten takaisin, jos huonosti käy. Tai no... käyn mä täällä sit kurkkimassa kuulumisiakin. Mä koitan nyt olla stressaamatta ja koitan uskoa siihen et kaikki on hyvin.
 
Dark76 kiitos :)

An79 paljon onnea! Toivotaan parasta :)

Sohvi35 pidetään peukkuja, että nyt tärppää :)

Tiuhti77 hurjan kuuloinen kokemus, toivottavasti tuottaa tulosta. No pain no gain ;)

Poika pääsi jo eskaan tänään, yks tytöistä oli vielä kotona ja esikoinen tuli koulusta sanoen että kurkkuun koskee :(. Että jatkuu sairastelut tällä tuvalla.

Pikaiseen lueskelin pinoa taakse päin, oli hyviä ja huonoja uutisia. Miltsu76 suuret onnittelut!! Me taidettiin kirjoitella keväällä -13 samaan aikaan :)

Vitsit kun alkais tämä kroppa toimimaan kunnolla ja ovuloisin, tulis vähän enemmän jännitystä tähän yritykseen :D


Suski
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Hyvä, An, ja tervemenoa! Sekä suuresti onnea matkaan! :)

Suskille tervetuloa, ja toivotaan, että sairastelut pian ohi sielläkin suunnalla.

Noin, taas uusia ovistestejä tilattu :) Tässä kuussa ei uusia raskautumiskikkoja, paitsi se vaaaaltavan rennosti ottaminen. Plus otan lusikallisen kylmäpuristettua rypsiöljyä aamuisin, on niin kuiva olo jotenkin. Ja juon enemmän vettä kuin muissa kuissa. Aina kun muistan :) Muutama päivä, niin talletellaan taas!
 
Maimei kiitos. Yli 40 astettahan tuolla likalla olikin sitten kuumetta :(. Onneksi on muuten virkeä ja saatiin ilman lääkkeitä alle 39 asteen kun vähän varustusta vähennettiin ja huoneeseen viileää ilmaa. Me ei olla pitkään aikaan sairastettu, otetaan ilmeisesti vahinkoa takaisin nyt.

Mä muuten olen nyt kahdesti tullut raskaaksi heti kun olen greippimehua juonut, siis ensimmäisestä yrityskierrosta. Pitää huomenna muistaa ostaa ja kokeilla seuraavassa kierrossa, josko sillä sais paikkoja vähän kosteammiks, jos se ovis sattuis tulemaan :) Oletko MaiMei jostais kuullut, että tuossa öljyssä olisi jotain taikaa? Mä olen valmis kokeilemaan mitä vaan edesauttaakseni vauvaprojektia ;)
 
Niinkö meinaat, Minttumaari? Harmi, mutta onnea matkaan, tuu sit kertomaan, jos tärppi käy!

Suski, vehnänalkioöljyssä kuulemma ainakin jotain taikaa, mut kuulemma tuokin voi olla hyväksi. Sit omenaviinietikkaa en oo vielä kokeillut. Enkä mitään disperiinejä uskaltanut. Greippiä oon juonut ja syönyt kohta puol vuotta, ainakin ollut vähemmän flunssia! Maca-tabletteja yhä jäljellä, lisäksi raskausmonivitamiinia, kalaöljykapseleita ja erikseen D-vitamiinia ja sinkkiä välillä. Melkoinen setti. Mut oon huomannut että olo on paljon pirteämpi! Ja toki mahd. terveellinen ruokavalio (eli viikonloppuna Raxissa, haha...). Alkoholia aion tässä kierrossa juoda vähemmän. En juo paljon muutenkaan, mut kuitenkin kolmisen annosta viikossa (eri päivinä). Voi kyl olla et tällä viikolla joutuu pari maljaa ottamaan, huomenna synttärit... Mikä ei YHTÄÄN riemastuta tässä lapsiprojektiasiassa!!
 
  • Tykkää
Reactions: suski28
Äh, no, meillä on nyt laskelmat ja harkinnat sen verran vaiheessa vielä, että en taida uskaltaa tätä ovista hyödyntää. Lisäksi oli asiasta hiukan ikävä keskustelukin tässä, että saapa nähdä kuin tulee käymään. Sen tiedän nyt ainakin, että saa tuo herra alkaa ruinaamaan ennen kun alan uudelleen kuumeilemaan. Oon ihan rikki tästä just nyt, pitää selvitellä omiakin ajatuksia. :'(
 
Onnea plussasta An!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä jänniä päiviä eläville.

Minttumaari: tervetuloa takaisin ja voimia!

Erilaiset lisät on tulleet mullekin tutuksi, mutta nyt taas mennään vähemmillä. Ihan foolia, raskausvitskuja ja lisädeetä syön. Aloitin primaspanit ja nyt mietin liekö ollut viisasta. Jospa onkin pilannut asioita... Onko kenelläkään kokemusta?

Täällä taitaa olla huomenna kp1. Testi on nega ja hiukan jo tulee verensekaista... Piikeille siis mennään. Jännittää jo. Onneksi taitaa sattua eka piikki viikonlopulle.
 

Yhteistyössä