YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Keskiviikko 29.1.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................35.............35/25-26...............6................4
Emppis................38.............3/25-29...............13................1
Uniikki75..............38.............27/xx........................................
Kaneli-78.............35.............31/32....................4...............2
Pirpali..................36.............72/29....................2...............4
Takkutukka-76......37.............10/30...................13...............3
väpä...................35..........................................................3
Blancita...............35.............24/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37...............44/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............15/?......................................4
Xienna.................37..............23/29......................1...........2/3
Wc Ankka.............37.............28/28.....................1................3
Syystuuli74..........39..............29/28-30................2,5v............2
Nipsu74...............39..............28/28-30..................................2
lilliputti78.............35................2/?........................................1
Emotar.................35..............21/28-32..................7..............6
Oodikas................35.............27/28......................5...............1
Muovikulho............36...............4/31...........................2..........2
Karhunvatukka.......39..............29/28......................1..............7
Tolleri77...............................................................................


DPO
Nipsu pp 9




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*





:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Tänään tuli ihan puhdas nega, kun testasin. Tuntuu jotenkin niiiiiin väärältä, kun lauantaina oli jo tosi hyvä viiva (20140126 090832 - Aijaa.com). Samalle kuulle siis kaksi kemiallista... Mahtavaa. Voisin kaivautua sänkyyn punkkupullon ja suklaalevyn kanssa märisemään, kun olen niin pettynyt. Miksei tämä nyt vain voisi onnistua?! Typerä, typerä kohtu, kun ei hoida hommiaan.
 
Zuza: Niin...Kun ei oikein tiiä kun ei ole koskaan tarvinnut näitä miettiä..Eli vaikka tämä nyt on eka vuoro pillerien jälkeen niin voi alkaa tikuttaa......vaikka ei harminta hajua kierrosta kun pillereiden aikaan ei tullut vuotoja...Joo pitänee tilata tukku pakkaus testejä;)))))))
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Kiitos Zuza päivityksestä :flower:

Oodikas, voi ei :hug:

ON: ei kuulu menkkoja ja testit negaa... tänään testasin sellaisella digitaalisella ja voi jee miten ylensikään mieltä nähdä se "Not Pregnant" teksti siinä. Oli paljon ikävämpi juttu kuin se, ettei toista viivaa tule :|
Nyt saisi täti tulla pian!

Tsemppiä ja plussatuulia!
 
Oodikas.."rutistus"

ON: Ihmeellinen tylppä jomotus oikealla puolen nivusia, ja kylmän väreet menee vähän väliä. Nenä on tukossa alituiseen, mutta uskon sen johtuvan ihan flunssasta, mitä täällä päin on liikenteessä. En usko pätkääkään, että olisin raskaana. Olen joh jotenkin tuudittatunut ajatukseen, että en voi luomusti tulla raskaaksi. Kaipa tuo ikä tekee tepposensa, kun ensivuonna pärähtää mittariin maakinen 40v.

Tätiä odotellessa kylään...

Plussa tuulia jokaiselle ja isoja sitkeitä limoja ;)
 
Wc ankka vois varmaan laskea siitä 4 tai 5 päivästä kun alkoi kunnolla. Yleensähän ensimmäinen vuotopäivä on eka, ei pikku tuhrupäivä ;) Mutta tiedä nyt sitten mitä sun kohdussas on ollut meneillään ;) Itse laskisin vasta noista.
Siinäpä se onkin, kun yleensä kyllä tietää mistä laskee mutta nyt oli jotain NIIN kummallista ettei tämmösestä oo kokemusta :O Pitääkö mun nyt sitten piinailla vielä mooonta päivää lisää?!

Oodikas :hug: Oottelehan pari päivää, jospa ne menkat ei tuliskaan. Viallinen testi kenties?!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Apua! Jos Wc ankan pitäisi laskea noin, niin mitenhän mun... tädin viime vierailu oli sen verran omituinen - neljä päivää ei juuri mitään, yksi päivä täyttä tulvaa ja seis : / Silti pidän kp1:nä sitä ekaa merkkiä ja ovisoireetkin täsmäsi aikatauluun. Silti nyt pieni epäilyksensiemen iti, kun ennen ei ole tarvinnut arpoa, kuparikierukan aikaan kun täti ei juuri kainostellut tullessaan :kieh:

Ja vielä lisää minäminäminää: Rinnat ei oo kipeät mutta jotenkin hyvin olemassaolevan oloiset ja miehen mielestä ehdottomasti kasvaneet. Uhkaili jo kaivaa kesällä otettuja kuvia todisteeksi, mutta kampitin sanomalla, että oon vaan lihonut muutaman kilon - vaikka ilman vaakaa vaikea onkin todistaa, etenkin kun vaatteet ei kiristä... Eilen oli muutaman tunnin ihan kuin menkkamaisia kipuja (dpo7) ja ihmettelin jo hetken, että onko mun kiertoni tosiaan mennyt sekaisin - vaan ei siitä mitään seurannut. Muutamana iltana on myös ollut vähän huono olo, mutta voihan tuo johtua liiasta töiden parissa valvomisestakin.

Oireiden etsintää & niiden napakkaa poisselittelyä & silti pettyy jos täti ensi viikolla saapuu. On tää... :attn:

Teidän kaikkien jännimpiä päiviä elelevien PLUSSIA ootellen :heart:
 
Wc Ankka tuo onkin helpompaa niin, että jos aina on vaikka eka pv tuhrua ja seuraavana hanat aukeaa. Jos taas on ihan erilainen, mistä sitä tietää ;)
Bongasitko ovista? Sekin vois hiukan selvitää asiaa.
Naisen kroppa kun tuppaa olemaan niin kiero, ettei sitä ymmärrä edes nainen itse !!

ON alkaa olemaan ikävä tätiä ;( Tutkin jo kaapit tänään et oisko tikkuja jäljellä, olisin ovista alkanut tikuttamaan jossain vaiheessa, mut EEEEI. Tyhjät kaapit ja tyhjinä saa pysyäkin ;)
 
Pientä toivonkipinää taas nousi, kun menkat kaksi päivää myöhässä. Mutta niin kuin aina, nyt ne taisivat alkaa kuitenkin, jälleen kerran. Maailmassa ei ole mitään niin varmaa, kun minun menkat joka kuukausi :)

Hiljaista hyväksyntää olen alkanut työstämään. Meille ei taida lapsia tulla. Tosin ihan täysin en ole asiaa vielä pystynyt hyväksymään, mutta sitä kohti mennään. Onhan elämässä muutakin, onhan?
 
Halipatsuippa, pitkästä aikaa :wave:

Huh, olipahan aikamoinen urakka lukea tämä ketju läpi (meni aikaa puolitoistatuntia). Enkä tiiä, oliko se ihan fiksuakaan, sillä ajan olisi voinut käyttää myös töiden tekemiseen ja toisekseen näin koevalvonnassa oli turhan riskaabelia lukea teidän hauskoja juttuja, kun meinasi moneen kertaan ihan ääneen naurattaa :D! Varsinkin Einolla on sellaista tekstiä, että sain tosissaan pidätellä tunnereaktioita :D. On tää kyllä mainio ketju :). Kiitos kaikille!

Voi Oodikas-parkaa :hug:. Mun mielestä voisit aivan hyvällä syyllä kaivautua petiin pullon ja suklaan kanssa.

Xiennalla taitaa olla jännät paikat. Eihän sitä tiedä, millaisia uutisia sieltä on tulossa :)...

Siskolleon pakko sanoa samaa kuin muutkin ovat sanoneet: Välillä on tehtävä ratkaisuja. Kyllä sinä sisimmässäsi tiedät, että teit oikein. Tsemppiä! Ja ihailen. Ihailen todella rohkeaa liikettäsi! Ja tsemppiä myös gradun kanssa! Itse annoin omani roikkua 2 vuotta ja nykäisin sen sitten lopulta kasaan kahdessa viikossa... Ei tullut ihan priimaa, mutta tulipahan valmistuminen ;). Eikä mulla sen kanssa mitään kunnianhimoisia suunnitelmia ollutkaan. Kunhan sain tehtyä.

Wc-Ankka, ihania uutisia :) :heart:! Toivottavasti tulee muitakin samaan junaan!

Omalta kohdalta tartteisin nyt jotain johdatusta... Minä oon sekaisin kuin seinäkello ja ois ihanaa saada lomaa itsestään :ashamed:. Musta tuntuu, että mä en enää rakasta mun miestä. Todella toivon, että kyseessä on ohi menevä tunne, mutta entä jos ei olekaan?!? Onko tämä riittävä syy erota, kun kuitenkin menee hyvin? Ja on niitä lapsiakin... en tiiä. Toivon vain, että tunne palaisi! Toistaiseksi siis siirryn taustalle ja luulen, että vauva-asia on ajankohtainen aikaisintaan syksyllä, kun työprojekti näyttää hyvältä ja tunteet miestä kohtaan ovat toivottavasti palautuneet...

Kirpsakkaa päivänjatkoa!

sekoileva väpä
 
Aamun saldo on kaikkea muuta paitsi ihanaa. Apteekin omassa nega ja ekat punaset paperissa bongattu. Kp1, siis.
Eli ne haamut oli kaikki sitten jotain muuta. Nyt on helppo uskoa mitä noista rfsu:n testeistä sanotaan, niillä ne kaikki tuli ja oli muka edellistä vahvempia : /

Lähen tästä iltapäiväksi kouluun. Oppari, pari tehtävää, 2 näyttöä ja niiden suunnitelmat eessä ennen huhtikuun alkupuolta joten pysyy tässä ainakin kiireisenä...ei se vaan tähänkään asti auttanut. Ja on pakko myöntää että toiveet oli korkealla, niin ällöttävän itseriittoiselta kuin kuulostaakin niin meidän aiemmat raskaudet on kerrasta saaneet alkunsa, kai sitä odotti että se kävis nytkin yhtä helposti :ashamed: Näin se kohtalo näpäyttää ja ihan oikein niin.
 
Wc Ankka: Älä vaivu synkkyyteen:(( Eiku vaan uutta kiertoa kohti....;)))))))

Itsellänikin tuli täti kylään kp 3 menossa ja tänään ajatuksena hakee paketti ovistestejä jotta jos sais JO tästä oviksen kiinni tai jotain...Pääsee jännitteleen;))))))
 
blancita: kyllä lapsen yksintekevä joutuu psykologin juttusille. Ja hyvä niin. Ei siinä testejä kait ole mutta juttelua miksi halua äidiksi, tukiverkostosta, isän mallista jne. Puhutaan. Olen samaa mieltä että miehellä on täysi oikeus kieltäytyä. Olen hänelle kovin iloinen noista 6kk kun sain yrittää lasta hänen kanssaan.

Väpä. :hug: toivottavasti tunteesi palaavat miestä kohtaan ennalleen ja asiat kääntyvät parhain päin kaikin puolin.

Oodikas. Voi ei....olin niiiin onnellinen jo puolestasi.:hug:

Wcankka ja syystuuli. Tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon teille. :heart: ja myös muille pudonneille ihan yhtä paljon.

Einoja ja väpä, zuza yms. Kiitokset kannustuksesta ja isot halaukset teille. Olen rohkea kyllä ja sisimmässäni päätös vaikuttaa oikealta. Ja kyllä rakastan miestäni yhä eikä pieneen mieleen tulisikaan katsella ketään muuta. Ei kiinnosta pätkääkään. Ajatusta olen kypsytellyt ja se tuntuu harvinaisen oikealta. Olen tunnetasolla elänyt vaihtoehtoja läpi monasti ja vain tämä saa minut hymyilemään ja toteamaan ääneen ihanaa! Graduakin olen jaksanut miettiä ja työstää.

Täti tuli kylään maanantaina ja nyt siis kp4. Rankkaa on ollut ja menkkojen aikaan itkien suoraa huutoa. Aika kaoottisiakin tunteita oli tuolloin kaikesta. Mutta elämä on voittanut taas ja arjesta löytyy ilon aiheita. Miehen luo huomenna jälleen, tavaroiden tuomista yms. Puuhaa siellä vielä.

Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille. Plussatiliä voisi jo alkaa kertymään urakalla ja tervetuloa tollerille! :heart: :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Tätiä ei kuulu, ei näy. Tein tänään vielä testin, mutta negahan se oli. Jos tämä kerran oli tässä niin täti voisi tulla mahd. pian, että päästään uudelle yrityskierrolle. Ärsyttää odottaa, kun tuntuu, että aikaa taas haaskaantuu. Sori omanapaiset marmatukset... :ashamed:
 
Oodikas mitä, jos kävisit lääkäriltä kysäisemässä asiasta? Joku ihan yleislääkärikin voin määrät Terolutit tms. jotka pitäis sen kohdun limakalvon sellasena et pysyis kyydissä. Tosi inhottavaa tollanen, tosin onhan se se hyvä tieto, että munasolu hedelmöittyy!! Jaksamista ja toiveet uuteen kiertoon taas!

Uniikki mun piti jo aiemmin kertoa, että mun raskaus alkoi niin, et tuli hurjat alavatsakivut viikkoa ennen kun kuukautiset piti alkaa. Menin jopa ensiapuun ja sain pikadg:n virtsatientulehdus. Lekuri kysyi oonko raskaana ja vastasin etten todellakaan. Ei mitään muita oireita ollut.. Muistelin vaan, että sullakin oli jotain kipuja, et oliskohan sittenkin tärpännyt. Mä kyllä myös mietin paljon ikäjuttua, kun en muuten osaa selittää miksi ei tärppää!

WcAnkka voihan persaus!! Mäkin olin varma, että sulla tärppäs.

ON: Mä olin ihan depiksessä tänään, siis vitutti niin paljon kun ei voi raskaaksi ihminen tulla vaikka kaiken järjen mukaan pitäis olla vaan niksnaks. Tulin sitten tänne avautumaan ja luin monilta samanlaisia tuntemuksia ja kas kummaa, olo helpottui. En ole maailmassa yksin!Mulla on kans vähän semmonen helposti raskautuvan identiteetti ja nyt tää 4.yk otti kyllä tosi koville. Lisäksi sain tänään tietää, että töissä tapahtuu iso muutos ja mä olisin niiiiiiin halunnut sanoa siellä, ettei koske minua. Nyt silti joudun niihin paskapalavareihin suunnittelemaan muutoksia jne. En nyt ees tiiä mitään kantaani asioihin, kun oletin etten siellä ole. Meiän raskausyritykseen olin oikeesti varannut max 4kk, mä tosissani kuvittelin että siihen mennessä onnistutaan. Mutta joo, ehkä tää taas tästä. Niinkun wc ankka sano, niin kohtalo näpäyttää ja hyvä niin.
Anteeks ja kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
Syystuuli Elämässä on tosiaan muutakin, mutta elä heitä vielä kirvestä kaivoon! Kaikki on mahdollista, kunhan toivoa löytyy. :hug:

Xienna Oijoi, hyvä me ollaan tulkitsemaan ja selittämään, mutta ehkä kuitenkin.. :whistle:

Uniikille peukut pystyssä, kaikki mahdolliset positiivisuustuulahukset sinne!

Wc-Ankka voi paskapippeli (4v muotisana) Olin kans ihan varma tärpistä kun näitä oon lueskellu.. Hetken saa olla mieli maassa, sitte leuka pystyyn ja uutta kiertoa kohti! Mä taisin saaha kaikki täällä ressaamaan ja sitä myöten testaamaaan liian aikasi ja pettymään.. :ashamed:

väpä Toivon tosiaan että tunteet tulis takasi.. Eihän se paljoa toisaalta tarvi kun huomaa että kyllä se elämäni mies on jo tässä vieressä. Isoja asioita sulla käsiteltävänä, koitahan jaksella! :hug:

Lilliputti Onnea oviksen metsästykseen! Varoitan, niihin tuppereihin ja tikkuihin jää koukkuun :D

Mitäs Nipsulle kuuluu?! Ihan mahan pohjasta ottaa kun ajattelee sun tunnetilaa ja odottamista, kovasti peukkuja että olisi kaikki mennyt niinku pitiki!

Oodikkaalle kauheesti positiivisuutta mieleen, ja nimenomaa jotain hyvääkin löytyy vaikka se ei siltä just nyt siltä näytä. Hedelmöittyminen näyttäisi kuitenki olevan mahdollista :flower:

Karhunvatukka se sama paskapippeli taas! Jospa täti tulis, tai se toinen vaihtoehto ois tieten parempi :) Inhottavaa se on ku ei kuulu kummastakaan mitään, höh.

Ressi-Eino: (kyllä, se alan taas kohta olemaan..)
Kp17 ja lh-huippu tais jäädä tikkujen väliin tai sitä ei tullu ollenkaan. Sain kahteen tikkuun niin viittä vaille plussan kun vaan voi, seuraava oliki jo haaleista haalein. Oletetusti ovis olisi ollu kp 15. Ootellaan pari viikkoa, sittehän jotain viimestään selviää. Mitäpä muutakaan meikäläiselle vois odottaa, on niin mun tyylistä! On se hyödynnetty kyllä jos vaan on ollukaan, siitä ei jää kiinni.
Kuulusa urheilijamotto: Kaikkemme annetaan ja katotaan sitte mihin se riittää.

Että RessiEinolla ei just nyt oo mitään ressattavaa ja se ressaa! :D Ootelkaapa vaan viikko ni alkaa tulla oireita ja testejä, huoh.

Kirpakkaa pakkaspäivää, nämä nautiskelee "touhutipan" kanssa viikon ainoasta vapaapäivästä, lupasin rakentaa pikkulegoista Turtles-linnan, lapsiraasu joutuu pettymään ku eihän se äiti osaa.. :ashamed:
 
Blancita: Et todellakaan ole yksin!! Mä oon tässä lueskellu ja perehtyny oikeen huolella tähän hommaan, mahdollisuudet ei tosiaan ole niksnaks :ashamed: Itehän oikeesti ensimmäistä kertaa edes yritän, nämä kolme on tulleet yllätyksenä ja sen kummemmin suunnittelematta. Nyt kun sitä oikein haluaa, niin tajuaa mikä mahdollisuus siihen on, kuinka onnellinen saa olla kun raskaaksi tulee.

Elä nyt töitä ala ressaan, se on kuitenki "vaan" työtä! Paskapippelipalavereihin jaksamista! Kyllä sä vaikutat kans sellaselta sissiltä että oksat pois :flower:
 
Tervetuloa Trolleri

Halaukset uuteen kiertoon joutuneille/ negan testanneille :hug:

Omaa napaa:
Nyt menossa pp11 ja kp 30/29-30.. Eilen oli tooodella kovat menkkamaiset juilinnat alamahalla ja alaselässä, myös kohdunsuulle (tai ainakin luulen niin) tuikki kipeästi. Vasen munasarja kipuili kans (sieltä puolelta irtosi munasolu). Olin 100 varma, että menkat alkaa, mutta ei ainakaan vielä. No, käytössä lutinus (keltarauhashormoni), joten se voi pitää vuodon pois. Muita oireita ei oikeastaan ole, tissit ei ole yhtään kipeät. Päätä särkee, niinkuin yleensäkin ennen menkkoja. Huomenna ajattelin testata negan pois, niin ei tartte töissä murehtia maanantaina (virallinen testipäivä).

Mukavaa viikonloppua!

Nipsu pp11 :heart:
 
Perjantai 31.1.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................35.............37/25-26...............6................4
Emppis................38.............5/25-29...............13................1
Uniikki75..............38.............29/xx........................................
Kaneli-78.............35.............33/32....................4...............2
Takkutukka-76......37.............12/30...................13...............3
Blancita...............35.............26/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37...............46/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............17/?......................................4
Xienna.................37..............25/29......................1...........2/3
Wc Ankka.............37..............2/28.....................2................3
Syystuuli74..........39...............2/28-30................2,5v............3
Nipsu74...............39...............30/28-30.................................2
lilliputti78.............35................4/?........................................1
Emotar.................35..............23/28-32..................7..............6
Oodikas................35.............29/28......................5...............1
Muovikulho............36...............6/31...........................2..........2
Karhunvatukka.......39..............31/28......................1..............7
Tolleri77...............................................................................


DPO
Nipsu pp 11




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





:wave:TAUSTALLA:wave:
Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
Pirpali
Väpä



:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Siinäpä uutta listaa. Väpä siirretty taustailemaan, samoin Pirpali joka huiteli jossain lähellä kp 70 jo. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla.
Nyt saattaa olla, ettei kaikkien uudet kp:t ole päivittyneet kun etn saanut selvää tuliko se täti vaiko ei ;)

Sisko
susta tulee mahti-äiti vielä :heart:

Lilliputti hihii, mä niin nään sut leikkimässä tikuilla pian !!!

Wc-ankka ja Oodikas iiiiiso hali !!

Einoja ressitön ressi-eino ressaa ressittömyyttä ;)

Nipsu
sulla on nyt jänskät paikat, paljon tarrasukkia vielä loppurutistukseen:heart:

Kaneli
minkäslainen tilanne siellä?? Katselin listaa, että olis testipäivää tai tätiä luvassa????
Syystuuli iiso hali sinne myös !!

Heitin päästäni nyt noi nimimerkit, toiv. meni oikein. Alatte pysymään jo päänupissa ;)
Me ei taidettu siis saada tammikuulle yhtään plussaa ;( No, ens kuulle sit puhalletaan kunnon plussausaalto !!

ON mun täti on varmaan Kiinassa lomalla !!!
 
Eino: Juu vaikka mä vannoin etten mitään testejä osta...JUU....Tässä se nähtiin....Pitäähän jännitystä elämässä olla

ZuZa: : Juuu leikitään leikitään..tilasin kolmesta eri paikkaa testejä kun en tienny mitkä parhaita.....mammaks, kotitesti vai raskauskeiju. kaikista boista tilasin..Aika outo juttu jonkun noista testeissä. Oli 7kpl paketti 5.90 ja 14 kappaleen paketti jotain 14e, mutta kun ostaa kaksi 7 kappaleen pakettia niin saa 14 kappaletta 11.90....Mikäköhän logiikka siinä???

Tänään loppu täti ja nyt ootellaan sitten alkuviikkoon.! " kailevee tupperin kippoja" esille;)))
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Mikä on PP? Kysyy tyhmä;))))

Neuvoja...Eli kun mä en tiiä nyt omaa kiertoani vielä niin kantsii varmaan alkaa testaileen ajoissa...Kun eikös ovis tule noi 14 vrk ennen seuraavaa vuotoa......kp 10-11 aikoihin varmaan kantsii alkaa vai kuinka????VINKKEJÄ!
 

Yhteistyössä