YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Kiitti Tombatar :flower: Mä oon ihan aina laskenut ekasta merkistä, mutta yk 4:n alku ja netistä luetut ohjeet sai epäröimään :confused:

Mulle on tänään tullut hirveä määrä kipeitä näppylöitä päähän... Aamulla niitä oli otsassa ja päivän mittaan oon löytänyt kipeitä paukamia pitkin hiusrajaa, niskaa ja päänahkaa - ällöä!

Cittari jäi käymättä, joten testaamattomuus jatkuu ainakin huomisiltaan. Tiedä vaikka oikeasti malttaisin oottaa tädin ilmestymistä ilman turhia välipettymyksiä.

Plussaista aamua testailijoille!
 
Xienna, rautaiset hermot sulla :D

Ihmettelen tässä kuinka erilaisia nää kierrot on. Edellisessä kierrossa oli oviksesta menkkoihin asti päivittäin vaikka minkälaista juilimista ja menkkamaisia tuntemuksia, hirveä palelu yms... Kaikenlaista "oiretta" pukkas vaikka kuinka ja nyt ei mitään! No, aikaiset päivätkin vielä, dpo 5, joten kaikki on vielä mahdollista ;)
 
Voihan veee..... nyt on menossa kp 27/28-30 ja lutinuksen mukana on alkanut tulemaan vaaleanpunaista vuotoa, joten taitaapa käydä niin, ettei tartte edes testata.. Tämäpä taitaa olla taputeltu. Vetäydyn nuolemaan haavojani. Vaikka pakkasessa on vielä yksi alkio, mies ei halua enää yrittää.. Jotenkin tuntuu, että oli ihan tyytyväinen tähän tulokseen :(
Pitää yrittää olla kiitollinen ja onnellinen noista kahdesta lapsesta, vaikka suru onkin nyt suuri

Nipsu
 
En tiedä Voila hermoista, tänään niitä ei enää taida ollakaan… Tissejä kivistää ja mahassa aamuisen ripulin lisäksi menkkamaisia oloja, joten alan olla epätoivoisen varma siitä, että täti on viikonloppuna täällä. Ja toisaalta tekisi mieli testata tänään ihan vaan kaiken varalta, jos sittenkin haamulainen kurkistaisi. Mutta ehkei turhaan kannata :attn:

Voi Nipsu… :hug:

Mites Tolleri – eihän täti tullut sinnekin?
 
moi taas kaikille pitkästä aikaa! Uusiakin on tullut: tervetuloa! Itse olen täällä jo vanha patu, tulin listoille viime syksynä ja silloin nimellä Unelmatar. Silloin yritystä oli takana reilu puoli vuotta. Vuoden vaihteessa turhauduin kun yritystä oli vuosi takana, plussaa ei kuulunut ja jäin taustalle. Sitten puolitoista kuukautta sitten sain plussan ja palasin listoille. Se meni kuitenkin varhaisena keskenmenona kesken ja turhauduin entisestään. Halusin vaihtaa koko entisen nimimerkkinikin, kun se tuntui niin typerältä. Unelma vauvasta tuntui niin tavoittamattomalta. Keskenmenon jälkeen jatkettiin yritystä ja nyt olen plussannut taas. Tosi varovaisesti iloitsen, mutta edelleen pelko persiissä. Olen taas varannut varhaisultran, johon en viime kerralla edes ehtinyt kun meni kesken viikolla 6. Nyt tulee sunnuntaina 6 täyteen ja ultra on 6.5.
Mua hämää, kun mun plussat on niin myöhään vahvoja eli oikeastaan vasta tänään dpo 25 sain tasavahvat viivat. Tosin onneksi digi näytti dpo 21 raskaana 3 +. Sellaista tulosta en ehtinyt viime kuussa saada ollenkaan. Toivottavasti olen ymmärtänyt oikein, että dpo 21 sen viimeistään pitäisikin näyttää niin eli kolme viikkoa ovulaatiosta.

Tosi paljon pelottaa, että kaikki ei ole taaskaan ok. Mutta ei auta muu kuin odotella. Mä uskon, että mun plussaan vaikutti taktiikan vaihto. Aiemmin olin ensimmäisen limapäivän tulkinnut, että ovis on vasta tulossa ja tikuttaminenkin oli viitannut siihen. yrityskerrat olin siis tähdännyt pari päivää tämän ensimmäisen kunnon limapäivän jälkeen. Meillä kun mies ei ole mukana näissä ajoituksien suunnittelussa, koska se saa suorituspaineita, niin olen joutunut junailemaan näitä taustalla itsekseni. Sitten tuossa pari kuukautta sitten kävin epätoivoissani lääkärissä juuri tuona ensimmäisenä limapäivänä, niin lääkäri määräsi äkkiä hommiin. Ja siitä kierrosta sitten onnistuttiin. Samoin tein tässä kuussa ja tärppäs uudelleen. Tosin olen lukenut, että keskenmenon jälkeen raskautuminen on helpompaa. Syksyllä otin myös akupuntiota lapsetttomuuteen ja silloin se hoitaja sanoi, että tule uudestaan loppukeväästä jos ei ole tärpännyt. Siitä kyllä tykkäsin tosi paljon ja ajattelin mennä joka tapauksessa uudelleen. Se on aivan ihana rentouttamiskeino, jos on osaava tekijä. Suosittelen! Täällä on myös muita plussanneita, onnea kaikille! Sydäntä lämmittää erityisesti Miltsun plussa, jonka muistan viime syksyltä ja ihanaa, että palasit kertomaan kuulumiset! Olen myös miettinyt Pinkkua, joka oli aikoinaan tämän ketjun kantavia voimia! Toivon kovasti, että teillekin plussa koittaa! Ja voimia kaikille yritykseen. Tätä pitkän yrittämisen tuskaa ja turhautumisen määrää ei voi kyllä ymmärtää, ennen kuin tämän on itse kokenut. Nähtäväksi jää, tulenko taas maitojunalla takaisin listoille..
 
perjantai 25.4.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Uniikki75..............38.............26/29.......................14...............1
Xienna.................37.............1/29.......................5.............2/3
lilliputti78.............35.............19/28.........................2...............1
Tolleri77...............................27/28..........................................
Tombatar...............38...........2/25.........................3.............6
Voila.....................37............24/29.........................2..............4
Oodikas.................35.............14/28...........................8............1
Raidallinen kissa......32.............31/?...........................2...........5
Villitusina...............36.............15/29...........................15...........1
höpönenä...............35.............?????.........................1..............3
Vaavi-haavi............................10/?............................3.............8



DPO
Xienna DPO 13
Raidallinen kissa DPO 18
Voila DPO 6



PP
Nipsu74 PP 10



YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:

Sisko36
Pippurihäntä
Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis, Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......
kesäkuu.......
heinäkuu......
elokuu.........
syyskuu.......
lokakuu........
marraskuu....
joulukuu.......


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Viimeksi muokattu:
Mä liityn joukkoon Tombatar :'( Saa päivittää kp 1, yk 5.
Voi miten itku pääsikään, kun illan viimeisellä vessareissulla päätin pienen vaaleanpunaisen tuhrun johdattelemana kokeilla kohdunnapukkaa ja veriseksihän sormi muuttui.
 
Nipsu74:hug: välillä kyllä tuntuu ettei miehillä oo pienintäkään käryä siitä mitä on vauvan kaipuu :(


Ohhoi, mä haluisin nyt sammuttaa koko vauvan ajattelulohkon, joka tällä hetkellä varmaan syö mun koko aivokapasiteetin. Sillon jo aiemmin tikuilla bongasin oviksen, oireettoman kylläkin. Nyt taas on kivut ja limat (soriii) tikkuja ei oo, enkä aijo niitä enää ostaakka.. Ja nämä molemmat nyt tässä samassa kuussa.. Et juupajuu ja tittidii.. Ihanaa tää joka olon pohtiminen. Menkoista ei oo tietoakaan. Ainut positiivinen asia (tän vauva projektin kanssa) nyt on se, ettei kuopus ole kolmeen yöhön herännyt yöllä tissille. Vihdoinkin! 1v3kk kuitenkin jo.
 
Kävin tuossa töistä kaupassa ja nappasin mukaan PC-paketin. Tein sitten työillan ratoksi testin, olipas puhdas nega :D Ylläri, dpo 7 sentään vasta. No jos nyt oikein haluaa tihrustaa niin tulihan siihen se viivanpaikka häälymään vartin sisällä. Mutta sehän nyt aina tulee näkyviin.
Ihme kouraisuja ja kipupiikkejä tuntunut kohdussa eilen ja tänään, epätavallista toimintaa. Samaten mua on NÄRÄSTÄNYT kahtena viime päivänä ja mua ei närästä koskaan. Ehkä kolmosta odottaessa oli ekan kerran närästystä ja kerran sen jälkeen :O
No en mä nyt näistä "oireista" ala silti mitään luuloja elätellä... Katellaan.
 
sunnuntai 27.4.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Uniikki75..............38.............28/29.......................14...............1
Xienna.................37.............3/29.........................5...............2/3
lilliputti78.............35.............21/28........................2................1
Tolleri77...............................2/28............................................
Tombatar...............38...........4/25.........................3................6
Voila.....................37............26/29.......................2................4
Oodikas.................35.............16/28......................8................1
Raidallinen kissa......32.............33/?.......................2................5
Villitusina...............36.............17/29......................15..............1
höpönenä...............35.............?????.......................1...............3
Vaavi-haavi............................12/?.........................3...............8
minnamamma77......36.............????.......................1................3



DPO
Raidallinen kissa DPO 20
Voila DPO 8



PP



YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Pippurihäntä
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:

Sisko36
Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis, Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......
kesäkuu.......
heinäkuu......
elokuu.........
syyskuu.......
lokakuu........
marraskuu....
joulukuu.......


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tulee ihan omanapaista juttua vaan. Mutta päivityksenä
Pippurihännän voisi siirtää taustailijoista myöhemmin yrityksen aloittaviin.

Ollaan käytetty vielä kortsua niinä päivinä, kun oletettavasti voisi olla hedelmälliset päivät, mutta muuten ihan au naturel. Kesällä varmaan sitten annetaan kumien olla kokonaan. Onhan se vähän jännää silti, kun ei tuo ovulaatio ole mulla koskaan oikeen tullut minkään kellon mukaan, että jos sittenkin nappaa... mutta se on sitten vaan niin. Viimeksikin jouduttiin sen verran paljon kaikenlaista metsästämistä tekemään, että en usko mihinkään hupsista-keikkaan nytkään :) Ja vielä on matkaa edellisten vauvakilojen kanssa, joten kesää odotellessa. Kiva silti, kun on tiedossa jo ajankohta milloin alkaa yrittämään. Vaikkei ei me enää kumpikaan sitä väkisinyritystä haluta, se oli sen verran rasittava vaihe sekin. Onneksi voidaan sille nauraa jo ja saatiin luomuna tuo tyttö.

Paljon onnea teille muille aktiiviyrittäjille tähän ketjuun!

PH
 
Varovasti liityn joukkoonne?? Kierukka otettiin pois keskiviikkona, joten hyvin alkuvaiheessa ollaan. Kierrosta ei ole minkäänlaista hajua, koska kierukan aikana mulla ei ollut menkkoja ollenkaan. Pari päivää kierukan poiston jälkeen tuli ihan vähän ruskeaa vuotoa, en lakse sitä kuuksutisvuodoksi, mitä lie.
Meillä on ennestään kaksi lasta 13 ja 15, eli iltatähteä kuumeillaan. Minä itse olen 36 v.
 
Onko teillä kokemuksia CM:n tms. markettin raskaustesteistä? Miten tarkkoja ne on? Mulla olis vappuna noin kp 24/28 ja vaikka ei yritystä olla varsinaisesti alettukaan niin viime ovulaation jälkimainingeilla tuli kuitenkin jotain puuhasteltua. Mietinkin nyt näkyisiköhän vielä raskaustestissä vappuna mitään jos tärppi olisikin jostain ihmeen syystä käynyt :D

Ollaan nimittäin menossa tuttujen kanssa grillailemaan ja olen aivan varma että herättää aika paljon huomiota ja spekulointia jos en ota lasillistakaan skumppaa.
 
ruutana, nuo PC:n testit (eli PregCheck) mitä cittari yms myyvät, on ainakin tosi hyviä ja luotettavia. Moni tälläkin foorumilla liputtaa niiden puolesta ja itekin niitä käytän. Niitä myydään liuskoina 2kpl/pkt ja puikkotestejä joita vissiin on vaan yks paketissa. Niitä en oo käyttänyt, vaan noita liuskoja. Halpojakin ovat, toi liuskapaketti on 2,5-3e vähän kaupasta riippuen :)
Niin ja ovat aika herkkiä, vaikka herkkyys niissä 25 niin ovat monilla näyttäneet ennen kuin ns. herkkä testi. Mitä täältä siis olen lukenut. Omaa kokemusta ei ole. Vielä :D

Tein taas kokeeks testin tänä aamuna (dpo 9) toisesta pisusta, eipä siihen mittään tullu. Laittelen noita David liuskoja nyt menemään, kun niitä vielä jokunen löytyy, joten taidan illemmalla tehdä toisen testin töissä ehtoon ratoksi :D Ei kyllä oikein semmonen olo ole, että tässä raskaana oltais...
 
Viimeksi muokattu:
kiitos onnitteluista voila! enää viikko ultraan niin tietää tarkemmin. eilen alkoi pahaolo ja väsymys alkoi jo melkein heti plussaamisen jälkeen.

mulla ei näyttänyt dpo 9 vielä yhtään mitään ja dpo 14, silloinkin oli vielä tosi haamu. tein vielä eilenkin testin, kun pelkään sitä km:a ja viivan haalenemista. vahva oli onneksi kuitenkin!
 
Ajattelin samaa kuin tombatar, mutta en rohjennut tuoda ajatustani julki :D Ei vaikuta " simat " vielä masuasukkiin jos semmoinen sattuisi matkassa olemaan. Eikös alkio saa ensin ravintonsa siitä ruskuispussistaan vai miten se meni, ja istukka kehittyy sitten myöhemmin ja sen jälkeen ravinto äidin kautta. Jotensakin näin sen muistelisin...
 
tiistai 29.4.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Uniikki75..............38.............31/29.......................14...............1
Xienna.................37.............5/29.........................5...............2/3
lilliputti78.............35.............23/28........................2................1
Tolleri77...............................4/28............................................
Tombatar...............38...........6/25.........................3................6
Voila.....................37............28/29.......................2................4
Oodikas.................35.............18/28......................8................1
Raidallinen kissa......32.............35/?.......................2................5
Villitusina...............36.............19/29......................15..............1
höpönenä...............35.............?????.......................1...............3
Vaavi-haavi............................12/?.........................3...............8
minnamamma77......36.............????.......................1................3



DPO
Raidallinen kissa DPO 22
Voila DPO 10



PP



YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Pippurihäntä
Ruutana




:wave:TAUSTALLA:wave:

Sisko36
Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Väpä
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis, Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......
kesäkuu.......
heinäkuu......
elokuu.........
syyskuu.......
lokakuu........
marraskuu....
joulukuu.......


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!
 

Yhteistyössä