YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Huomenta. Jospas tähänkin tekis uuden pinon. en tiedä kuinka monella muulla tökkii tuon edellisen avaaminen, mut minä en sitä ainakaan enää auki saa. Saako kannatusta? Alkaa olla toisessa ketjussa jo niin paljon tekstiä, että hidastuu jo muutenkin sen sivun selaaminen.
 
Näkyy ne tekstit katoavan muuallakin ja sivut hidastelee, mutta tässä tämä uusi pino kuitenkin on.

Lunta tullut yön aikana ja sekös sai meidän sakkiin vilinää:) Eskari paineli jo pihalle leikkimään, ennen kuin lähtee ja ihan mukava ylläri tädeille saada valmiiksi märkä poika sinne:D On kyllä niin hieno ilma, että pakko päästä itekkin ulos. Vaikka varmaan maa on märkä ja kengät muuttaa muotoaan tuossa rapakossa, niin silti tykkään näistä tällaisista aamuista. Oon kai vähän hölmö :D
 
Huomenta =) !

Huomasin yksi päivä että kesti päästä tähän ketjuun. Tosin tuntui että kaksplussan sivutkin aukesivat hitaasti, että muihinkin ketjuihin latas tosi kauan. Mutta uusi pino, ja uudet kujeet :D .

Pikkumyy kyseli vanhassa ketjussa kuumeilemisesta. Huh kyllähän nuo kierrospäivät alkavat olla sellaisessa vaiheessa, että kehon tarkkailu lisääntyy. Testejä ei ole jemmassa, ja kierrän apteekissa nuo hyllyt kaukaa. Jaahas saa nähdä kun tänään apteekissa käyn, että tarttuuko mukaan vai ei. Olo nyt on sellainen ettei osaa sanoa puoleen tai toiseen tästä olosta. Oviksen bongasin, ja tuli puuhailtuakin, ja muistin jäädä makoilemaan vielä pitkäksi aikaa että simpat löytää perille. Saas nyt sitten nähä että tuottiko kaikki greippimehut sun muut "taiat" tulosta.

Eilen täytti tuo "pikkuneitikin" 13v, ja tuntui että just se eilen konttas tuossa lattialla, ja oli niin pikkuneitiä, että. Pieniähän ne aina äidin mielestä on, tai äidit ovat aina äitejä, vaikka muksu olis jo täysi-ikäinen. Ettei se äitinä oleminen mihinkään katoa.

Mies tuossa suunnittelee lauantaina työpoppoon kanssa saunailtaa, on joku työporukoille suunnattu pippalo. No menköön nyt, kun on pupuilut tähän kiertoon jo pupuiltu, ettei nyt enää tiemmä tärppäiskään. Vähän vaan harmittaa kun ne meidän menot on niin minimaalisia, ja mullakaan oikein ketään että vois lähtee "likkaporukan" kanssa jonnekkin. Tässä ne on matkan varrella jäänyt nuo vanhat kaverit, ja porukka hajaantunut ja kaikilla ne omat jutut. Jos tuon miehen kanssa sitten keksittäis jotain kivaa iltaa, niin ei tunnu sitten pahalta kun nyt menee, ja pian sitten alkaa tuo pikkujouluaika.

Tässä arjen keskellä vaan unohtuu tuo yhteinen ajanvietto, että joskus on ihan kiva repästä itsensä arjen ympyröistä. Ihan käydä syömässä jossain. Tai vaikka kylpyläreissu turkkilaisine saunoineen. Tuntuu vain että se jämähtää sitten koti-iltaan, vaikka mukavaahan sekin on.


Mutta nyt täytyy tuolle neidille lähteä metsästämän lahjaa, kun vasta tänään vietämme noita synttäreitä. Ja eipä mee kauaa kun tuo esikoinenkin täyttää 16v, ihan kauheeta mihin tää aika katoaa. Mutta nyt lähden, ja hen sieltä luontaistuotehyllystä sen foli-b paketin kun luin että auttaisi naisella raskautumiseen, sekä miehellä lisäis siittiöiden määrää ja liikkuvuutta, jotenkin noin. Miehellä alkaa olemaan kauheet vitamiiniarsenaalit, mutta tyytyväisenähän tuo niitä tuntuu popsivan. Ihan kalanmaksaölykapseleista lähtien. =) =)

Mutta muistakaas puuhata, ilmatkin kylmiä niin pysyy lämpöisenä ja sitä rataa.

+++++ :flower: :flower: :flower: :wave:

p.s.Toivotaan että monella tärppää, ja muille nyt kierrospäiviensä kanssa kärvistelijöille tulis niitä plussia......
 
täällä olis ovis aika :wave:
en oo kyllä tikutellu.
mä olen syöny koko vuoden noita bevitabseja.
mut nyt kun olen tuolla nutriletti kuurilla on noi jääny.
nutrileteissä on fooli mukana.
tuntuu et sama mitä teki ei vaikuta.


:kieh:
 
Tää pino aukes salamana. Tökki ainakin mulla tosi pahasti toi vanha sivu, ihan hyvä varmaan että tää perustettiin, kiitos vaan Lumi Marja.

Ton hiivan kanssa tuntuu muutamakin taistelevan. Ite olen huomannut että jos syön karkkeja tai jotain sokeripitoista vähän reilummin jonain päivänä, niin heti alkaa seuraavana tai sitä seuraavana päivänä alapäässä hiivaoireet kutista. En tiedä miten muilla toi sokeri vaikuttaa mut itselläni tosi herkästi.
Täällä vettä tulee kuin Esterin sieltä yhdestäkin paikasta, ankea aamu. Mulla on nyt sitten vissiin kiertopäivä 19. Ja joidenkin opaskirjojen mukaan jo 20 päivän tienoilla jotkut voivat jotain raskausoireita jo havaita
|O odottavan aika on pitkä....
Mä olen nyt sitten sortunut sellaiseenkin että olen seuraillut tuon kn:n muodon kartoitusta. En kyllä ihan ymmärrä että miten se toimii, voisiko joku vähän selventää. Tuossa oviksen aikaan kun kokeilin niin kn oli hirmu korkeella ja sellainen pieni kova nyppylä tuntui jossain kaukaisuudessa ja mietin että miten täältä sisältä voi mitenkään yhtään mitään havainnoida (en siis ole aiemmin seuraillut). No, sitten eilen kokeilin taas aamulla samaan aikaan kun silloin paripäivää sitten niin vähän alempana tuntui tuplasti isompi ja pehmeänpi nyppylä. Tänään kun kokeilin taas niin hyvin alhaalla tuntui ainakin kolme kertaa isompi pehmeä möykky. Kysymys kuuluukin että onko tuo muutos mikä tapahtuu , aina samanlainen oviksen jälkeen vai tapahtuuko muutos vain jos hedelmöityminen on tapahtunut???Olisin kiitollinen jos joku selventäisi asiaa. Minulle tää koko juttu on aika uusi ja ekaa kertaa teen tällaista vertailevaa tutkimusta itseni kanssa =)
 
Tervehdys vaan kaikille minunkin puolestani. Kp 17 ja taas kaiken maailman oireet ja nämä iänikuiset pähkäilyt "jokohan tärppi kävi?".Ärsyttää tämä oman kehon kyttääminen. Eilen olin varsinainen hormonihirviö, ärsytti siis ihan kaikki. Tänään sitten tosi äklö olo mutta pistän sen terolutien piikkiin.Osaisikin olla tjot-meinigillä niin olisi paljon paljon helpompaa. Hoh hoijaa on tämä vaan niin raskasta..tämä kuumeilu. :headwall:
Tässäpä meikäläisen piristävät ajatukset tälle päivälle. Mukavaa ja rentouttavaa vkl:a kaikille. :D

En edelleenkään saa noita kuvia liitettyä vaikka sain hyvät ohjeet. Tulee vaan se teksti. Tyhmä mikä tyhmä :headwall:
 
Perjantaina 12.10.-07

MEITÄ ON TÄÄLLÄ AIKA ISO JOUKKO YLI 35 VUOTIAITA VAUVAA KAIPAAVIA, TERVETULOA JOUKKOON!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 45v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
amati 35v/pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v 6.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa




TORSTAINA 11.10.-07

TORSTAINA 11.10.-07


mimmimamma.... 6/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus..............6/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... 6/28.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen)
ebony................12/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 14/27 ..............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 14/28-30........yk 9..3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............15/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............17/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........17/28-32.... ..yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 19/30..............2. haaveissa
tuohu tenava.... .19/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................20/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................20/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........21/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
sinitär1.............. 24/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .25/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme




HAAMU: ,



PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka


Kävin tämän pikkumyy42 kopioimassa edellisestä pinostamme tähän! Osaavampi saa jatkaa.... mikään sivu ei tunnu aukeavan kunnolla minulla, ei edes tämä uusi! Mutta kokeillaan uusia kurveja... :LOL:
 
Kopioin edellisestä oman tekstini, kun laiskuus vaivaa...

Kokeilen jälleen onneani.... sivusto tökkii minulla ainakin kaikinpuolin vähän joka puolella eli eivät ainoastaan nämä yli 35-v kuumeilijoiden sivut. Johtuuko sitten ylläpidon päivityksistä ja muutostöistä vai mistä?? Välillä on viikkoja, ettei mitään ongelmaa ole ollut. Tekstit häipyy muissakin "kasoissa".

Testejä on kertynyt jo tuonne kaappiin ja ne kuumottaa, mutta pelkäänpä pahoin, jotta meni pupuilut vika kohtaan. Vaikka sain ovistestiin vahvat viivat viime viikolla, niin silti tiistaina ja keskiviikkona nyt sain vielä aikas vahvat viivat testiin. Hailukka, mutta silti.
Tiistaina oli aivan kamalan kipuileva kohta alavatsalla vasemmalla. Nukkuminen oli vaikeaa, lopulta nukahdin. Niin ja hiiva vaivaa taas! Onneksi on ens perjantaina ne labratestit, niin saa joskus tuloksia näistä meikäläisen hormooneista!! Toimii sitä en epäile, mutta munasolun kasvupaikka ei taida olla kunnolla ravittu.... siitä oli gynen kanssa keskustelua eli ne sokeriarvotkin!! Ohhoijaa ja toinen perään Niin ja kohdunnipukka oli ma-ti todella alhaalla ja jotenkin niinkuin koko sisäpuoli tosi muhkean turpea, niinkuin laskeutunut alaspäin... Ymmärsiköhän joku mitä selitän? Saman olen huomannut aikasemminkin välillä eli ei, joka kierrossa kuitenkaan. Liittyyköhän tuo nyt sitten ovikseen vai lähestyviin täti vierailuihin?

No joo ja täällä räntää heittää! Inhoan räntäkelejä... eikö voisi suoraan tulla kylmää ilmaa ja sitten kunnon lumitalvi!!
Siitä huolimatta mikä keli on, niin tänäänhän on perjantai!!!!!

Mukavaa tulevaa viikonloppua ja peiton pöllytyksiä, plussaisia tuulosia!!!! + + + + + + + +

SEMMOSTA! Nyt päivällä on pientä lämmönnousua, painetta alavatsalla, limaisuutta ja valkkaria. Ihan outo tunne, mutta etiäpäin vaan! Kp25/28-(31)40! =) :wave:







 
Alkuperäinen kirjoittaja mantana:
:heart: Lauantaina 13.10.-07 :heart:

MEITÄ ON TÄÄLLÄ AIKA ISO JOUKKO YLI 35 VUOTIAITA VAUVAA KAIPAAVIA, TERVETULOA JOUKKOON!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 45v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
amati 35v/pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v 6.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Lauantaina 13.10.-07


mimmimamma.... 7/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus..............7/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... 7/28.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen)
ebony................13/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 15/27 ..............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 15/28-30........yk 9..3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............16/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............18/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........18/28-32.... ..yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 20/30..............2. haaveissa
tuohu tenava.... .20/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................21/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................21/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........22/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
sinitär1.............. 25/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .26/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme




HAAMU: :flower: , :heart:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Alkuperäinen kirjoittaja mantana:





Kävin tämän pikkumyy42 kopioimassa edellisestä pinostamme tähän! Osaavampi saa jatkaa.... mikään sivu ei tunnu aukeavan kunnolla minulla, ei edes tämä uusi! Mutta kokeillaan uusia kurveja... :LOL:
 
Nyt ootan gynelle pääsyä ja kypsyneen munasolun pongausta ultralla, ym mitä sitten tapahtuukin!

Mitä kuuluu kuumetta ym:t?

Plussaonnea jokaiselle! Ihanaa viikonloppua, jumpaten ja muuten hauskaa pitäen! :heart:

Heippa taas! :D , :wave:
 
Täällä nyt monella jo tosi mukavan jännät paikat;=))

Onnea kaikillle plussausten suhteen! :flower: +++++++ :flower:

Heräsin kuudelta kun vapaapäivä, kauhee nälkä, pitää varmaan puuroa alkaa laittamaan :p

Heippa hei taas! :D , :wave:
 
Lauantai aamu ihana ja olisi nukuttanut, vaikka kuinka paljon! |O Tänään kaikenlaista puuhaa ja pientä juhlintaakin, joten eiköhän tämäkin päivä pian vilahda! =) Olen todella pessimisti.... ostinpa sitten eilen valmiiksi tiivisteitä seuraavaa vuotoa varten. :ashamed: :'(
Jotenkin on taas tunne, että ei onnistunut. :headwall: Ei uskalla alkaa toivomaan, kun pettyy jälleen kuitenkin. :(
Kropan tuntemukset ei anna nyt lisätoiveita, vaikka tisut kipuilee, lämpöäkin... mutta alavatsakivut muistuttavat enemmänkin niiltä vatsarepäisyiltä, joita noin viikko ennen menkkoja on yleensä. :headwall:

No nyt tämä mamma reipastuu (yrittää ainakin) ja rientää aamupalalle! :)

Mukavaa lauantaita ja plussaisempia tuulosia kaikille :flower: + + + + + :flower: :wave:

Niin...tiiu-64 samanlaista tutkintaa itsekin kn suhteen tehnyt ja ihmettelen kyllä mitä almanakkaa hää käyttää! Ihan ihmeellisesti toimii... Oviksen kohdalla aikas napakka, mutta yksi päivä huomasin olevan auki+lerpallaan reunat haparoiden+limaa ja seuraavana päivänä kiinni! Silloin oli myös aikas alhaalla(tämä siis oviksen aikoihin)... yhtenä päivänä oviksen jälkeen oli aivan alhaalla ja tosi tosi muhkeat etukammarit!! Nyt kiinni, suht napakka, mutta pientä joustoa tuntuu keskellä!!?!! Ihmeellinen, mutta todella mielenkiintoinen tapaus!! :LOL:



 
MANTANA, joo, kyllä on ihmeellinen uloke tuo kn, en ole tajunnut että sen liikkeitä voi seurailla =) . Ihmeellistä omaa elämäänsä tuntuu tuo minullakin elävän. Tosin kiertoon nyt sitten kuuluu että menisi kiinni, ja ennen tätiä taas pehmenisi ja aukeisi, niin nyt tuntuu toimivan sillälailla. Tänä aamuna kovempi ja pienempi, ei enää niin auki. Ihan kuin nenä päässä niinkuin jossain artikkelissa oli johon oli linkki tuolla kn pinossa. Luin siis senkin ja nyt tiedän jo paljon enemmän. =)
Uudessa NYT-liitteessä oli kiva juttu vauvakuumeesta, pieni henkilöhaastattelu tosin mutta kuitenkin. Sydäntä ihan lämmitti kun oikein lehdestä sai lukea että näille minun vauvatoiveilleni on ihan universaali selitys, ja että tää on tää naisten juttu haluta vauvoja!!!
Meillä kun oli edellisessä suhteessa mies hirmu nihkee vauva-suunnitelmiin ja tuo tyttö on kaikkien kompomissien äiti ja isä :D
Ikävää sitten että ero tuli kuitenkin, mutta siihen liittyi kyl muut asiat. Mies oli väkivaltainen ja siihen suhteeseen oli mahdoton jäädä, niin paljon kuin olisinkin halunnut yrittää, muutta tuossa suhteessa olen ehdoton ja se on melkein kerrasta poikki että jos rupee nyrkki heilumaan :(
Ei vainenskaan, mutta nyt on asiat toisin ja toivottavasti tämä seuraavat kymmenen vuotta menee leppoisissa merkeissä, kun edellinen kymmenen vuotta oli ankeampaa. Ei nyt tietty aina ollut ankeaa, oli tosi ihaniakin aikoja pitkään, ei kait siinä suhteessa muuten olis niin pitkään jaksanutkaan. Nyt mulla on ihana mies joka ei mitenkään voisi käydä käsiksi vaikka joskus tulee riitaakin. Se on ehkä juuri siinä että miten toinen reagoi riitatilanteessa. itse olen sellainen että lähden "viilentymään" vaikka ulos ja yritän selvittää tilanneta sitten kun on tunteet lauhtuneet. Uusi mies on ihan samanlainen, ettei vihassa sanota tai toimita sen tunteen vallassa vaan lasketaan kymmeneen, tai viiteensataan....

PIKKU MYY, lupasit testailla heti lauantai aamuna uudelleen. Miten on???Mikä tulos, täällä epätietoinen etelä-suomesta jo aivan jännittelee sun puolestasi????Voisihan se olla +++++++++kin :flower: :flower:
 
predictorilla negaa-hailukka plussa. Ilmeisesti se on nega :D

Kiva kun kuitenkin tiistaina olen monen asian suhteeeeenn paljon viisaampi :heart:

Ihanaa aurinko paistaa!



Mua sattuu kyllä vasemmalle puolen alavatsaa, mutta kai se on jotain, en tiedä mitä :headwall:

:heart: :wave:
 
tiiu-64 Niinpä tuo kn taitaa toimia... Alanpa olla erittäin varma, jotta pian täti kurvaa kaarallaan pihalle! :ashamed:
Vauvakuume on ihana juttu! Tunteet tietenkin heilahtelee puoleen, jos toiseen kuukauden aikana, mutta kiva tunne on, kun molemmat ollaan vauvakuumeessa! Enempi olen tietenkin itse täynnä vauvahaaveilua ja pettymystä on ollut valtavasti matkan varrella. Mies vähän jarruttelee välillä, jotta en putoaisi niin korkealta haaveistamme. Tukea molemminpuolin ja se plussa aikanaan oli aivan ihana saada! Pian meidän prinsessa täyttää 3v!!!!!! :heart: :heart: :heart:

pikkumyy42 JÄNNITTÄVÄÄ!!!! Mitäs jos sittenkin.... :hug: Pidän peukkuja sinulle, jos vaikka plussa vahvistuisikin!!!!! :) Sehän voi tosiaan siitä vahvistuakin... Predictor on hyvä testi ja sellainen testi on tuolla laatikossa tallessa itselläkin varmuudeksi. Samanlaista kipua olen alavatsalla tässä tuntenut minäkin. :wave:
 
myy siis hailukkainen plussa, eihän sitä hailakkaakaan tule jos ei ole hormoonia pisus. Nyt kyllä nostan jo lippua salkoon tämän uutisen lukiessa, jospa sittenkin ja kaikki peukut pystyyn :flower: :flower:

Oviksesta kolme päivää, ainakin viivoista. Samana päivänä tuli limaa ja kn lepatteli alhaall ja oli pehmeä. No, nyt se on ollu pari päivää tuolla jossain tavoittamattomissa, enkä ole esiin yrittänyt kaivella. Olkoon piilossa jos tahtoo. Kaikki valkkari on poissa ja olo kuiva. Sellaista jotain tahmeeta valkosta....hyi.

Tavallisesti heti oviksen jälkeen on alkanu rinnat kipeytyä, mutta nyt ei sitten mitään siihen suuntaankaan. Ainostaan alamahaa juilii aika lujaakin välillä, mutta siinäpä juilii. Ihanaa olla välillä ilman niitä hiton oireita. Olo on todella hyvä. Viimeisen vuoden on tuo ärsyttävä kuvio toistunut. Ovis, heti seuraavana päivänä tissit kipiät, vilua ja hikee, juilintaa ja väsyä. Nyt voisin vaikka siivota koko talon ja varastot, vaihtaa lakanat ja vaikka mitä.

Pojat lähti mummolaan ja tytöt vain kotona. Sellainen hiljainen ilta tulossa. Likka kutenkin lähtee illalla kylille kavereiden kans ja tulee vasta myöhään kotia. Meillä näitä hiljaisia päiviä aniharvoin. Mummulaan on kuitenkin matkaa, tuonne Keski-Suomeen, joten mieskään ei ole kotona hetkeen, kun lähti poikia sinne viemään. Jes, arvatkaapa kuka tekee pikkuneidin päikkärien aikaan jumalaisen jätskiherkun itelle ja vanhemmalle tytölle
:p Ilkeät salaherkuttelijat :LOL:

Hyvää alkanutta syyslomaa kaikille joilla se alkaa ja ne joilla päättymässä, nauttikaa vielä viime päivistä :wave:

Lumi-Marja ja pikkuneiti menee nyt päikkäreille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
pikkumyy42

Predictor on herkkä testi! Ja sen kyllä erottaa, jos se vähäkin tulee punaiseksi, sillä jos se on nega, niin se keskipallo on ihan valkoinen, ei voi erehtyä!! Jos siinä on aavistuksenkin väri vaihtunut, niin plussaa on !! Onnea vaan!! :D
 
Olimme asuntoautoja katsomassa, oli kivaa, koeajoimme yhtä johon mahtuisi montakin temmeltäjää.

Arvatkaapa oliko lähellä, että olisin sanonut miehelle, että mennäänpä apteekin kautta, kun siitä ajoimme ohi! :headwall: :heart:

Mua niin kuumottaisi testin tekeminen vieläkin, siis aamulla. Vaikka täysin jo uskon, että se on negaa!*olen siis "harhainen plussan suhteen"* :kieh:

Mutta se on ihanaa , että kierto näin pitkällä , eli ensi viikon loppupuolelta meillä pöllytellään kunnolla , vaikka lapsilla sammaan aikaan syyslomat :LOL:

*olen päättänyt plussaantua tässä kierrossa* :heart: ++ :heart:

Kaikille ihania plussai toivon, niin kauhiasti, se on niin sykähdyttävää;=9

Niin ja ruokakaupassa käydessämme vanhempi rouva lähti , miehensä kanssa juuri kaupasta ulos, ja varmasti oli yli 40v, ja niin vaan kauniina oli iso maha edessä*suloinen näky*...myy haluaa sellaisen myös! :D

Hei, hei! =) :wave:
 
....ihanan jännää aikaa sinulla pikkumyy42 Toivon todella täydestä sydämestä, että sinulla siellä olisi jo pieni salamatkustaja! =)
Positiivisesti jo ajattelet seuraavaa yritystä ja koskaanhan ei tiedä vaikka olisi edellisellä kierrolla ollut kemiallinen raskaus ja siksi sitä hormoonia testissä vähän näkyisi. Huisin jännää!!! Pidetäänpä peukut pystyssä!!! :flower: :flower: :flower: + + + + + + :flower: :flower: :hug: :wave:

Itse täällä ihmettelen kroppaani, kun erittäin selkeää ovislimaa totesin juuri tuossa päivällä! Vai mitä ihmettä se nyt sitten onkaan, niin peitot pöllyää varmuuden vuoksi... niin ja tein ovistestikin... aikas vahva tulos ja olen siksikin ihan ihmeissäni!! :p :p :p

Ihana auringonpaiste täällä!! B)
Plussa tuulia :flower: + + + + + + + :flower:
 
Kaupassa ollessa sanoin taas miehelle, että taas nipistää vatsasta;Oi..Hän sanoi "ai niin jos sillä on pitkät kynnet" :LOL:

ja kotona kun kävin vessassa valkkaria tulee, mutta niin sitä näemmä tulee enemmän kun on tuo greippimehukuuri :D , aloin myös kalaöljykapselien syönnin 1/vrk, pahanmakuisia röyhyjä tulee! :headwall:

Naisen kroppa on kyllä ihmeellinen! :heart:
Itse en kohdunnapukkaa kokeile, uskon, että toimii niinkuin sitten kuuluukin :D


:heart: , :wave:
 

Yhteistyössä