YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Toivottavasti löydätte tämän uuden pinomme! Sopiiko, jos päivittelen pinoa tähän alkuun? Välillä listaa myös tuonne eteenpäin laitan tarvittaessa! Tiedottakaa mahdollisista virheistäni... Plussa tuulia kaikille! :wave:

Torstai 15.5.2008



Rouva Aniliini.....41v......1. haaveissa
Ebony.....36v..... 5lasta 6.s toiveissa
mantana.....39v.....tytär -04
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta 4-17v. 6.s toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta...35v......ensimmäinen yhteinen toiveissa
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......39v...........ensimmäinen toiveissa
kikkara......36v..........lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa
pikkukakkosen haaveilija...37v..tytöt-92,-94 ja -07...4.haaveissa
Auringokukka....40v.....2 poikaa.......3. toiveissa
Rouva Pikkumyy......4. lapsi haaveissa, 1. yhteinen, km 02/08
Taikakuu...39v........tyttö -93.....haaveissa 1. yhteinen
Taryna......44v........1 lapsi 4v
Uuvi..........45v........1. haaveissa
mimuli.......
Minni-07.....
Aurora72....35v......4. haaveissa...1. yhteinen
syklaaminkukka......35v.......2. haaveissa
Lumi-Marja....36v.....2 tyttöä ja 3 poikaa 6. haaveissa...2. yhteinen
diddlina.....36v......tytär........2.mielessä
AnniSofii....36v....3 lapsen äiti.....4. haaveissa
Pinkki69................1. haaveissa



kp=kiertopäivät :flower:

mimmimamma........................5/27
Pinkki69.................................6/29-30......yk.7
Rouva Pikkumyy....................8/28-29
Lumi-Marja............................8/26-28
mantana...............................13/30.........yk.22
vilmaville...............................14/28
syklaaminkukka....................15/28
diddlina.................................16/31-32......yk.1
touhu tenava........................18/28
Taikakuu...............................21/27-32
Hibiscus................................24/27-31
Rouva Aniliini........................24/26-30
gitte.....................................25/28
Aurora72..............................26/34-39
keijukka................................38/29
kuumetta..............................38/24-26.....yk.21
mimuli...................................39/27
Minni-07...............................50/28-33
ebony...................................56/28-30
kikkara...........................102/33
tiiu64....................149/28-30
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...



Plussanneet:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Rouva Pikkumyy :heart:
mimuli :heart:
viidettä haaveillen
OnniMaija



Vuoden 2008 plussat!

TeSuLah
Minnihiiri68
nevi
surusydän
a-alisa :hug:
kanella
Nokko

:flower: + :flower: ONNEA!!!!



Yli 35-v KUUMEILIJAT :) vol.1
http://kaksplus.fi/keskustelu/t567318
Yli 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2
http://kaksplus.fi/keskustelu/t877428,1300#m9929375
 
että pysyy tämä uusi pino ylhäällä :attn:

Tervetuloa mukaan Taikakuu :wave:

Nevi, meillähän on siis se tilanne, että ikäni vuoksi Naistenklinikka tekee vain näitä perustutkimuksia ja jatkoa ajatellen meidän pitää suoriutua yksityiselle puolelle. Nyt on siis tulossa tieto lopuista hormonikokeista ja sitten uudelleen nuo kilpirauhasarvot, jotka ovat aikaisemmin viitanneet siihen, että kilpirauhaseni ehkä toimii vajaasti. Mahdollisesti lääkärin mukaan toiminut jo pidemmän aikaa heikosti.

Olen luultavasti vähän viisaampi torstain jälkeen, mutta ymmärtääkseni joudun myös munasarjojen aukiolotutkimukseen yksityiselle puolelle, koska sitä tutkimusta Naistenklinikka ei ole tehnyt. Joulukuussa lääkäri sanoi minulle, että he vain lähettävät sitten lopuksi tulokset kotiin postissa :eek: Mutta sitten tämä viimeinen lääkäri totesi, että kyllä laitetaan lääkärin soittoaika. Tuumasi, että eihän siinä jatkoa ajatellen ole mitään järkeä, jos lääkäri ei kommentoi tuloksia tai anna neuvoja mahdollisista jatkotoimenpiteistä.

Tällä hetkellä tunnen itseni aika uupuneeksi. Itku on silmässä vähän väliä. Tämä vuosien ja kuukausien odotus ja pettyminen on jotenkin niin pinnassa. Voihan se tosiaan olla mahdollista, että kuulumme niihin ihmisiin, joille hartaista toiveista huolimatta ei vauvaa tule. 'Taisteluväsymystä' havaittavissa. Sellaista ylä- ja alamäkeähän elämä välillä on. Varmaan vaikuttaa myös se, että olen vasta ollut kipeänä ja töissä on ollut aika stressaavaa sairasloman jälkeen.

Kiva kun avasit uuden pinon mantana. Toivotaan että aukeaa paremmin. Mukavaa sunnuntain jatkoa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Aniliini:
että pysyy tämä uusi pino ylhäällä :attn:

Tervetuloa mukaan Taikakuu :wave:

Nevi, meillähän on siis se tilanne, että ikäni vuoksi Naistenklinikka tekee vain näitä perustutkimuksia ja jatkoa ajatellen meidän pitää suoriutua yksityiselle puolelle. Nyt on siis tulossa tieto lopuista hormonikokeista ja sitten uudelleen nuo kilpirauhasarvot, jotka ovat aikaisemmin viitanneet siihen, että kilpirauhaseni ehkä toimii vajaasti. Mahdollisesti lääkärin mukaan toiminut jo pidemmän aikaa heikosti.

Olen luultavasti vähän viisaampi torstain jälkeen, mutta ymmärtääkseni joudun myös munasarjojen aukiolotutkimukseen yksityiselle puolelle, koska sitä tutkimusta Naistenklinikka ei ole tehnyt. Joulukuussa lääkäri sanoi minulle, että he vain lähettävät sitten lopuksi tulokset kotiin postissa :eek: Mutta sitten tämä viimeinen lääkäri totesi, että kyllä laitetaan lääkärin soittoaika. Tuumasi, että eihän siinä jatkoa ajatellen ole mitään järkeä, jos lääkäri ei kommentoi tuloksia tai anna neuvoja mahdollisista jatkotoimenpiteistä.

Tällä hetkellä tunnen itseni aika uupuneeksi. Itku on silmässä vähän väliä. Tämä vuosien ja kuukausien odotus ja pettyminen on jotenkin niin pinnassa. Voihan se tosiaan olla mahdollista, että kuulumme niihin ihmisiin, joille hartaista toiveista huolimatta ei vauvaa tule. 'Taisteluväsymystä' havaittavissa. Sellaista ylä- ja alamäkeähän elämä välillä on. Varmaan vaikuttaa myös se, että olen vasta ollut kipeänä ja töissä on ollut aika stressaavaa sairasloman jälkeen.

Kiva kun avasit uuden pinon mantana. Toivotaan että aukeaa paremmin. Mukavaa sunnuntain jatkoa :heart:
Kiitos paljon!! Olen seurustellut nykyisen miesystäväni kanssa kohta 4-vuotta,eikä olla käytetty mitään ehkäisyä varmaan yli kolmeen vuoteen,mutta mitään ei ole tapahtunut.. Nyt on toinen kerta kun tikuttelin. Tiistaina (12.2) oli ovistestissä plussa ja pupuiltiin la (9.2)-su (10.2)välisenä yönä.. Saa nähdä mitä tästä sitten seuraa.. Mutta minun tuurilla taas tietysti liian aikaisin.. Milloin ei ole liian aikaisin tai milloin liian myöhään... |O Mies asuu eri paikkakunnalla,niin ei aina paikalla... Minulla on sama tunne että ei minulle suoda enään uutta lasta.. :'(
 
..........täältäkin. Meilläpäin on hiukan lunta sadellut, mut lämpotila on taasen nollan tienoolle kohonnut muutaman pakkaspäivän jälkeen.

Hohooo.... muuttoa odotellaan ja opintoja pakerretaan huushollin ollessa kuin räjähdyksen jäljiltä
>>>>pahvilaatikoita joka nurkat täynnä niin tyhjiä kuin jo täysiäkin + noit jätesäkkejä vaatteilla täytettynä. Joten vähintäänkin varastolta asuntomme näyttää. :headwall: :whistle: :eek:

:flower: :wave: Hei, kiva kun olemme saaneet uutta porukkaa mukaamme joten tervetuloa minunkin puolesta. :wave:
Niin ja Pikkumyylle ja lumi-marjalle tervetuloa takaisin, vaikka kyllä olisin niin toivonut et ei teidän olis tarvinnut palata tai ei ainakaan näin niin kuin nyt kävi. :hug: :hug: :hug:

:LOL: :p :whistle: ;) Eilen taasen ukko minut yllätti ja touhuiluun houkutti. Tosin pikkunen harmistus kuitenkin oli mukana, kun tietää et ei tainnut oikeelle kohdin kiertoa touhiulut osua. :/ Mut muutoin oli mukavaa huomata et ei tuo ukko-kulta ole vallan vain muutto puuhiin uppoitunut. :whistle: :D

Nyt tuli häätö koneelta, kun tuo nuoriso tuli hätyyttämään pois. Joten mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille.

-touhis- :wave: :wave: :wave:

ps. ebony, Aniliini, ja muut joille olen yv:tä laitellut, sorry kun en ole kirjoitellut. En ole teitä unohtanut>kirjoittelen kunhan joudan. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja touhu tenava:
..........täältäkin. Meilläpäin on hiukan lunta sadellut, mut lämpotila on taasen nollan tienoolle kohonnut muutaman pakkaspäivän jälkeen.

Hohooo.... muuttoa odotellaan ja opintoja pakerretaan huushollin ollessa kuin räjähdyksen jäljiltä
>>>>pahvilaatikoita joka nurkat täynnä niin tyhjiä kuin jo täysiäkin + noit jätesäkkejä vaatteilla täytettynä. Joten vähintäänkin varastolta asuntomme näyttää. :headwall: :whistle: :eek:

:flower: :wave: Hei, kiva kun olemme saaneet uutta porukkaa mukaamme joten tervetuloa minunkin puolesta. :wave:
Niin ja Pikkumyylle ja lumi-marjalle tervetuloa takaisin, vaikka kyllä olisin niin toivonut et ei teidän olis tarvinnut palata tai ei ainakaan näin niin kuin nyt kävi. :hug: :hug: :hug:

:LOL: :p :whistle: ;) Eilen taasen ukko minut yllätti ja touhuiluun houkutti. Tosin pikkunen harmistus kuitenkin oli mukana, kun tietää et ei tainnut oikeelle kohdin kiertoa touhiulut osua. :/ Mut muutoin oli mukavaa huomata et ei tuo ukko-kulta ole vallan vain muutto puuhiin uppoitunut. :whistle: :D

Nyt tuli häätö koneelta, kun tuo nuoriso tuli hätyyttämään pois. Joten mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille.

-touhis- :wave: :wave: :wave:

ps. ebony, Aniliini, ja muut joille olen yv:tä laitellut, sorry kun en ole kirjoitellut. En ole teitä unohtanut>kirjoittelen kunhan joudan. :wave:
Kiitos paljon!!
:wave: Tuttu tunne tuo koneeelta häätö... :| Minulla tyttö 15v on häätämässä aina välillä koneelta pois... :wave:
 
mantanalle uudesta pinosta =)

Kiitos Rouva Aniliini kun jaoit kokemuksia. En edes yritä sanoa, että ymmärrän mitä käyt läpi :/ Utelenkohan liikoja jos kyselen oletteko harkinneet muita vaihtoehtoja? Adoptiota, sijaisperheenä toimimista jne.

Touhu tenava ja taikakuu : Meillä peräti neljä konetta löytyy talosta, silti joku on aina niskan takana odottamassa vuoroa. Lisähankaluuksia tuottaa se, että tämä 'minun' koneeni on olohuoneessa eikä muksut tiedä mitään meidän 'vanhusten' kuumeilusta :whistle:

Täälläkin eilinen pakkanen (lähes 14C) on vaihtunut pariin plussa-asteeseen.

:wave:
 
Mukava, jotta tämän löysitte. :wave: Paremmin aukeaa nyt sivu ainakin minulla! Kyllähän pinon pidetessä varmasti hidastuu ja siksi ajattelinkin, että pitäisi tuota päivitystä tässä ekalla sivulla. Ainakin aluksi kokeiltaisiin näin ja muutetaan sitten tapaa, jos tarvitsee. =)

Taikakuu kyllä ne simpat voipi hyvinkin elellä 5vrk, jos ovat erittäin viriilejä. ;) Joten tsemppiä vaan! :wave:

Touhikselle voimia sinne muuton keskelle! Tuntuu, että ihan just äsken muutitte ja eipäs siitä niin kamalasti olekaan aikaa. Muutto on kyllä hyvä tapa siivota "turhia" tavaroita poies. =)

Rouva Aniliini toivottavasti saisitte jo pian apuja tai, vaikka yllätysplussan piankin!! :hug:

Omaa napaa... :ashamed: Tikutin siis perjantaina kp15 sen oviksen ja siitä sitten mukavat migreenit iski! Taitaa olla kerrankin kunnon ovis, kun ihan migreenin kera saapui! Toivoopi hän... ja tietenkin yritetty pysyä pöllyttely linjalla kovasti... :p :p :p
Ensi viikolla sitten gynelle ja harmittaa, kun ei kiloja ole pudonnut enempiä. :ashamed: Ei taida lääkäri luvata mitään apulääkityksiä lisää. :'(
Tyttömme sai alkunsa 2v2kk yrityksen jälkeen, joten ei kait tämä toinen yritys sen helpompi ole. :( :heart: Nyt kp17/31 eli vielä 14 päivää ja voi kait alkaa jännittelyn seuraavasta kierrosta! =)
 
Isäntä aloitti jo yötuuriviikon ja lapset nukkumas ja eiku koneelle! :)

Neiti kyllä nukkui tänään toiset päiväunensa vasta klo 16-19.45 ja syötiin ruoka ja nukahti silti jo 21.30 ja isompikin nukahti pian perään.

Omaa napaa sen verran että jonkin verran on ollut etovaa oloa, tavanomaisia finnejä ei tullut kuin muutama ja jännää kimoilua jaloissa ja lämmöt yli 37 taas kerran. :ashamed:

Tässä vain odotellaan ens viikkoon ja katsotaan jospa täti jättäis kyläilynsä. :eek:

Tervetuloa joukkoomme Taikakuu, täällä on mukavia mammoja ja juttua piisaa. :heart:

Tervetuloa lämpimästi ja voimienne mukaan kuumeilemaan Lumi-Marja ja Rva Pikkumyy Jaksamisia tuleviin aikoihin. :hug: :heart:

Touhikselle muuttointoa ja jaksamista. Sitä omaisuutta tuntuu olevan aivan kauheasti, kun muuttaa ja kannattaa viedä kirpputorille tarpeeton ja muutenkin lajitella tavaraa, kuten varmaan teettekin. Joku toinen voi tarvita tavaraa, mitä itse ei tarvi. :)

Rouva Aniliini toivottavasti saatte pian plussauutisia, jaksamisia!

Eipä tässä muuta kuin hyvää yötä kaikille, jotka vielä valvovat ja plussatuulia puhkun täältä Pohojanmaan lakeuksilta, jossa luntakin on a yllin b kyllin. :D
 
Minulle voi päivittää 2/26.

Mies otti perjantaina saunan jälkeen puheeksi, että mitä jos tutkittaisiin ihan tosissaan mistä kiikastaa. Se oli yllättävä ja jotenkin "puhdistava" keskustelu. Aihe on ollut hänelle kovin arka selvästikin. Hän kun itse on sitä mieltä, että hänessä on vikaa.. Olemme toki keskustelleet ennenkin, mutta nyt sovimme, että maanantaina varaan aikaa ja selvitetään. Joten katsotaan, mitä saadaan selville.

Tuleva viikko on talvilomaa. Huh, sitä tarvitsenkin! 14-vuotiaani kanssa on mukavaa lomailla. Jos inspis iskee, tapetoidaan keittiö. Jos taas ei, niin puuhataan jotain muuta ;). Nuorempi asuu meillä joka toinen viikko, joten on aivan huippua, kun loma ja "meidän viikko" osuvat samaan aikaan. Vanhempi poika asuu jo omillaan. Hän on töissä toisessa kaupungissa, mutta viikonloput viettää meidän kanssamme nyt kun tyttöystävä otti ja lähti. Käytiin yhdessä miehen ja pojan kanssa leffassa ja sen jälkeen baarissa lauantaina. Aina yhtä huvittavaa, kun selviää, että ollaan äiti ja poika... B).

Aurinkoista viikkoa kaikille!
 
Kiitos mantanalle uudesta pinosta, vanha ei meinannu aueta itsellänikään ja tekstit näkyä.

Taikakuu yritimme esikoista 4,5 v ja toivo oli jo lähes mennyt, kun yllättäen ilmoitti tulostaan. Älkää luovuttako, vaikka aika tuntuu pitkältä odottaa. Tiedän tunteen ja monet itkut itketty tädin jatkuvista vierailuista.

Saimme vielä toisenkin lapsen ja imetyksen lopettamisesta n. 5 kk meni kun ilmoitti tulostaan. Yksi varhainen km siinä välissä.

Täti oli molemmista pois 2 vuotta ja raskauduin vasta kun imetys lopetettuna, imetin molempia yli vuoden. Esikoisen aikana ei käytetty ehkäisyä ja imetys tais olla semmoinen.
Halusin kuitenkin imettää mahdollisimman pitkään.

Nyt haaveilemme vielä kolmannesta.

Jaksamisia kaikille! :heart: TeSuLah :heart:
 
Tulinpa tänne tälläisen lisäämään, jos jollakulla tarvitsevalla ei ole vielä tietoa tästä:
Hedelmöityshoitojen korvaaminen sairausvakuutuksesta 1.2.2008


Kansaneläkelaitos (Kela) on nostanut hedelmöityshoitojen suorakorvausikärajan 43 vuoteen. Tätä vanhempien naisten hoitojen korvattavuus selvitetään erikseen Kelassa. Kaikkien 43 vuotta täyttäneiden on haettava korvaus itse Kelan Kuopion toimistosta. Hakemuksen ratkaisemista varten annamme hoitavan lääkärin maksullisen lausunnon.

Kelan ohjetta sovelletaan 1.2.2008 jälkeen syntyneiden kustannusten korvaamisessa.

Huomasin vaan kun kävin katsomassa ottaako sama gyne vielä vastaan väestöliitossa, missä ennenkin olen käynyt.;=)

Eli mukavaa niille, että ikäraja noussut 40v...43v , ketkä kenties tarvitsevat apua! :hug: :heart

Ihanaa pakkasmaanantaita kaikille! :hug: :heart: :flower:

Rva Pikumyy :heart: :wave:
 
Tervetuloa joukkoon Taikakuu :wave:

Touhu tenavalle tsemppiä muuttoon, itselläni on edellinen muutto vielä tuoreessa muistissa (vuoden alussa) :) Jännä juttu, että sitä pois heitettävää tavaraa kertyy aina vaan, vaikka kaapit olis siivottukin vasta aivan äskettäin. Mutta ehkä se johtuu siitä, että uusia vaatteita ja kenkiä tulee ostettua vähän liian usein...

Mulla menossa kp 25/28-29 eikä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Eli luultavasti täti sieltä kurvaa paikalle keskiviikkona tai torstaina :(

Aurinkoista viikon alkua kaikille, ihanaa kun aamulla alkaa jo olla valoisaa kun tulee töihin :flower:
 
Meillä asiat tosissaan etenee. Olimme varautuneet parin kuukauden jonoon vähintäänkin, mutta mitä vielä: saimme huomiseksi Väestöklinikalle ajan...! =) Huomasin saman tosiaan Klinikan nettisivuilta, mitä Rva Pikkumyy yllä kirjoittikin, eli ikärajaa on nostettu 43 vuoteen. Loistava uutinen :flower:

Aurinkoista maanantaita!
 
TeSuLah: Kiitos paljon! Kyllä täällä tosiaan on paljon mukavampaa porukkaa,kun tuolla toisella puolella (Mitäs nyt osiossa) Toki sieltäkin löytyy tosi mukavaa porukkaa,mutta osa tahtoo herkästi ruveta riiteleen siellä.. :headwall:

Kiitos myös Minnihiiri68! Oletko syntynyt -68? Sillä kyselen kun minä olen syntynyt -68. :wave: Joko olet täyttänyt 40v.Minä täytän syksyllä.. B)

AuringoKukka: Hieno homma että asiat etenee.. :wave: Nyt pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin... :heart: Kaikkea hyvää sinne!

Sitten vielä tätä omaa... Eikö voikkin olla mahdollista että kun ovistesti oli tiistaina 12.2 (klo 10.45) positiivinen että se olisi jo edellisenä iltana ollut positiivinen.. Kysynköhän tyhmiä... :headwall:
 
mimmimamma Aivan ihana ilmestys profiilisi kuvassa :heart: Suloisia koiranpennut ovat, mutta meille ei valitettavasti voida lemmikkiä ottaa, kun minä ja vanhempi tyttö ollaan allergisia :/ Miten sujuivat työhaastattelut? Toivottavasti työnhaussa tärppää! Kylläpä poikasi sai huonoa palvelua tk:ssa :(

TeSuLah Minulla on myös särkenyt jalkoja ja varsinkin polvia :ashamed: Olisiko oire masuasukista =) ? Ainakin aika samoilla päivillä mennään, joten päästään yhdessä jännittämään tällä viikolla!

Lumi-Marja Teillä oli kaunis muistohetki Onni-enkelille :heart: Meillä varsinkin nuorempi tyttö, 7v. on ottanut tosi raskaasti vauvan menettämisen ja suree yhä edelleen. Välillä ollut tosi raskasta katsoa lasten surua, kun on omassakin kestämistä. Itkien olen lukenut kirjoituksiasi, sillä niissä on ollut niin paljon samoja tunteita ja ajatuksia kuin mitä itse koin marraskuussa. En olisi ikinä uskonut, että selviän menetyksestä, mutta jotenkin aika onneksi auttaa ja onneksi on perhettä, joka pitää arjessa kiinni.

Rouva Pikkumyy Hienoa, että jaksatte jo ajatella valoisin mielin tulevaisuuteen :heart: Vaikka aluksi tuntuu, että maaliskuun loppuun on pitkä aika, niin yllättävän nopeasti se menee (minulla jälkitarkastus vasta 9vkoa keskenmenosta ja sen jälkeen odotin vielä kuukauden tukostaipumustestiin pääsemistä. Onneksi saa sentään "harjoitella".

Taikakuulle tervetuloa joukkoon mukaan :heart: ! Minulla ei vielä ole kokemuksia ovistesteistä, mutta pitänee ottaa käyttöön jossakin vaiheessa. Meillä nyt vasta ensimmäinen yrityskierto menossa marraskuisen keskenmenon jälkeen.

Rouva Aniliinille Voima :hug: Älä luovuta :heart:

touhu tenava Meillä ainakin on talo usein kuin pommin jäljiltä, vaikkei olla muuttamassakaan! Kiva oli miehesi yllätys, jospa innostuisi vielä uusintayritykseen =)

mantana Onnittelut oviksen bongaamisesta! Nyt vaan ahkerasti yrittämään, niin on sitten parin viikon päästä jännitettävää. +++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Auringokukka Hienoa, että saitte miehesi kanssa perusteellisesti juteltua vauva-asiasta ja noin nopeasti saitte ajan Väestökliniikalle! Oikein mukavaa loman jatkoa ja tsemppiä huomiselle :heart:

Itsellä kaikenlaisia pieniä oireita, mutta olen aika epäileväisin mielin. Kun sitä niin kovasti toivoisi olevansa raskaana ;) No, eipähän ole enää kovin montaa päivää jäljellä, kun asia selviää. Sunnuntaina testaan, jos on siihen tarvetta...
 
Kiitos surusydän! :wave: Minulla tuli taas näitä oireita yllättäen... Mahaa särkee jonkin verran ja selkää.. Ja rinnat tuntuu "turvonneilta" sehän on taas toiveajattelua.. Menkat pitäis tulla viikonpäästä tiistaina (ovulaatiotestin) mukaan,jos tulee.. :headwall: Tää on taas tätä.. |O
 
Hienoa Auringonkukka, että saitte ajan niin nopeasti tutkimuksiin. Minä olen itse niin kärsimätön, että olen suosiolla aina hakeutunut yksityiselle puolelle jo ihan normaaleissa vuositarkastuksissakin, kun nuo jonot kunnalisella puolella tahtoo aina olla niin pitkiä.

Me ollaan miehen kanssa sovittu, että jos ei lapsi ota tullakseen, niin "tyydymme" siihen ratkaisuun ilman mitään tutkimuksia tai hoitoja. Mutta saa nähdä muuttuko mieli tässäkin asiassa, jos ei lasta ala kuulua pitkään aikaan...

Joo Taikakuu, olen vuosimallia 68 ja loppuvuodesta syntynyt eli vielä ei ole 40 rajapyykkiä rikottu B)

Kyselit myös noista ovistesteistä, minä olen saanut sen käsityksen että kun ovistestissä saa plussan, niin ovis on siitä testistä vasta 24-36 tunnin kuluttua. Eli jos testi näyttää tänään plussaa, ovis on vasta huomenna. Minä sain plussan ovistestiin keskiviikkona 6.2. ja sitten torstaina olin tuntevinani kaksi terävää vihlaisua alavatsassa, joiden aavistelin olevan oire munasolun irtoamisesta. Voipi tietysti olla että mielikuvitus niitä oireita taas kehitteli :)

Plääh, nyt särkee päätä, kurkku on karhean tuntuinen ja nenä vähän tukossa. Taitaa siis olla flunssa tulossa, meillä töissä tauti jyllää edelleen, jatkuvasti on joku sairaslomalla. Minä tulen sitten tietysti taas viikonlopuksi kipeäksi, tunnolliset työntekijät kun sairastaa vapaa-aikana :saint:

Tämä laatikko, johon viesti kirjoitetaan, on muuten perhanan pieni! Ärsyttää kun joutuu koko ajan skrollaamaan tekstiä, jos haluaa lukea mitä on kirjoitellut |O
 
Uuteen pinoon pomppaan ja aloittaa kaikki puhtaalta pöydältä, kuten mantana sanoi tuolla vanhassa pinossa.

Kiitos tervetulotoivotuksista ja tervetuloa Taikakuu mukaan. Toisaalta tänne takaisintulo tuntuu kurjalta, mutta toisaalta...ei niin kovin kurjalta, kun tietää, että täällä on kaikki ihanat ihmiset :hug: :heart:

Mieliala vaihtelee kuin suomen talvisää. Pitkän pimeän ja harmaan jälkeen alkaa paistaa aurinko, vaikka samalla tippuu pisarat silmistä, kuin vesi talon katolta. Mutta silti aurinko paistaa ja se lämmittää. Te täällä olette minun aurinkoni ja pahus vie, miten on helpompi olo jo, kun voi ajatella tulevaisuuttakin.

Auringonkukka hieno juttu, että olette voineet puhua kipeästä asiasta. Meillä keskustelu samasta aiheesta käytiin jo siellä saunassa muutama vuosi sitten ja tutkimuksiin päästiin. Tulokset oli huonot, mutta silti ollaan jotain aikaan saatu. Onnea matkaan ja toivottavasti asia selviää.

Ovistestejä en ole viel tilaillut, en edes käyny nettiputiikissa katsomassa. Jotenkin tuntuu niin kaukaiselta vielä koko asia. Vähän pelottavaltakin. Silti niin kovasti kuumottaa jo ajatus uudesta yrityksestä. Huhtikuussa on asia varmaan jo toinen. Nyt vaan toivotaan, että saamme luvan aloittaa yritys, eikä mitään sellaista ilmene patologinlausunnosta, että pitäisi jättää yritykset sikseen.

Minnihiiri, samaa mieltä tekstilaatikosta. Jättäisivät tota mainos ja marginaalitilaa vähemmälle, niin olis enemmän tilaa olennaiseen.
 
Lumi-Marja :wave: Pikaisesti päivittelen ja sitten kohden lastenkutsuja... :flower: :D Mukavasti täällä juttua.... jospa huomen aamulla ehdin kaiken lukemaan. :ashamed: Kp18/31 ja luulenpa, että ovis meni, koska viivat jo haaleni. Nyt sitten odotella sitä jännittely aikaa! =)
Rouva Pikkumyy :wave: Hyvä, että olet aloittanut puuhastelun kotona! Tsemppiä kovasti sinulle ja kaikille!!! :flower: :hug: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnihiiri68:
Hienoa Auringonkukka, että saitte ajan niin nopeasti tutkimuksiin. Minä olen itse niin kärsimätön, että olen suosiolla aina hakeutunut yksityiselle puolelle jo ihan normaaleissa vuositarkastuksissakin, kun nuo jonot kunnalisella puolella tahtoo aina olla niin pitkiä.

Me ollaan miehen kanssa sovittu, että jos ei lapsi ota tullakseen, niin "tyydymme" siihen ratkaisuun ilman mitään tutkimuksia tai hoitoja. Mutta saa nähdä muuttuko mieli tässäkin asiassa, jos ei lasta ala kuulua pitkään aikaan...

Joo Taikakuu, olen vuosimallia 68 ja loppuvuodesta syntynyt eli vielä ei ole 40 rajapyykkiä rikottu B)

Kyselit myös noista ovistesteistä, minä olen saanut sen käsityksen että kun ovistestissä saa plussan, niin ovis on siitä testistä vasta 24-36 tunnin kuluttua. Eli jos testi näyttää tänään plussaa, ovis on vasta huomenna. Minä sain plussan ovistestiin keskiviikkona 6.2. ja sitten torstaina olin tuntevinani kaksi terävää vihlaisua alavatsassa, joiden aavistelin olevan oire munasolun irtoamisesta. Voipi tietysti olla että mielikuvitus niitä oireita taas kehitteli :)

Plääh, nyt särkee päätä, kurkku on karhean tuntuinen ja nenä vähän tukossa. Taitaa siis olla flunssa tulossa, meillä töissä tauti jyllää edelleen, jatkuvasti on joku sairaslomalla. Minä tulen sitten tietysti taas viikonlopuksi kipeäksi, tunnolliset työntekijät kun sairastaa vapaa-aikana :saint:

Tämä laatikko, johon viesti kirjoitetaan, on muuten perhanan pieni! Ärsyttää kun joutuu koko ajan skrollaamaan tekstiä, jos haluaa lukea mitä on kirjoitellut |O
Minulle se täti siellä neuvolassa sanoi kun kävin papakokeessa (joukkotarkastus) että kun minulla oli sinä päivänä tullut positiivinen tulos ovistestissä,niin se sanoi että se ilta ja yö on tärppiaikaa. Ja sinä päivänä kyllä oli vahvat ovis tuntemukset.Minä kyllä näytin sitä ohjelappua siellä,mutta näin se sanoi se täti.Ohje kertoo että kun positiivinen tulos on tullut,niin kun on 48 tunnin aikana yhdynnässä,niin mahdollisuudet raskaaksi paranevat.Se täti myös sanoi että se edellisen päivän hailakka laskea mukaan.. :headwall: En kyllä tiedä miten se sitten menee...Tipahtaa kohta kokonaan kärryiltä... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Uuteen pinoon pomppaan ja aloittaa kaikki puhtaalta pöydältä, kuten mantana sanoi tuolla vanhassa pinossa.

Kiitos tervetulotoivotuksista ja tervetuloa Taikakuu mukaan. Toisaalta tänne takaisintulo tuntuu kurjalta, mutta toisaalta...ei niin kovin kurjalta, kun tietää, että täällä on kaikki ihanat ihmiset :hug: :heart:

Mieliala vaihtelee kuin suomen talvisää. Pitkän pimeän ja harmaan jälkeen alkaa paistaa aurinko, vaikka samalla tippuu pisarat silmistä, kuin vesi talon katolta. Mutta silti aurinko paistaa ja se lämmittää. Te täällä olette minun aurinkoni ja pahus vie, miten on helpompi olo jo, kun voi ajatella tulevaisuuttakin.

Auringonkukka hieno juttu, että olette voineet puhua kipeästä asiasta. Meillä keskustelu samasta aiheesta käytiin jo siellä saunassa muutama vuosi sitten ja tutkimuksiin päästiin. Tulokset oli huonot, mutta silti ollaan jotain aikaan saatu. Onnea matkaan ja toivottavasti asia selviää.

Ovistestejä en ole viel tilaillut, en edes käyny nettiputiikissa katsomassa. Jotenkin tuntuu niin kaukaiselta vielä koko asia. Vähän pelottavaltakin. Silti niin kovasti kuumottaa jo ajatus uudesta yrityksestä. Huhtikuussa on asia varmaan jo toinen. Nyt vaan toivotaan, että saamme luvan aloittaa yritys, eikä mitään sellaista ilmene patologinlausunnosta, että pitäisi jättää yritykset sikseen.

Minnihiiri, samaa mieltä tekstilaatikosta. Jättäisivät tota mainos ja marginaalitilaa vähemmälle, niin olis enemmän tilaa olennaiseen.
Kiitos samoin Lumi-Marja... :wave: Ja paljon voimia ja jaksamisia sinne. :hug:
 
Oikein kivaa kun tänne on tullut paljon uusia tuttavuuksia !!! Tervetuloa vaan kaikille :wave:

Minä olen ollut niin väsynyt työ kiireitten takia, että olen ihan taustalla lukenut viestejänne ja ollut hengessä mukana....nyt päätin että on pakko ehtiä muutama rivi kirjoittaa =)

Voi kun kiva, kun Pikkumyy ja Lumi-Marja jatkavat täällä meitin mammojen sivuilla :heart: Itsellä on taas usko uuteen vaaviin "täysi nolla" :( Taas alkoi ihme tuhru jo kp 24-25 aikoihin ja se tietääkin varmasti tulevaa tätiä :ashamed: :'( .....-eli en päässyt EDES jännäämään, että tuleeko täti vai ei. No nyt täytyy taas vaan koittaa panostaa tähän kevään laihikseen....joka sekin takkuaa sujuvasti, kun uusi työni on tietysti juuri ruuan parissa :D . No ei muuta kun marinat seis ja ITSEKURIA kehiin :p =) .

Juu Touhis, olenkin ihmetellyt kun ei sieltä päin mitään viestejä ole kuulunut, mutta ymmärrän hyvin kiireesi.....onneksi olet täällä ketjussa pysynyt, ettet kokonaan kadonnut :D . Me olimme juuri viikonloppuna tuttava perhettä muuttamassa,,,ja huh huh,,,ei kyllä kateeksi käynyt,,,,on se sellaista rumbaa, varsinkin kun on isompi perhe kyseessä...

Kaikille OIKEIN PALJON PLUSSA ONNEA :heart: :heart: :heart: :wave:

Minä jään tänne sitä inhottavaa tätiä odottelemaan.....ja toivomaan, että joskus tulisi se päivä jolloin se jättäisi meidän torpan väliin... ;)
 
Hei

Hyppään taas mukaan. Siis kuumetta, 35vee. Yrityskierto 18, tämä kierto ensimmäistä kertaa inseminaatiolla... Kp on 26/24-26, mutta luulen, että voi olla pitempikin Lugesteronin sun muiden vaikutuksesta. Lauantaina testailen, jos sinne asti päästään...
 
Kiitos surunsydän kuva huomiosta profiilin kohdalla. Vaavit ovat 5 viikkosia riiviöitä ja täynnä touhuja. Kaikki vaavit ovat tällä hetkellä varattuja ja löytänneet hyvän kodin. vielä 3-4 viikkoa touhua meidän talossa ja sitten rakkaat vaavit katoaa :( muiden iloksi :)

Työpaikkahastatteluista jätin suosiolla yhden väliin, koska toinen meni aika hyvin. Mutta jotenkin nyt tänään iski sellainen tunne että olin liian pätevä ja voimakas persoona siihen tehtävään. Joten eipä auta muuta kun uusien paikkojen haku. Yksi uusi hakemus lähti sunnuntaina ja yhden pitäisi tehdä tänään. Se paikka mikä on tämän päivän haku olisi kaikkein mieluisin paikka mitä olen sitten hakennut.

Omaa napaa kp vielä hetken 28 ja kohta 29 Eikä tätiä ole näkynyt. Hieman olen miettinyt olenko laskennut kp oikein, kun ollut muuta miettittävää. No eipä aikoihin näin pitkää kiertoa ole ollut...hyvä näin...jos ei vaihdevuodet vaan ole iskeneet kyntensä minuun.

B) mm B)


 
Lapset nukkuvat ja isäntä on töissä ja minä tietysti koneella. :) Oireilua on jonkin verran, mutta jomotus jaloista kadonnut, jonkin verran on etovaa oloa, kun syömisestä kulunut parisen tuntia tai vähemmänkin, mutta en ole oksentanut. Saapa nyt nähdä mitä tuleman pitää.

Surusydän tässä saadaan nyt sitten vielä jännäillä. Kaikille muillekin jännäilijöille peukut pystyyn ja plussatuulia täältä lumimassan keskeltä. :whistle: :heart:

Väsymystä on ja kai sitä täytynee kömpiä nukkumaan. Öitä kaikille!! :)
 

Yhteistyössä