YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Tänä aamuna tein taas pregent stickin ja sitten rfsun r.testin ja molemmissa testiajan sisällä oikein selvä haamu! Ihan selkeästi näkyi valaistuksessa kuin valaistuksessa yhdellä silmäyksellä. Viluttaa ja hajut tulee vahvasti nenään... En silti uskalla uskoa vielä. Huomenna testaaan taas ja vasta sitten kun uskallan sen tarkoin vaalimani cb:n digin räväyttää kehiin ja jos se ilmoittais et raskaana niin sitten uskon
. Niin ja sitten (pessimistinä ) odottelisin taas varhaisultraa peläten et olis kohdunulkoinen tai tuulimuna tms. Ja sitten niskapussiultraa ja rakenneultraa . Ja mahdollisesti taas lapsivesipunktiota (kuten viimeksi) kääk vois laulaa et "huolta tulvillaan on raikas talvisää ". No joo,mulla on yks keskenmeno ollut ja siksikin pelkään kaikenlaista. Kuopuksesta epäiltiin downia mut punktiosssa selvis et kaikki ok. Sitä on vaan oppinut varovaiseksi =)

Helvi-10 minä kyllästyin kotitestin one step-ovistesteihin kun näyttivät niin hailukasti mulle viivojansa. Sitten tilasin rfsun ovistestejä muistaakseni verkkoapteekista ja ne toimi paremmin. Silti mulla ainut hyvä testi on cb:n digi että niiden puolesta liputan vaikka kalliita ovatkin.

Plussatuulia kaikille!!! :heart: :heart:
 
:flower: erkalle. Toivottavasti kaikki menee hyvin :heart:

Mulle iski masis ja oon täällä pari päivää itkeskelly :'( Mun itselle asettamani aikaraja on menny umpeen täyttäessäni 39 ja pohdin luovuttamista. Pelkään ihan sikana, että jos tuun raskaaksi, niin jokin menee pieleen (vrt. erkan listaa). Lisäksi nää mun kolme tyhjennettyä on olleet fyysisestikin rankkoja tapauksia verenvuotoineen. Kävin joskus nuorempana ennustajalla ja vaikka oon yrittäny aktiivisesti unohtaa, niin se tais luvata mulle kaks lasta (jotka mulla jo siis on). Muistan sen, että olin pettynyt määrään ja että se oli vähemmän kuin mun kaverilla, jolla on nyt kolme. Sen miehelle on tehty vasektomia, joten enempää niille ei tulekaan. Tiedän, että on typerää uskoa ennustajaa, mutku se osu muissakin jutuissa pelottavan oikeaan. Että pitäiskö vaan luovuttaa ja suunnata ajatukset muualle? Oon niin pettyny :ashamed: . Seki itkettää, kun mun miehen veljen tyttö (19 v.) tuli vahingossa raskaaksi ja sen laskettu aika on ihan kohta. Ei oo reilua, ei. Jos nyt kuitenki vielä yrittäis tän kierron...
 
happihyppy :hug: :hug: :hug: . Ei 39V ole ikä eikä mikään. Suosittelen että meet kurkkaamaan myös tuonne yli 40 v kuumeilijoiden joukkoon...minäkin (36v) oon sielläKIN (no missä minä nyt en olis ;) ). Huomaisit siellä että oot itseasiassa alaikäinen :D . Siellä on mahtava tsemppaus päällä!!! Mutta siis on täälläkin tietysti :heart: mutta se on aina vähän erilaista eri ikäryhmissä! Minäkin joskus (15v sitten) asetin takarajaksi 32v :eek: ja vasta tuossa iässä itseasiassa aloitin kuumeilun :D . Sulla on joku ikäkriisi varmaan meneillään...mullakin on ollut sellaista siitä asti kun täytyin 35v. Ei kannata asettaa aikarajoja. Ja pelolle ei saa antaa valtaa, uskon että lähes kaikki pelkäävät raskautumisessa tai raskauden aikana kaikenlaista varsinkin jos lapsi on toivottu. :hug: Sulla on vielä monia vuosia aikaa saada vauva. Ennustajille en oo itse koskaan uskaltautunut kun oon kanssa niin herkkä että vois ottaa koville jos tulisi epämieluista kuultavaa sieltä. Voin sanoa etten usko ennustajiin mutta silti en ikinä ennustajalle aio mennä!! Jotenkin pelottavaa! Nyt vaan kuivaat kyyneleet ja käännät uuden sivun elämässä ja katsot positiivisin mielin tulevaisuuteen. Kaikki on mahdollista!!!!
 
No niin nyt tein sen CB:n digin ja siinä lukee että raskaana 1-2. Tein myös pregent stickin taas mutta se selvä haamu tai heikohko punainen viivanen ei ole vahvistunut...samanmoinen haalea viiva. Täytyy testailla taas huomenna kun mulla vielä yksi pregent stick tuolla on. Voi olla et huomenna ostan vielä apteekista jonkun testin. Tänään siis laskujeni mukaan dpo12.

Muoks. Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa testailin ainoastaan vanhanaikaisella predictorilla silloin kun kuukautiset oli reilun viikon myöhässä ja molemmilla kerroilla sain vain hailukat pallot enkä ees ihan kokonaisia palloja vaan sellaisia puolikkaita ja silti olin vahvasti raskaana. jospa ostais nyt vielä vaikka sen apteekin oman testin vaikken sitä olekaan ikinä kokeillut tai predictorin...muita lähimmässä apteekissa ei olekaan tarjolla. Niiin ja s-kaupasta saa noita pregentstickejä.
 
erka varovaiset onnittelut, toivotaan, että kaikki menee kuitenkin hienosti :heart:

happihyppy :hug: :hug: ymmärrän niin hyvin noi fiiliksesi :hug: Mutta älä anna periksi, ethän. Mullakin ikäkriisiä pukkaa, ensi vuonna tulee toi 39 ja kaikki pelottaa... Pelottaa ettei tule enää raskaaksi ja pelottaa se, että tulee ja joutuu taas alkaa pelkäämään, mikä kaikki voi mennä pieleen. Nyt jo sen viikon aikana minkä ehti olla raskaana, ehti pelot nousta vahvasti pintaan ja ensi kerralla (joka toivottavasti tulee) on taas lisää painolastia mukana :ashamed: Mutta eihän me silti luovuteta, eihän... Kovasti jaksamista :hug:

Mäkin kävin itse asiassa ennustajalla vuosia sitten, kauheesti se ei tulevaisuutta ennustanut, mutta näki aika paljon sen hetkisestä suhteesta ja mun luonteesta. Ja eron ja kaksi lasta mulle povasi... Siihen kahteen lapseen mä yritän uskoa, että kyllä me vielä se toinen saadaan :whistle:

Perjantaina oviksen bongasin, pari päivää myöhemmin kun yleensä, joten ehdin jo ajatella että se jää tässä kierrossa tulematta. Perjantaina myös se hyödynnettiin, siihen se sitten jäikin, mutta ainakin oikeeseen aikaan oltiin asialla. Tammikuussa sitten taas inssit jatkuu jos tarvetta.
 
erka Onnittelut! Kyllä tuo jo hyvältä näyttää :flower: =)

:hug: Kaikille ikäkriisistä kärsiville!

Sain kuin sainkin sen plussan CB:n ovistestiin eilen. Yrityksen puutteesta ei ainakaan jää tällä kertaa kiinni =) Olen myös litkinyt greippimehua, syönyt vitamiineja ym. ym. joten jos nyt ei onnistu, niin sitten on tutkimukset edessä. Olen odotellut, että koska toi meidän kohta 3 v kysyy, että miksi muilla on siskoja ja veljiä, mutta hänellä ei. Vielä ei ole osannut asiaa ajatella. Ehkä se on vaan onnellinen siitä, että saa äidin ja isän kokonaan itselleen...
 
erka Kyllä se hyvin menee ja onnea kovasti. Nauti ja iloitse :flower:

Täti alkaa hiljallee pakkailla laukkujaan. Häipyisi vaan piiiitkäksi aikaa taas :) . Ovistestejä tilasin myös tähän kiertoon, vaikka meidän piti mennä ihan periaatteella tulee jos on tullakseen, mutta ei malta olla tikuttamatta. Miehelle ei kyllä paljasta. Hän on muutenkin ollut niin lujilla tyttöjen kanssa viime viikkoina etten vauvasta viitsi paljon hänelle puhella. Meillä on 3 v niiiin uhmakas juuri nyt ja pikkuinen 1v4kk tuskastuu, kun ei osaa ilmaista itseään oikein ja kiipeää joka paikkaan. Välillä leikkivät ihan sovussa, mutta välillä riidellään ja lujaa. Tämä on nyt vaan tämä vaihe taas ja jos vauva saataisiin edes tässä aluille ja ennen kuin se syntyy niin on monet vaiheet jo tulleet ja menneet :)

Plussatuulia kaikille :whistle: :whistle:
 
Huomenia!

Täällä kp 3 menossa ja pikkuhiljaa rupeaa mielialakin kohoamaan jotenki pettymys oli nyt suuren suuri kun niitä haamujakin sain,no kuitenki nokka kohti tulevaisuutta jospa se joululahja tulisi, ensi viikolle juuri sattuu ovis aika itse asiassa aatoksi...

Kiire päivä,palailen paremmalla ajalla, mukavaa viikon alkua ja ihanaa joulun aikaa :xmas: :xmas:
 
Iltapäivää! Tein taas tänäaamuna pregstickin ja ja rfsun testit ja olivat viivat tänään vahvempia kuin eilen! Toivon vielä ettei täti tule yhtään kyläilemään huomenna eikä ylihuomenna (silloin olisi sen aika ollut) ja jos tätiä ei näy niin uskallan tuulettaa. Varasin jo varhaisultrankin tuonne loppiaisen jälkeen.

Toivon teille kaikille joulu- ja vuodenvaihdeplussia! :heart: :heart: :heart:
 
Päiviä!!

Eihän meidän pino vaan meinaa hyytyä???missäsä kaikki on :wave: no itselläkin on kyllä näin joulun alla kiirettä töissä ja kotona.

Nyt vaan ovista odottamaan ja olen miettinyt että ottaisinko nyt ne terot käyttöön?

Koitan päivittää listan huhuilkaa jos tulee vääriä päiviä :attn:
 


Keskiviikko 16.12.2009
Onlydream....................................5/26-28 yk6
kevät1..........................................8/25.....yk13
Poni06..........................................8/28.....yk 1
happihyppy..................................9/28....yk 3 (24)
pimpula74.....................................9/30.....yk 2
Helvi-10 ......................................17/24-26 yk13
Rosmariini -74..............................17/28-31.....yk 17
Mahdotontako..............................18/30 .....yk 4
Lumi-Marja...................................19/27.....yk 38


Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

 
No niin täällä täti karkoitettu ja ovistestit tuli postissa. Mieskin kotiutuu työmatkalta viimeistään perjantaina. Minä täällä ahmin suklaata, koska uskon muutaman lisäkilon olevan hyödyksi raskautumista ajatellen. Olen tässä ajautunut vähän normaalian hoikempaan kuntoon. Onneksi joulu korjaa tilannetta.

On muuten pitkä tuo plussanneiden pino ja tasaiseen vahvistuu koko ajan. Nyt vaan kaikki mukaan plussa-aaltoon. :)
 
Joo kiirettä pitää, huhhuijaa... töissä ja kotona. Ei meinaa vuorokauden tunnit riittää. Jouluvalmistelutkin on ihan alkutekijöissään, kun ei ehdi moisia miettiä. Katoan pariksi viikoksi ja tulen sitten ilmoittelemaan, että toiko joulupukki tädin mukanaan vai mukavan joululahjan :) Toivossa on hyvä elää... kerta kerran jälkeen.

Hauskaa joulua kaikille!
 
Heippa hei, vieläkö mahtuu mukaan?? :wave:
Täällä yrittäis jalkaa ovenrakoon 37 v kolmen pojan äiti. Oon kuumeillu tuolla parissa muussa pinossa ja oon taustaillu täällä jo jonkin aikaa.
Mulla on menossa nyt yk2, mirena otettiin pois lokakuun lopulla.
Kp 5/25-29
 


Lauantai 19.12.2009
Onlydream....................................8/26-28 yk6
kevät1..........................................11/25.....yk13
Poni06..........................................11/28.....yk 1
happihyppy..................................12/28....yk 3 (24)
pimpula74.....................................12/30.....yk 2
Helvi-10 ......................................20/24-26 yk13
Rosmariini -74..............................20/28-31.....yk 17
Mahdotontako..............................21/30 .....yk 4
Lumi-Marja...................................22/27.....yk 38


Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

[/quote]

Päivitin listaa. Toivottavasti meni oikein...
 


Sunnuntai 20.12.2009
Puskajussi....................................8/25-29.....yk2
Onlydream....................................9/26-28.....yk6
kevät1..........................................12/25.....yk13
Poni06..........................................12/28.....yk 2
happihyppy..................................13/28....yk 3 (24)
pimpula74.....................................13/30.....yk 2
Helvi-10 ......................................21/24-26.....yk13
Rosmariini -74..............................21/28-31.....yk 17
Mahdotontako..............................22/30 .....yk 4
Lumi-Marja...................................23/27.....yk 38


Annemaarit...............................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]



 
Voisiko joku päivittää mulle listaan yk 2, kun en oikein osaa :)

Ovista olen tikuttanut, mutta tuloksetta vielä. Tänään alkanut alamahalla olla pieniä tuntemuksia, joten ehkäpä ovista kohden mennään. Miehellä onneksi töissä helppoa näin joulun alla ja vapaatakin ehkä, niin jaksaa paremmin. Minähän jaksan aina, kun kyse tärppipäivistä :D .
 
kiirettä ollut täälläkin ihan kiitettävästi... hyvä niin ei kerkee kuumeileen ihan niin pahasti ehkä :saint: ovista tuntus pukkaavan ja pupuilla on onnex keritty mut saapas nähdä tuleeko nytkään tulosta.. oikein ihanaa joulunaikaa kaikille
 
Mun sisko ilmoitti olevansa raskaana. Oon yhtä aikaa iloinen ja kade :ashamed: . Mulla ei ovista näy ei kuulu. Nyt on kuiten jo kp 14. Ollu kai liikaa stressiä :/ No, jospa se vielä tulis...

Hyvää ja tärpikästä joulua teille kaikille!



 

Yhteistyössä