YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Onnea Sinderella! :flower: Hyviä uutisia onkin kaivattu...

Ja ihanaa kun Rouva Pikkumyy ja Lumi-Marjakin piipahtivat. Lämpöistä Joulua ja kaikkea hyvää kummallekin rakkaittenne parissa :heart:

Siiri, minunkin navastani on ovis hukassa. Kyllä yleensä viimeistään näinä päivinä on plussa ovistestiin tullut, mutta nyt ei mitään...ei juuri edes ovisoireita. Huomenna loppuu tikut ja enpä taida ehtiä uusia ostamaan. Taitaa munikset olla talviunilla.... Olkoon sitten...pöh.

Pinkkis
 
Heippa!

Onnea Pinkille että viiva vahvistuisi!!

Kiva että Rouva Pikkumyy ja Lumi-Marja piipahti joukossamme =)

Meillä tuli yksi potilas lisää eilen ku 11v pojalla olikin korvatulehdus kanssa :eek: oli yöllä ulissi korvaansa enkä kuullu ollenkaan, ilmeiseti lopultakin nukuin niin sikeästi ettei äänet hätkäyttäny ;)
Tänään pääsin lopultakin lyhentämään tätä ylipitkää liehulettiä
:D nyt saunassa käydessä tuntui etteihän päässä ole mitään tukkaa :LOL: ( lyheni vaivaiset 12cm )

Tytön muskarin joulujuhla oli myös tänään. Kävimme kolmistaan tytön ja pikkuveljen kanssa kattomassa neidin esitys....

Pikku-ukko taas ilmoittelee äidin kaipuutaan, mentävä on :D :wave:

ps. eikä vieläkään yhtään joululahjaa hankittuna :ashamed: mites teillä muilla???
 
Olen kyllä käynyt lukemassa sillointällöin kuulumisia, mutten ole oikein ehtinyt paneutumaan niin paljon, että olisin kirjoitellut.
Rouva Pikkumyyn aiemmat kuulumiset teki kyllä mielen niin surulliseksi, ettei sanoja löydy. Kiva kuitenkin oli lukea, että jaksat yhäkin olla oma positiivinen itsesi, vaikka elämä näin potkiikin välillä!
Sinderellalle sylin täydeltä onnea!!! :heart: :flower: :heart:
Ihanaa, että toit nämä ihanat ja toivoa antavat uutiset tähän pinoon!
Meillä pienimmäinen on ollut nyt viikon kipeänä, kovassa kuumeessa. Toissapäivänä sai sitten kuurin korvatulehdukseen ja nyt alkaa tauti hellittämään. Viime yönä sitten paukahti oma nokka tukkoon ja nyt paleltaa, jäseniä särkee ja tirskuttaa koko ajan. Meillä on täälläpäin ollut kovasti enterorokkoa liikkeellä jo pitkän aikaa ja minullakin tuntuu pari rakkulaa suussa olevan. Tosin en tiedä johtuuko siitä vai olenko tietämättäni syönyt jotain sopimatonta. Ajattelin vaan, että entäs jos olisi raskautunut, että mitenköhän tuo rokko vaikuttaisi tässä vaiheessa, kun ei vielä ole kiinnittynyt... mutta tuskimpa mitään raskautumista on edes tapahtunutkaan...
Lupaavalta kuulosti tuo vyöhyketerapia, vielä kun jostain pystyisi taikomaan aikaa, että pääsisi siitä nauttimaan. Joulupukin toivomuslistaanhan tuo kyllä olisi hyvä lisätä.
:LOL:
Minulla on jo jouloulahjat ostettu ja paketoitu. Kahvikakut ja pullat on pakastimessa, Kaapit siivottu ja pipareita on tehty pitkin joulukuuta, mutta ne ovat kyllä hävinneet sitämukaa.
Tänään ajattelin jynssätä saunan ja pesuhuoneen ja laittaa vesisankkoja ulos jäätymään lumilyhdyiksi. Eli kyllä se Joulu tulla jollottaa. Onneksi on tullut edes jotain tehtyä, jos nyt tämä flunssa iskee oikein toden teolla.
Oikein mukavaa ja rauhallista Joulun odotusta teille kaikille!!! Toivotaan, että mahdollisimman moni saa sen eniten toivomansa joiululahjan!!! Eli plussan tässä kierrossa! :heart:
 
Kiitoksia Kikkara haamuonnitteluista. Edelleen melkein löysät housuissa ku niin hermostuttaa...

Meillä on suurin osa lahjoista hankittuna. Käytiin viime viikonloppuna iskemässä kauppoihin. Pitäis niitä vielä joitain paketoida. Me lähetään reissuun jo maanantaina ja ollaan koko viikko mökkeilemässä. Siksi koristellaanki talo jo huomenna jotta ehtii vähä aikaa nauttia kuusesta.

Minunki puolesta ihanaista joulunodotusta itse kullekin =) Ja mahtava ois jos niitä plussia satelis mahollisimman monta :heart:
 
Heipsan!
Täälä joulukiireet myös painaisi päälle ja ilmeisesti sen takia ovis ollut kateissa vaikka kp 23 mennäänkin jo et taitaapi kierto hieman venyä tällä kertaa :/

Sinderella Onnea haamusta :flower: :heart:
Ihanaa että saadaan pitkästä aikaa hyviäkin uutisia :)

Kiva oli myös lukea Rva pikkumyyn ja Lumi-Marjan kuulumisia. Hyvää Joulua myös teille :xmas:

Ja jos oikein muistan niin täältä pinosta raskautuneista Nevi taisi tänään mennä synnyttämään, en ole ehtinyt tuola odotuspuolen pinossa vähään aikaan käydäkkään kurkkimassa. Saa oman joululahjansa kainaloon :heart:

*muos* kävin kurkkaamassa tuola odotuspuolella niin Nevi´llä olikin sektio 16pv eli onkin jo saanut nyyttinsä kainaloon ja Minnihiiri68 saanut tytön 13 pv. Onnea :heart: :flower:

Kaikille oikein rauhaisaa ja mukavaa Joulua :xmas: ja Plussa Onnea :heart:
 
kikkarahan on kovin ahkera ollut joulutouhuissaan. Itsellä kyllä alkaa olla kaikki lahjat hankittuna, mutta paketoida pitäisi vielä. Vähän jouluvaloja on tullut laiteltua, mutta siinäpä se sitten onkin :ashamed: Tosin vietetään joulua molempien vanhempien luona, joten kovin ihmeitä ei kotiin tarvitse hankkia. Tietty kuusi pitää olla ja vähän joulukoristeita ja viikonloppuna täytyy normaali siivous tehdä, mutta siihenpä se taitaa jäädäkin. Ja pipareita leivottiin pojan kanssa pari viikkoa sitten.

Oikein mukavaa joulunodotusta kaikille ja plussatuulia!
 
Onnittelut Sinderella!! :heart: :heart: :flower:

Kanellalle: Pahoittelut tapahtuneesta, luin km:n kokeneet pinosta! :hug: Kaikkea hyvää sinullekkin elämääsi kuitenkin toivottelen! :heart: :flower:

Muille haaveilijoille/piinailijoille ovisplussia ja raskaustestiplussiakin !

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kopsasin tuolta odotuspuolelta tekstini.... laiskuutta ilmassa..

Heipsansaa! Ultra terveisiä laitan.... eilen rv 32+6 vauva jo 2800g! Heti joulun jälkeen uudestaan ultraan ja lapsivesinäyte otetaan, josta tarkastavat vauvan voinnin; tuon sokerin takia siis. Hyvin kasvanut ja sydänkäyrä ok, reippaasti liikkuu potkien ylöspäin! Ei siis ihme, että vessas saa mamma ravata ja nukkuminen tosi vaikeaa. Insuliineja jälleen nostettiin... :ashamed:
Mutta vauva voi hyvin!!! :heart: =)

mantana ja pikkuinen "Toivo" rv 33+0 :heart: POKS tänään!! :xmas: :wave:

sinderella ONNITTELUT PLUSSASTA!! :flower:
 
Mimmimammalla mahtava ovisplussa! Nyt peukut tanaan että parin viikon päästä saahaan onnitella sua toisenlaisesta plussasta...

Mantana, sullako on r-diabetes? Mää kans joudun rasitukseen jossain vaiheessa. Kahessa edellisessä raskaudessa paastoarvo oli hiukan liian ylhäällä ja jouduin mittaileen sokruja kotona. Onnitteluista kiitoksia.
 
Meillä pikkuprinsessa kasvanut kovasti. Keskiviikkona käytiin 1 kk neuvolassa ja painoa jo hurjat 2925 g ja pituutta 49 cm. Kasvaa ja kehittyy hyvin. Kovasti syö ja nukkuu yöllä jo yli 3 tuntiakin. Imetyksellä mennään yöt ja päivisin lypsän vielä maitoa pulloon. Syö kerralla n. 100-120 ml maitoa ja imetän päälle. Hyvin maito riittänyt. Omalla on pärjätty.

Mulla paino oli synnytyksen jälkeen lähtöpainossa ja nyt on pudonnut 2-3 kg alle lähtöpainon. Olen ihan teinimitoissa kolmen lapsen äitinä.

Kiirusta on arki, en meinaa millään keretä enää tänne. Kolmen pienen kanssa riittää touhua ja jouluvalmistelut jäävät aika vähiin. Nyt olin hereillä, odotan pikkuisen heräämistä, nukahti 1 aikaan ja herää varmaan kohta tissittelemään. :D Mies on töissä ja lapset nukkuvat. On aikamoista menoa päivisin, pienimmän on aivan pakko oppia nukkumaan kun isommat mekastavat, eipä näy häiritsevän, nukkuu sitterissäkin olohuoneessa välillä, kun sisarukset juoksevat ja touhuavat.

Isommat tykkäävät pikkuisesta, eivätkä ole olleet vihamielisiä hänelle. Pojalla on joku uhma menossa, mutta Neea auttaa mua vauvan hoidossa ja kotitöissäkin touhuaa mukana. Laittaa ruokailuvälineet laatikoihin tiskikoneesta ja laittaa pyykkejä ja ottaa pois. Nauttii touhuta mun mukana. Kattaa pöytää ja pyyhkii yms.

Mulla unet aika vähäisiä ja syötön välit nukun välillä 2-3 h:n jaksot, mutta kovin pätkäistä on, kuten vauva-aika yleensä. Pikkuprinsessa nukkuu yöllä välillä 3-4 tuntiakin yhtä kyytiä ja imetän sitten kun herää syömään itse. Kotona alkoi melkein heti heräillä itse syömään, enää ei tartte laittaa kelloa herättämään, kuten alussa tein.

Oikein mukavaa joulunaikaa teille kaikille ja plussatuulia niitä odottaville! :heart: :heart:

Neeanäiti ja Netta 1 kk ja 1 vrk :heart:
 
Eilen sain Apteekin testiin ihanan vahvan punaisen toisen viivan. Nyt vaan päivä kerrallaan eteenpäin ensimmäiseen ultraan. Sitä ennen ei kyllä uskalla juhlistaa mitenkään...

Hauska lukea Neeanäitin vauva-arkea =)

Ihanaa joulunaikaa kaikille :xmas:
 
Onpa täällä ollut koko viikonlopun hiljaista, itsekin olen pysytellyt poissa koko netistä.
Kiva oli lukea Neeanäitin kuulumisia. Kumpa pian itsekin pääsisi taas tuota vauva-aikaa elämään.

Huomasin juuri, että tänään olis ollut tasan 2 kk laskettuun aikaan ja veti tietysti mielen aika surulliseksi :'( Voi vain kuvitella miten surulliselta tuntuu mikäli helmikuun lopulla ollaan tässä samassa pisteessä eikä uudesta raskaudesta tietoakaan :ashamed:

Ovista kuitenkin odottelen sopivasti juuri jouluksi (täytyy varmaan tänään alkaa tikuttelemaan mikäli ovistikut tulevat tämän päivän postilla), joten toivotaan että pieni joulun ihme vielä tapahtuisi...

Oikein ihanaa ja rauhaisaa joulunaikaa kaikille!
 
Jouluntoivotukset kaikille!! :xmas: :xmas:

Annemaarit :hug: En ole samaa kokenut mutta kyllä tuo haikeus ja suru ehkä hiukan eri näkökulmasta on tuttu tunne.Tyhjältä tuntuu syli täälläkin. Jos meillä olis ekoilla kierroilla tärpännyt niin kääröä tässä jo sylissä kanniskeltaisiin ja varmaan aika erilainen joulu olisi. Jossittelua kaikki, mutta haikealta tuntuu :ashamed:

Mutta näin tässä nyt mennään ilman tietoa tulevasta. Ehkä hyvä niin. Kenties vuoden päästä kirjoitan ihan samoja juttuja täällä...

En tiedä oliko ovista vai ei kun tikut loppuivat kesken. Jotain tuntemuksia oli, mutta ei selkeää. Nyt on toinen puoli eilisestä kipuillut kummallisesti ja voi vietävä jos tässä vielä joku kysta tms. joulun ähkyn lisäksi vielä lomien riemuksi ilmaantuu :eek:

Tänään täytyy lähteä ruokakauppaan ryysimään muiden "Joulumielisten" sekaan..voi itku. Mutta ehkä pitkällä pinnalla ja rennolla fiiliksellä siitäkin selviää ;)

Toivotan kaikille leppoisia pyhiä ja laittakaapas niitä "joulupaketteja" alulle. Plussaruuhkaa siis alkuvuodesta odotellaan! :xmas:

Pinkkis
 
Jouluntoivotukset Tampereeltakin!

Ja halaukset sitä tarvitseville. :hug: Haikeaa on täälläkin ollut, mä aina näin joulunaikaan herkistyn monestakin syystä eikä tämä vauvakuumeilu sitä vähennä. Jostain on löytynyt onneksi vahvuus ystävien pienokaisten tapaamiseen, kaipa sitä sitten kun se vauva on siinä sylissä tajuaa, ettei tämä ihana nyytti ole mitenkään minulta pois. Päinvastoin. Ihanahan sitä vauvan tuoksua on tuoksutella.

Itse pongasin oviksen tänään tikuilla (taitaapi olla tuo testiviiva jopa vahvempi kuin kontrolli) ja mies on työreissussa. Onneksi kuitenkin kotiutuu joko tänään tai huomenna, joten ehkäpä kerkiämme tämän mahdollisen mahdollisuuden käyttää.

Jouluruokakauppaan tässä täytyy minunkin punkea. Onneksi lähestulkoon kaikki on jo ostettu.

Ihanaa sataa lunta!!!

:heart: :heart:
 

Yhteistyössä