YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Nojoo...enpä testaile minäkään vielä moneen päivään. Minähän en edes pongannut ovista...ja jos sellainen oli niin luultavasti oli n. kp 16-17 tienoilla. Pitkähkö kierto siis mullakin ehkä tulossa. Ärsyttää noi kierrot kun vaihteluväli on mullakin ollu 26-34...

No onneks ei oo testejä kotona :LOL:

Pinkkis
 
Heipsan!

Tervetuloa Destiny ( vai miten se oli ) :wave: tännehän kuumeilijoita mahtuu lisää =)

Joulun vietto meni ihan kivasti, mitä nyt maha oli kipeenä sen 3-4 pvä kun oli mahti-ovis päällänsä :LOL: tosin ei pahemmin käytetty hyväksi moista munitusta. Touhuiltiin kyllä jtn 3-4 pvää ennen ekoja oireita, että eivät varmaan sinne asti elossa pysyneet :ashamed:
Nauroinkin ukolle eilen että olis varmaan kolmoset ainakin tullu jos olis ahkerasti touhuillu :LOL: ukkohan kauhuissaan olisi..

Tänään oliskin pikku-ukon nla päivä ja sen jälkeen pitäis lähteä niitä raketteja kuuluma ostelemaan :| turhaa rahan menoa sekin mutta kun nuo miespuoliset niitä haluaa....

Poika kuulupi tuolla alakerrassa ulkoistavan joulukuusta... piikkejä kun alkoi olla ihan liikaa lattioilla :|

Pitääkin tästä valmistautumaan lähteä...
:wave:
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Tuntuu että nyt lomalla ehtii nettiin harvemmin kuin työaikana ;) Päivittäin käyn silti täällä lukemassa muiden kuulumisia, ja kohta varmaan opin tuntemaan teidät paremmin.

Pinkki taisi kysellä että olenko jo ennen r-testiä tiennyt olevani raskaana, vaikka pms- ja raskausoireet ovatkin aika samanlaiset. No joo, kyllä olen, kaikissa kolmessa raskaudessa on ollut joku sellainen kumma vaisto viimeistään tuossa kp 25:n paikkeilla, että nyt tärppäsi. Tosin nyt näinä parina yrityskiertona tämän neljännen kohdalla se vaisto tuntuu olleen vähän ruosteessa, kun kumpanakin kuukautena olen ollut ihan varma siitä, että olen raskaana. No joo, sieltä ne menkat ovat kuitenkin tulleet lähes kellon tarkkuudella. Ja sama juttu taas: nyt on menossa kp 23/n.30 ja taas on sellainen olo, että voi hyvin olla että olen raskaana. Joopa joo, luulo ei ole tiedon väärti...Rinnat on ainakin todella kipeät, mutta niin ne on aina muutenkin ovulaation jälkeen. Ja pissattaa ja viluttaa ja huimaa ja janottaa ja väsyttää ja päätä särkee. Eli melkein kaikki mahdolliset oireet joita näistä keskusteluista löytää. No, viikon päästä olen jo viisaampi, täytyisi malttaa vaan odottaa.

Uutenavuotena on tiedossa yhdet pileet, niissä juon varmaan pari lasia viiniä, mutta siihen se sitten saa jäädä. Täällä näytti muutamilla olevan nyt jännät paikat, toivottavasti mahdollisimman moni plussaa vielä tämän vuoden puolella

=)
 
Rintatulehdus ei tullutkaan, lämmöt vähän nousi ja menin heti lypsämään rinnat tyhjiksi ja suihkussa tyhjäsin lisää. Vauva imi tiheästi ja aamulla olo oli normaali ja helpotus suuri. :D Mulla vaan rinnat tottunut niin tuohon lypsämiseen, että kai siitäkin pitää aikanaan vieroittautua.

Pikkuprinsessa syö kovasti sekä pullosta lypsettyä maitoa edelleen ja rinnalta imee ja kasvaa huimaa vauhtia. Huomenna neuvolassa taas punnitaan. Maitoa multa tulee hyvin ja imetyksellä mennään jo yöt. Annan vielä illalla pullosta, koska ei jaksa imeä vielä aivan tarpeeksi, toistaiseksi lypsyä jatketaan.

Vaavi nukkunut nyt n. klo 21 saakka ja nukkuu edelleen. Nukkuu yöllä jo 4-5 tunninkin jaksoja, kun vain itse malttaisi mennä nukkumaan, mutta kun ei osaa mennä. Isäntä yötuurissa ja lapset kaikki nukkumassa.

Isommalla neidillä korvatulehdus helpottanut, kuurin siihen söi, vielä yskimme ja niiskutamme.

Tervetuloa mukaan jos uusia joukossa. Luin vain pikaisesti viestinne, en enää kovin paljon tänne ehdi, enkä kyllä ole vauvakuumeilijakaan, ehkä voisin siirtyä pikkuhiljaa taka-alalle. Mulel tehtiin synnytyksen jälkeen seur.pnä sterilisaatio, en siis enää vauvakuumeile. Olen tyytyväinen näihin kolmeen lapseen. Ensin luulin ettemme saa yhtään, kun eka kesti niin kauan tulla.


Nyt toivottelen oikein hyvää yötä teille kaikille ja hyvää loppuvuotta!!
:heart:

:heart: Neeanäiti ja Netta huomenna 6 vkoa :heart:
 
Neeanäiti kivahan noita sun vauvakuulumisia on lukea, joten käy vaan jatkossakin ainakin välillä meitä moikkaamassa!

Destiny mä myös tunnun löytävän jos jonkinlaisia raskausoireita joka kierrossa, mutta metsään on mennyt... Kaksi raskautta takana (joista toinen päättyi keskenmenoon) eikä mulla kummassakaan mitään selkeitä raskausoireita ole ennen plussaa ollut, pikkuhiljaa ovat sitten alkaneet. Mutta kummasti sitä vaan joka kerta kuulostelee kaikkea mahdollista ja välillä mahdotontakin :kieh: Sitä kai tää vauvakuume teettää.

 
Huomenta!
Taas alkaisi olemaan yksi vuosi jälleen takana ja uusi vuosi kolkuttaa ovea ja jospa sit toisi meidän pinoon paljon plussia :heart: sitä ainakin toivon koko sydämmestäni.

Täti pikkuhiljaa pakkailee kimpsujaan nurkasta et pikkuhiljaa taas pääsis aloittamaan harjoitkset ;) Eilen en antanut pikkuneidille enää iltatisua et eli pelkällä aamutisulla vaikka kotiin tullessa heti kaivoikin kovasti tisua puseron alta esiin mutta kun alkoi olemaan jo iltapuuron aika niin senkin puolesta jätin antamatta kun puuro ei olisi sitten maistunut. Mietin jospa sitä alkaisi vähentämään tuohon aamutisuun kun onhan neidilläkin ikää jo tuon 1v3kk ja vielä syö tisua ja kun näyttää toimivan liiankin hyvin ehkäisynä et jospa hieman mahdollisuudet raskautumiseen edes kasvais tuon imetyksen vähentämisen myötä ja muutenkin alan olemaan enemmän päivävuoroja töissä jne.

Tänään menen klo 15-22 ja huomenna oltava viim. 8 aikaan tekemässä inventaariota et siinähän tuo Uusi Vuosi vaihtuu kuin itsestään :ashamed: Meillä isot likat lähtevät tuttavaperheelle yökylään niin iskä jää pikkuneidin kanssa kahdestaan et enpäs sit muista koska tuo ukkokulta on viettänytkään selvin päin uutta vuotta mut hyvää se tekee :D

Neeanäiti ihanaa kun käyt kirjoittelemassa vauva-arkea täällä, monasti olet mielessä. Oikein hyvää Uutta Vuotta teidänkin perheelle :heart:

Nyt kaikille OIKEIN IHANAA UUTTA VUOTTA 2009!
 
Oikein ihanaa Uutta Vuotta kaikille ja kovasti plussia ensi vuodelle!
Kovasti oli itselläkin toiveita tähän loppuvuoteen, mutta niimpä se vain vuosi vaihtuu ilman sitä kovasti odotettua ja toivottua plussaa :ashamed:

Uusi vuosi vaihtuu meillä ihan rauhallisesti kotona. Miehen kanssa ollaan molemmat vähän puolikuntoisia (onneksi poika jo kunnossa) ja käytiin pitkästä aikaa kavereiden kanssa juhlimassa jo viime lauantaina :whistle: Jotain alkuillan ilotulitusta ajateltiin kuitenkin poika viedä katsomaan ja sitten vaan kotona hyvän ruoan merkeissä :p

 
Vuoden viimeiset pulinat täältä vielä... :D

Minä täällä odottelen tätiä kylään vuodenvaihteen kunniaksi :/ Mahaa juilii jo siihen malliin, että eiköhän piakkoin rymistele paikalle.

Mites muut jännäilijät? Siiri? Destiny?...Destinyllä ainakin oli ihan oikean kuuloisia oireita! Ei minulla yhtä lupaavia ole koskaan ollut...mulla kaikki ihan selkeesti PMS-oireita (keltaruhasen aiheuttamia?) Siiri on pitänyt oireensa tällä kertaa salassa :)

Joo. Kauheasti minäkin toivoin tämän kuluneen vuoden meille käärön tai edes lupauksen sellaisesta tuovan, mutta ylioptimistisia nekin toiveet olivat :ashamed: Jostain on taas samanlaista toivoa uudelle vuodelle löydettävä.

Porskutetaan eteenpäin siskot myös vuonna 2009!

Pinkkis :wave:
 
Hyvää uutta-vuotta kaikille kuumeilijoille!!!!! ( ja muillekkin ) :D



Pikku-ukon neuvolassa käytiin maanantaina. Oli ukkeli kasvanut pituutta mutta paino ei niinkään paljoa, mennyt pituuteen ravinto tällä kertaa :)
Yöt menee ukkelilla nyt vähän vaihtelevasti kun pitää aina kääntyä mahaleen nukkumaan ja sitten äristän ja nuhutaan ja tutti kateissa... no se on tää vaihe menossa :LOL:

Mutta kaikille parempaa ja vauva rikasta vuotta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkki69:
Vuoden viimeiset pulinat täältä vielä... :D
Siiri? Destiny?...Destinyllä ainakin oli ihan oikean kuuloisia oireita! Ei minulla yhtä lupaavia ole koskaan ollut...mulla kaikki ihan selkeesti PMS-oireita (keltaruhasen aiheuttamia?) Siiri on pitänyt oireensa tällä kertaa salassa :)
Pinkkis :wave:
Noheivaanhei.
Ei ole oireita tällä likalla. Jossei ummetusta ja nokan tukkoisuutta lasketa oireiksi. Nehän voi johtua tietty esim. joulusta ja lauantain bilettämisestäkin, vai voiko? :LOL: :LOL: Odotetaan nyt vielä hetki. Eihän oviksesta ole kuin 8 pv.

Mutta nyt minulla on ongelma. Haluaisin ostaa ystäväni vastasyntyneelle pojalle (esikoiselle) vaatetta. Ja niinku mitähän se olisi? Mitä vauvoilla pidetään päällä tähän aikaan vuodesta?

Hyvää ja plussarikasta Uutta Vuotta meille kaikille.
 
Oho! Täti teki megauudenvuoden yllärin ja ilmestyi jo tänään paikalle, viisi päivää etuajassa! Olen enemmän hämmästynyt kuin pettynyt, yleensä mulla kierto on tasan 30pv, nyt siis vain 25pv.

No, tämä osoitti ainakin sen, että greippimehu, jota olen ahkerasti juonut, todellakin lyhentää kiertoa (tai sitten tämä on pelkkää sattumaa). Ja että mammaksi-ovistesti oli oikeessa, kun tarjoili mulle kp 11, jolloin tikutuksen aloitin, pelkkää haamua ja sen jälkeen negaa. Plussa siis oli varmaan jo kp 10. Eipä sitä ovista tullut kauhean hyvin hyödynnettyä, joskin kyllä tuolloin kp 11 oli makuuhuoneessa pientä vipinää. Mutta eipä tärpännyt - niin ne mun oireetkin oli taas vain pms-oireita, ja kuvittelua loput.

No, nyt ei muuta kuin ovistikut matkalaukkuun ja menoksi etelään. YK 4 alkaa. Sitä ennen on tänä iltana pileet, joissa en tosiaankaan aio sylkeä lasiin.
Kaikille hedelmällistä uutta vuotta 2009!
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiiriSisilisko:

...............................................kp:t
AnniSofii..................................27/28
Pinkki69..................................29/26-30
Siiri S.......................................29/27-34
Ebony......................................33/28-30
kikkara....................................34/28-31









 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE :wave: :wave: :wave:

Minulle voi päivittää kierron JO 7-28/30 Meille täti teki yllätys hyökkäyksen jo muutaman päivän ennen kun piti edes tulla :kieh: No onneksi oli joulu tohinat juuri meneillään niin ei niitä kerinnyt pahemmin murehtia |O =) Mutta parempaa plussa onnea teille kaikille muille kuumeilijoille :heart: :heart: :heart: Ja lämpimästi tervetuloa kaikille uusille ketjun kuumeilijoille :flower: .
 
Tulin toivottamaan plussia uudelle vuodelle!
Itsellä oli juuri ennen joulua np ultra, turvotusta 0,7 mm ja veriseulassa suhde 1/12 000, muutoinkin kaikki hyvin.
Au pair tuli meille alkuviikosta ja tänään mieheni häntä "kouluttaa" samoin ensi ma, sitten minä vuorostani ke-pe ja sitten vielä mieheni pari päivää. 14.1. olisi sitten ensimmäinen päivä jolloin meidän 1 v 3 kk joutuu jäämään vieraan hoitoon, melkoisen paljon jännittää meitä vanhempia. Toivotaan, että luottamus syntyy au pairiimme sitä ennen. Tähän mennessä kaikki sujunut ok, mutta tämä vanhempien huoli on kyllä mieletön...

Tälläistä, 5 kk työn aherrusta ja sitten kesäkuun alusta äippälomalle! Toivottavasti täältä tulee paljon porukkaa perässä!
 
Oikein hyvää ja hedelmällistä uutta vuotta kaikille pinolaisille ja heidän perheillee!!! Minulle voi päivittää kp1 ja iso plääh! Täti on näemmä ruvennut meillä myöhästelemään. Nyt on jo kaksi kertaa ollut kierto 35 tai 36. No tästä taas olisi noustava...
 

Yhteistyössä