YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Neeanäiti...otan osaa :hug: Minun isäni kuoli päivälleen neljä vuotta sitten eli loppiaisena 2005. Sinunkin isäsi oli vielä nuori...paapalle olisi varmaan ollut vielä tarvetta.

Voimia perheellenne.

Pinkkis :'(
 
Samantien AnniSofii poistuu palstoilta. Elämässä on miljoona muuta asiaa tällä hetkellä setvittävänä kuin vauvanodotus. Silti, jään kaipaamaan juttujanne, ja seuraan aktiivisesti keskustelua, vaikken kommentoikaan kuin joskus kenties :)
Neeanäiti :hug:
Aurinkoista kevään odotusta kaikille teille! Kyllä se päivä risukasaankin joskus paistaa! =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniSofii:
Samantien AnniSofii poistuu palstoilta. Elämässä on miljoona muuta asiaa tällä hetkellä setvittävänä kuin vauvanodotus. Silti, jään kaipaamaan juttujanne, ja seuraan aktiivisesti keskustelua, vaikken kommentoikaan kuin joskus kenties :)
Neeanäiti :hug:
Aurinkoista kevään odotusta kaikille teille! Kyllä se päivä risukasaankin joskus paistaa! =) =)
Poistin sinut pyynnöstäsi listalta. Tälle listallehan on aina tervetullut takaisin :heart: :heart:

-Siiri
 
Niinpä se plussa pärähti "listan pitäjälle", aivan kuten lupasin :)

Neean äidille joskus elämä on...raadollista. Toivon sinulle kuitenkin valoa .....pienelle lapsellesi ja perheellesi kaiken järkytyksen kesken. Voimia :hug: :hug: :hug:

Minä olen viimepäivinä saannut kokea että elämä kantaa...toistaiseksi edelleen työelämässä kiinni uuden työpaikan turvin. Vaikka usko ja toivo välillä hiipuivat....melkein masennukseen asti joulun tietämin.

Mutta vaikka mitään ei ole vielä varmaa lopullisesti työpaikan suhteen, niin uskallan kuitenkin nauttia hetken huumasta.

Kaikille uskon ja toivon puuskaa elämään....ja vauvan tuoksuisiin tulevaisuuden hetkiin

mimmimamma
 
Päivät on ihan sekaisin ja numerotkin tuppaa pyörimään silmissä. Lisäksi olen aivan liian nettiriippuvainen. Minun on pakko vieroittaa itseni tästä masiinasta...

Jos joku olisi niin ihanan kiltti, että ottaisi tämän listan päivittääkseen niin olisin siitä ikionnellinen. Vielä en ihan usko, että olen "lopullisesti" tuolla odottajien puolella, mutta jotenkin tämä kuumeilupuoli tuntuu kummalliselta, kunnei tartte enää laskea niitä päiviä. Tai siis ei ole päiviä mitä laskea. Olen jotenkin kummasti yhtäkkiä välimalli. En ole kuumeilija mutten odottajakaan. Olo on kummallisen eteerinen ja etova. Leijun ilmassa ja pelkään kokoajan tipahtavani aivan sairaan lujaa perseelleni. Kyttään kaikkia olojani ihan sikaneuroottisesti. Mutta hei, nämä ovat minun elämäni ensimmäiset kaksi viivaa, kai näistä saa vähän sekaisin mennäkin. Kaikki neljä tekemääni raskaustestiä ovat keskellä meidän keittiön pöytää, että voin aina ohikulkeissani tarkastaa, että niissä todellakin on kaksi viivaa enkä ole vain nähnyt unta. Kävin eilen verenpainelääkäriänikin moikkaamassa ja sain sekä itseni että hänet itkemään, kun siis ensimmäistä kertaa kodin ulkopuolella sanoin tämän uutisen ääneen.

Vyöhyketerapeutillekin laitoin s-postia. Kysyin voinko tulla perjantain hoitooni näillä viivoilla. Kuulemma voin, hoito on vain normaalia kevyempi ja lyhyempi. Lupasinkos liputtaa vt:n puolesta, jos raskaudun??

Työstä ei todellakaan tahdo tulla mitään. Olen aivan pihalla. Tietysti lähes kolmen viikon lomakin teki tehtävänsä, mutta on tässä nyt ihan liikaa pienelle päälle. Viikkokin on tuntunut ihan jumalattoman pitkältä.

Ei muuta, hieman vain tajunnanvirtaa...

t. Siiri S, jota etoo
 
Annisofialle toivottelen kaikkea hyvää ja onnellisia asioita teidän elämään. Toivottavasti vielä käyt joskus meitä kurkkaamassa.
SiiriS sylin täydeltä ONNEA :heart: koko perheelle ja säkkikaupalla tarrasukkia mukaan pienokaiselle! Ihanaa kuulla aina tasaiseen tahtiin, että tästäkin pinosta plussia löytyy!!!
Toivotaan, että me kaikki vielä saamme sellaisen uutisen toisillemme ilmoittaa!
Pinkki69 ja AnneMaarit teille voimahali :hug: ja paljon lykkyä seuraavaan kiertoon. Kyllä se aina vihlasee, mutta uusi kierto tuo sitten taas toivon uudelleen!
Kiva kuulla sinustakin Rouva Pikkumyy sinulle kaikkea hyvää toivon :heart:
Taikakuulta viestiä odottelemme innolla. Toivottavasti sinulla on meille mukavia uutisia...

Itse jotenkin yritän olla ajattelematta asiaa enemmälti. Tuntuu, että elämä meinaa vaan pyöriä tämän saman asian ympärillä. Ajattelin, että nyt panostan täysillä näihin jo olemassa oleviin ihaniin lapsukaisiin. Nautin heistä ja ajasta heidän kanssaan. Jos Luoja näitä ihania lapsukaisia meille lisää suo, niin riemulla vastaanotamme! Mutta pakko olisi saada ajatuksia vähän muuallekkin. Sitäpaitsi niinhän sitä sanotaan, että senkin takia voi jättää tärppäämättä, kun stressaa ja vahtii vaan ovulaatioita pinna kireällä ja sitten masentuu, kun täti kurvaa paikalle.
Mutta kaikkea hyvää ja ihanaa kaikille pinolaisille. Ei me toivoa menetetä. Tänään vain oli tällainen vuodatupäivä....
 
Siiri S oikein paljon onnea plussasta! :heart:

pinkki69 :hug:

Neeanäiti..otan osaa suruunne! :hug: Voimia ja jaksamisia kovasti koko perheelle!

Kaikkea hyvää sinulle AnniSofii! Tule välillä kertomaan kuulumisia..

Annemaarit :hug:

Täällä ollaan taas sairaslomalla..Lämpöä on taas ja kurkkukipua..Pitäis yrittää mennä viikonlopuksi töihin.Lääkäri kyllä kirjoitti viikonlopuksi myös sairaslomaa..Tytölle tuli silmätulehdus "jälkitaudiksi". :ashamed:
 
Pahoittelut Neeanäidille isän menetyksestä! :heart: :flower:
Meillä myös yllättäen isä menehtyi jo 61v iässä, lopullinen syy oli sydämen pettäminen.
Äiti taasen nukkui ikiuneen 64v, vuosi sitten.

Tuntuu omituiselle kun työkamuillani yli 60v, vielä monella elää molemmat tai toinen vanhemmista, mutta tasan ei mene elämänlahjat.

Onnea plussauksiin kaikille!

Menkkoja odotellessa edelleen rva Pikkumyy :heart: :wave: 30/?
 
Osanotto sinun ja perheesi suruun! Kuten joku sanoikin, paapalle olisi varmasti ollut tarvetta. Kovin nuori oli isäsi vielä. Kukaan ei meistä voi aikaansa tietää, ehkä parempi niin. Tyttären vaari tapasi aina sanoa, että "käymään tänne on vain tultu". Harvasanainen viljelijämies sanoi sen sellaisella vakavuudella, että mieleen jäi. Muistoissa rakkaat ihmiset jatkavat elämäänsä. Se lohduttaa, hieman. :heart:

 
Ihana uutinen sinulta! Lämmin :hug: ja onnentoivotus! Olen tooodella iloinen puolestasi! Jospa siitä vyöhyketerapiasta oli apuja :). :heart: Täysi oikeus sinulla on nauttia ja olla sekaisin, ihan puhtaalla omallatunnolla! :)

 
Kiitos osanotosta! Suru on suuri ja isää ikävä. :'(

Torstaina käytiin lääkärineuvolassa, lääkäriä ei tullut oli tullut joku sekaannus, mutta prinsessa punnittiin ja mitattiin, ikää 7 vkoa ja 2 pv.

Paino: 3620 g ja pituus 45 cm. Kovasti kasvaa ja tuntuu jo kanniskellessa. :D

 
Täällä kp 1, mutta listoilla en ole, mutta keho normalisoitunut jälleen hyvin km:n jälkeen :heart:

Aloitimme Jivetanssiharjoittelut mieheni kanssa, hyvin sujuu, eilen olimme jo ihmisten ilmoilla tanssimassa ja oli ihanaa, tänään sitten varmaan lavalle menemme :D :heart:

PlussailuOnnea kaikille! :heart: :D :flower:
 
Onpas täällä ollut hiljaista... onko täällä ketään? :wave:

Itsekin olen kyllä yrittänyt pysytellä välillä poissa ja ajatella välillä muutakin kun tätä vauvakuumeilua. Tuntuu, että tämä palstailu vaan vie turhan paljon ajatuksia tähän yhteen asiaan ja pitäs enemmän yrittää keskittyä tähän nykyiseen elämään ja sen iloihin.

Siiri kukaan ei oikein tunnu olevan kiinnostunut päivittäjän pestistä vaikka se sinullekin tuntui aika nopeasti plussan tuovan! Itsekin kun yritän tätä palstailua vähentää, niin en kyseistä tehtävää viitsi ottaa :ashamed:

Pikkumyy hienoa, että tuo fyysinen puoli taas sinulla kunnossa :) Mukavaa tanssiharrastusta teille!

Mukavaa viikkoa kaikille.
 
Huomenta!
Ihanaa, täälä saatu plussa, Onnea Siiri :flower: :heart:
Pienelle masumatkaajalle kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa että pysyy mukana loppuun asti :heart: Aivan ihana uutinen.
Tämän myötä me muutkin nyt sitten perään, jookos ;)

Neeanäiti Osanotto sinun ja perheesi suruun :hug:

Täälä ei kummempaa, ovista en bongannut taaskaan :ashamed: Nyt oli tikutkin käytössä mutta aina yhtä hailukka viiva :( Muutenkin pupuilut jääneet vähemmälle kun pikkuneiti reagoi mamin töissä oloon kun tuntuu et enemmän olen ollut töissä kun kotona ( eilenkin olin taas 11,5h päivän ) niin illalla nukahtanut meidän väliin ja sit kun olen siirtänyt omaan sänkyyn niin sit mies jo kuorsannut eikä jaksanut mitään. Nyt vuoden alusta vasta lopetin imetyksenkin niin senkin puolesta varmasti vielä menee aikaa vielä :ashamed:
Mutta nyt lähdettävä heittää isot neidit kouluun, plussapuhureita kaikille ja mukavaa päivää
 

13.01.2009

RYHMÄSSÄMME KUUMEILEVAT
Amati...............................5poikaa,1tyttö....7. haaveissa
Ebony.............36v...........5lasta................6. toiveissa
Touhu tenava..45v..........5 lasta 4-17v.....6. toiveissa
pikkukakkosen haaveilija
.......................38v.......... 3 tyttöä..............4. haaveissa
AinoEmilia...................................................4. haaveissa 2. yhteinen
Destiny..............39v...................................4. toiveissa/2.yhteinen
Kikkara........11/98=37v. ..3 poikaa.............2. yhteinen haaveissa
Annemaarit.................................................2. toiveissa, 1 km takana
Hibiscus......................................................2. toiveissa/1. yhteinen
Taikakuu.........40v...........tyttö -93.............1. yhteinen haaveissa
Pinkki69......................................................1. haaveissa


...............................................kp:t
Taikakuu.................................4/27-32
Annemaarit.............................7/24-28
Pinkki69..................................9/26-30
amati......................................12/18-28.......yk 3
Destiny...................................14/(25)30......yk 4
Ebony.....................................19/28-30
pikkukakkosen haaveilija .......20/30...........yk 4
AinoEmilia................................33/31-34
touhu tenava..........................35/27-30
kikkara....................................46/28-31
Hibiscus...................................?/?


 
Tuli väärin tuo Netan koko siis 3620 g ja 51,3 cm, pituus tuli vahingossa syntymäpituus. Tänään vein rintapumpun sairaalaan ja käytän tarvittaessa omaa pumppua. Imetyksellä enimmäkseen mennään. On jo pitkiäkin aikoja hereillä. :) Nukkuu n. 4-5 tunnin jaksoja. Yöllä syö kerran tai pari.

Meillä on isän hautajaiset nyt lauantaina ja luen siellä veljeni tekemän runon, saa nähdä onnistuuko. :'(

Oikein hyvää yötä teille kaikille! :heart: Neeanäiti ja Netta 8 vkoa :heart:
 
Heippa!

Saatiinkos me nyt pikkukakkosen haaveilijasta pinon päivittäjä?
hieno homma jos niin on :D :flower:

Neeanäiti: Osanotto sinun ja perheesi suruun ja jaksamisia lauantaille!
Miulla isä kuoli jo kun olin 12v. Just oltiin vähän oltu tutustuttu kun olivat vanhemmat eronneet kun olin 3v. Joskus vain kävi kurkkaamassa mitenkä lapset voi.... :'(

).( miulla pitäisi olla nyt menossa ovis, mutta kun ei pahemmin oireita ole. <viime kierrossa kun oli oikein kunnon oireet ja vieläpä monta päivää :eek: eipä siltikkään olla touhuiltu loppuun asti kun ukkoki oli sitä mieltä että kesä vauva sen olla pitää :| niiiiiiiiin, mut kun olisin halunnu jo tänä kesänä :saint: jotta noita yrityskertoja voi tulla paljonki lisää...

Pikku-ukkoa olen syöttänyt jo kovasti perunalla ja lisukkeilla... Tunnistaa jo ruoka kulhon josta lapan pottua suuhun ja alkaa komentamaan sitä ruokaa suuhun ja kiireellä jos muuta ensin kerkeen sählätä :LOL: Kovasti tykkää etenki banaanista.

Eihän nuo penskat meinaa millään ruveta nukkumaan.... mentävä on komentamaan, taas!

heippa!


 
Huomenta!
Pikkukakkosenhaaveilija kiva, jos aloit päivittäjäksi! Minulla olisi kp 12/28-36 menossa eli sen voisi listaan muuttaa. Ovista tässä odotellaan. Minä en tosin ole vielä koskaan elämässäni tikutellut, ihan vain tuntemusten varassa. Olen jo kyllä harkinnut sitä tikuttamista. Tuntuu vaan, että nämä ajatukset muutenkin pyörii ihan koko ajan vauvahaaveen ympärille, että sitten se minulla menisi jo ihan överiksi, jos ne tikut hommaisin. Mutta saa nyt nähdä.
Mukavaa päivää kaikille!
 

Yhteistyössä